Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Υπ’ ευθύνη μου




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Καταζητείται Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Meberak Ripoli Shakira | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Πώς σε μια στιγμή σπάει | στα δυο αυτή η αγάπη; | Πώς ένα κορμί και τόσα | φιλιά ήταν μια απάτη; | Θα `ρθει σαν κύμα του γιαλού | μα είν’ αλλού, το ξέρω προ πολλού | Θα `ρθει κι ας λείπει από `δώ | μέρες οχτώ κι εγώ | μετράω τα εγκλήματα | Καταζητείται, καταζητείται | δεν είναι σπίτι που να των βρω | άμα τον δείτε αχ να του πείτε | πως αν γυρίσει τον συγχωρώ | Αν είσαι μ’ άλλη και δεν ξεχνάς | ή αν στην πόλη μόνος γυρνάς | αν πονάς για χίλια δυο | η Νατάσα είναι εδώ | Καταζητείται, καταζητείται | όσο κι αν ψάξει δε θα τον βρει | άμα τον δείτε αχ να του πείτε | πως αν γυρίσει των συγχωρεί | Στην κρύα νύχτα στον πυρετό | στης μοναξιάς σου τον πανικό | μη σταθείς ούτε λεπτό | η Νατάσα είναι εδώ | Ποια, ποια ξένη γη | τόσο καιρό που να σε κρύβει | ποια νέα πληγή προσωρινά | με δυο φιλιά σε αμείβει | Θα `ρθει σαν κύμα του γιαλού | μα είναι αλλού το ξέρω προ πολλού | Θα `ρθει κι ας λείπει από `δώ | μέρες οχτώ κι εγώ | αν δε γυρίσει θα χαθώ.

02. Υποκρισία Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Σόλων Αποστολάκης | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Λόγια, δίχως νόημα κανένα | μόνο λόγια | τόσο χιλιοειπωμένα. | Δε θ’ αφήσω την καρδιά μου | θύμα σου να γίνει | τώρα που καταλαβαίνω | τι σε διακρίνει. | Υποκρισία, υποκρισία | να μ’ αγαπάς και να μη δίνεις σημασία. | Υποκρισία, υποκρισία. | Για ποια αγάπη μού μιλάς, για ποια θυσία; | Λόγια, την ψυχή μου δεν αγγίζουν | όλο λόγια | με κουράζουν, με ζαλίζουν. | Δε θ’ αφήσω τη ζωή μου | να την καταστρέψεις. | Όσους όρκους έχεις κάνει | θα τους ανατρέψεις. | Υποκρισία, υποκρισία | να μ’ αγαπάς και να μη δίνεις σημασία. | Υποκρισία, υποκρισία. | Για ποια αγάπη μού μιλάς, για ποια θυσία;

03. Σου βάζω δύσκολα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δε θα γίνω έτσι όπως σου αρέσει, ξέχνα το | να παρακαλάω για να σου μιλάω, ξέχνα το. | Δεν γυρίζω πίσω κι όλα θα τα σβήσω φεύγοντας | κι όχι παρακάλια και σε μαύρα χάλια κλαίγοντας. | Σου βάζω δύσκολα, μα σκέψου πόσα πέρασα | κοντά σε σένα ό,τι αγαπούσα έχασα. | Σου βάζω δύσκολα κι ας παίζω με τα νεύρα σου | τον χαρακτήρα μου τον φτιάξανε τα έργα σου. | Δε θα με κρατήσεις με άλλες εξηγήσεις, ξέχνα το. | Τώρα σ’ έχω μάθει - πως θα κάνω λάθη, ξέχνα το. | Δε γυρίζω πίσω κι όλα θα τα σβήσω φεύγοντας | κι όχι παρακάλια και σε μαύρα χάλια κλαίγοντας | Σου βάζω δύσκολα, μα σκέψου πόσα πέρασα | κοντά σε σένα ό,τι αγαπούσα έχασα. | Σου βάζω δύσκολα κι ας παίζω με τα νεύρα σου | τον χαρακτήρα μου τον φτιάξανε τα έργα σου.

04. Εγώ δε θέλω και πολύ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Έχεις τον τρόπο σου να με συγκρίνεις | ό, τι αγάπησα να επικρίνεις | Ψάχνεις το δίκιο σου στην ενοχή μου | μα έχει όρια η αντοχή μου. | Εγώ δε θέλω και πολύ | να το ραγίσω το γυαλί. | Ως πότε θα υποχωρώ | ως πότε θα σε συγχωρώ; | Εγώ δε θέλω και πολύ | να το αλλάξω το φιλί. | Θα ρίξω χιόνια, | θα πυρπολήσω χρόνια. | Έχεις τον τρόπο σου να με μειώνεις | μόνο τα λάθη μου να σημειώνεις. | Θλίψη ζωγράφισες στο πρόσωπό μου | μα έχει σύνορα το "σ’ αγαπώ" μου. | Νύχτα, θα φύγω νύχτα | δίχως μια καληνύχτα. | Κρίνεις πως θα γυρίσω | γνώμη σου. | Πρώτη, θα φύγω πρώτη. | Πάλι μαντεύεις ότι | πάλι θα ’ρθω σε σένα | γνώμη σου.

05. Τι φταίω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Παραπονιέσαι δε σ’ αγαπάω | και πιάνεις φίλους μας κοινούς να τους τα πεις. | Και δε μιλιέσαι που σου μιλάω | στη μοναξιά ψάχνεις διέξοδο να βρεις. | Τι φταίω εγώ που δεν μπορείς τα αυτονόητα να δεις | τι φταίω εγώ που σ’ αγαπώ και δεν το βλέπεις; | Κάνω για σένα ό,τι μπορώ, μα έρχονται ώρες που απορώ | μήπως δεν ξέρεις ν’ αγαπάς ή δεν αντέχεις. | Παραπονιέσαι ότι σου λείπω | κι ότι αυτό καθόλου δε μ’ απασχολεί. | Ό,τι κι αν κάνω δε σου το κρύβω | τι άλλο θέλεις από μένα πιο πολύ; | Τι φταίω εγώ.

06. Μονοπωλείς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Χριστόφορος Ζησούλης | Στίχοι: Χριστόφορος Ζησούλης
Την αγάπη που σου δίνω | την πιστεύω και τη νιώθω | κι ό,τι κάνω στη ζωή μου | έχει το δικό σου στόχο. | Μα η ζήλεια σου μαχαίρι | ως το κόκαλο έχει φτάσει | κι η συμβίωση μαζί σου | μ’ έχει κουρελιάσει. | Μονοπωλείς που σ’ αγαπάω | και σου έχω αδυναμία | και το ξέρεις πως για σένα | δέχομαι κάθε θυσία. | Μονοπωλείς και περιμένεις | πάντα εγώ να υποχωρώ | κι είναι φτηνό. | Την καρδιά μου ξεγελάω | πως θ’ αλλάξεις ψιθυρίζω | μα δε φαίνεται ένα φως | στον ορίζοντα τον γκρίζο. | Οι ελπίδες μου βουλιάζουν | και δε βρίσκεται μια λύση. | Και να μείνω και να φύγω | θα ’χω διαλύσει.

07. Τώρα το θυμήθηκες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Πού ήσουνα τόσα βράδια | Που για σένα ξενυχτούσα πες μου πού | Πού γύρναγες τις νύχτες | Που ένα χάδι σου ζητούσα πες μου πού | Αυτό που έψαχνες μάλλον δεν το βρήκες | Είδες την πόρτα μου ανοιχτή και μπήκες | Τώρα το θυμήθηκες τώρα ξαφνικά | Ότι υπάρχω κι ότι ζω | Κάπου εδώ κοντά | Τώρα το θυμήθηκες τώρα ξαφνικά | Όμως άλλαξα κι εγώ | Τώρα είναι αργά | Πού ήσουνα τόσες μέρες | Που κρυβόσουνα από μένα πες μου πού | Πού ξόδευες τις νύχτες | Που εγώ κράταγα για σένα πες μου που.

08. Δωρεάν Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Σόλων Αποστολάκης | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Τόσο πολύ σ’ έχω ανάγκη | είναι νομίζω φανερό. | Κι αν πληγωθώ, δε με πειράζει | φταίω εγώ και για τους δυο. | Φταίω που σ’ έχω μάθει | ν’ αφήνεις μόνο στάχτη | να μη με υπολογίζεις καν. | Φταίω γι’ αυτά και μόνο | που δίχως να θυμώνω | στα δίνω όλα δωρεάν. | Τόσο πολύ σ’ έχω λατρέψει | στο λέει κάθε μου φιλί. | Κι αν καρδιά με καταστρέψει | είναι δική μου επιλογή.

09. Τελευταία μου αγάπη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μια ζωή εγώ δινόμουν | με πάθος σε λάθος καρδιά. | Από κείνο που φοβόμουν | κρατιόμουν με πείσμα μακριά. | Και αναρωτιόμουν μήπως | του παράδεισου ο κήπος | είναι παραμύθι για παιδιά. | Είσαι η τελευταία μου αγάπη | να το θυμηθείς. | Έλα απόψε στ’ άδειο μου κρεβάτι | μη με φοβηθείς. | Τελευταία μου αγάπη, | τι κι αν σου οφείλω δάκρυ | δε θα μας χωρίσει εμάς κανείς. | Μια ζωή εγώ δινόμουν | σε ξένα για μένα κορμιά | κι όμως δεν ονειρευόμουν | γιατί είχα σπασμένα φτερά. | Ήρθες φως μου, πεπρωμένο | δίχως να σε περιμένω | κι άλλαξαν τα πάντα ξαφνικά.

10. Είσαι συνήθεια κακιά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Μιχάλης Τουρατζίδης | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Προσπάθησα πολλές φορές να φύγω | μα δεν είχα την καρδιά. | Μου έγινες ανάγκη λίγο-λίγο | κι ούτε βήμα δεν μπορώ να κάνω μακριά. | Είσαι συνήθεια κακιά | πιο δυνατή κι απ’ το μυαλό | πιο δυνατή κι απ’ την καρδιά. | Είσαι συνήθεια κακιά | που προσπαθώ ν’ απαλλαγώ | μα δε φεύγω τελικά. | Είμαι πάντοτε εδώ | δε μου άφησες μυαλό | δε μου άφησες καρδιά | λες και τα ’χα δανεικά. | Προσπάθησα τις γέφυρες να ρίξω | μα δεν είχα την καρδιά. | Και να ’θελα ακόμα να σ’ αφήσω | ούτε βήμα δεν μπορώ να κάνω μακριά.

11. Αποτύπωμα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Όσα έζησα με σένα είναι κιόλας ξεχασμένα. | Έχουν σβήσει ένα-ένα | στον ορίζοντα του νου. | Σαν το ρούχο σ’ έχω βγάλει | και δε σ’ έχω ξαναβάλει. | Η απόσταση μεγάλη | σαν ενός ωκεανού. | Έσβησες εντελώς από μπροστά μου, | δεν υπάρχει στην καρδιά μου | ούτε αποτύπωμα. | Έσβησες κι έχω μια ζωή μπροστά μου | είμαι στα καλύτερά μου | στο αποκορύφωμα. | Όσα έζησα με σένα πήγαν αδικοχαμένα. | Δεν απόμεινε κανένα | δεν υπάρχει πια σκιά. | Η πληγή σου έχει κλείσει | και σημάδι δε θ’ αφήσει. | Κόμπο-κόμπο σ’ έχω λύσει | κι έχω φύγει μακριά.

12. Να γυρίσεις Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Τριαντάφυλλος
Όπου κι αν είσαι, να ’ρθεις εδώ. | Όπου κι αν είσαι, θα σε βρω. | Έκανα λάθη και τα πληρώνω | τώρα που λείπεις το μετανιώνω. | Να γυρίσεις μονάχα | να γυρίσεις εδώ. | Όλα είναι εντάξει | μόνο εγώ σ’ αγαπώ. | Όπου και να ’σαι, να ’ρθεις εδώ. | Όπου και να ’σαι, σε αγαπώ. | Έκανα λάθη και τα πληρώνω | τώρα που λείπεις το μετανιώνω.

13. Όσο και να σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Σε πεθύμησα, μα προτίμησα να το κρύψω. | Σε πεθύμησα, μα δεν τ’ άφησα να φανεί. | Θα ’ρθει η ώρα σου όσο μου ’λειψες να σου λείψω. | Θα ’ρθει η ώρα σου γιατί έχω υπομονή. | Όσο και να σ’ αγαπάω | κλειδωμένο το κρατάω | μέσα στην καρδιά μου και τα χείλη μου. | Όσο και να σ’ αγαπάω | να γυρίσεις δε ζητάω | κι αν το μετανιώσω, υπ’ ευθύνη μου. | Σε στερήθηκα, μα τ’ αρνήθηκα, δεν το λέω. | Σε στερήθηκα με τον τρόπο μου τον κρυφό. | Με τον τρόπο μου σου ξηγήθηκα τον ωραίο. | Σ’ αγαπάω μα, μα μπορώ και να σ’ αρνηθώ.

14. Ενθύμια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Σ’ ένα συρτάρι μου παλιό | ξανακοιτώ τα πράγματά μας | όσα μας δένανε τους δυο | κι αυτά που ήταν όνειρά μας | απ’ το χαμένο έρωτά μας. | Δικά μας γράμματα σε κίτρινα χαρτιά | φωτογραφίες μας που μείναν για ενθύμια | δε ζωντανεύουν τη σβησμένη μας φωτιά | δεν ξαναχτίζουν του έρωτά μας τα ερείπια. | Γιατί το κάνω απορώ | κι όλο ξυπνάω αναμνήσεις. | Ίσως να έμαθα να ζω | με κάποιες λίγες ψευδαισθήσεις | πιστεύοντας πως θα γυρίσεις.

15. Μία φορά κι εσύ κάνε κάτι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Κώστας Δόξας
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Τριαντάφυλλος
Αν το λες αυτό αγάπη | τότε μόνο κάνε κάτι. | Σε πικρές στιγμές εγώ σου στάθηκα. | Έχεις φύγει κι είμαι μόνη | γύρω μοναξιά και χιόνι | δίχως τα δικά σου χέρια χάθηκα. | Έφυγες, αγάπη μου, και χάθηκα. | Μία φορά κι εσύ κάνε κάτι | μία φορά για μας και την αγάπη. | Μία φορά γιατί για μένα είναι αρκετή | να συνηθίσω μόνη στο σκοτάδι. | Αν το λες αυτό αγάπη | τότε μόνο κάνε κάτι. | Τι περνώ εγώ δεν σου εξήγησα. | Όπου πάω όλα ξένα | δε μιλάω σε κανένα | στους ανέμους σαν δεντράκι λύγισα. | Έφυγες, αγάπη μου, και λύγισα.

16. Καλώς ήρθες αγάπη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ν. Καλλίνης & Κ. Λογοθετίδης | Στίχοι: Κ. Λογοθετίδης & Γ. Μυλωνάς
Κοιτάζω μες στα μάτια σου | αυτά που ’χεις ποθήσει | αυτά που θα ’θελες να ζεις | και που δεν έχεις ζήσει. | Κοιτάζω μες στα μάτια σου | να βρω τη μοναξιά σου | ποια είν’ εκείνη η φωτιά | που τρέφει τα όνειρά σου. | Στης καρδιάς μου το γρίφο | εσύ βρήκες την άκρη. | Κάθε χτύπος σού λέει | "Καλώς ήρθες, αγάπη". | Κοιτάζω μες στα μάτια σου | να δω τι περιμένεις | τι θες αλήθεια απ’ τη ζωή | τι λες όταν σωπαίνεις. | Κοιτάζω πόσο θα ’θελες | να φύγεις να πετάξεις | με της αγάπης τα φτερά | πολύ ψηλά να φτάσεις. | Στης καρδιάς μου το γρίφο | εσύ βρήκες την άκρη. | Κάθε χτύπος σου
λέει | "Καλώς ήρθες, αγάπη".

17. Αδιέξοδη αγάπη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Είναι τρέλα που ακόμα σ’ αγαπάω | μα στον ίδιο λαβύρινθο γυρνάω | σ’ ό,τι κάνεις τα μάτια μου να κλείνω | τη μάχη μου να δίνω, να σ’ αγαπώ. | Αδιέξοδη αγάπη | μια πορεία δίχως χάρτη, | μπρος το χάος, πίσω δάκρυ | και βραδιές μοναχικές. | Αδιέξοδη αγάπη | στων ονείρων μου τη στάχτη | να ζητάω πάντα κάτι | που εσύ το καις. | Δεν αντέχω στη σκέψη πως σε χάνω | μα κοντά σου κακό σε μένα κάνω. | Η ζωή μου νερό στα δάχτυλά σου | κι εγώ είμαι κοντά σου και σ’ αγαπώ.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης