Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Εγώ το Θεό μου τον θέλω αλήτη





















Εγώ το Θεό μου τον θέλω αλήτη
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Καφετζόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Δε με κατάλαβες ποτέ
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτες: Γιώργος Καφετζόπουλος | Διονύσης Τσακνής | Ευριπίδης Νικολίδης | Κωνσταντίνος Παντζής | Νίκος Παπαδόπουλος | Σπύρος Καββαδάς | Στέλιος Ρόκκος | Χάρης Καλούδης | Χρήστος Ζέρβας
Στιχουργοί: Βασίλης Παπαδόπουλος | Γιώργος Καφετζόπουλος | Γιώργος Λεκάκης | Διονύσης Τσακνής | Εύη Δρούτσα | Ηλίας Φιλίππου | Λάκης Λαζόπουλος | Λάκης Τσώλης | Νίκος Βαξεβανέλης | Σμαρούλα Μαραγκουδάκη | Στέλιος Ρόκκος | Στέφανος Νικίδης

Οι στίχοι: Δεν τον γνώριζε κανείς | ήταν χάραμα θυμάμαι | είχε πέσει μες το δρόμο | με την κούραση στον ώμο, | Δεν τον γνώριζε κανείς | ένας άγνωστος στο πλήθος | ίσως ήταν στη ζωή του | ένα φευγαλέος μύθος | Εγώ το Θεό μου τον θέλω αλήτη | τον θέλω να φεύγει τη νύχτα απ' το σπίτι | τον θέλω να λέει στο φόβο καλώς τον | μια κι άγνωστος είμαι σε πλήθος αγνώστων | Εγώ τον Θεό μου τον θέλω αλήτη | τον θέλω να φεύγει για κάποιο ξενύχτι | τον θέλω να ρίχνει γροθιά στο μαχαίρι | γιατί κι αν υπήρχα κανείς δε θα ξέρει | Δεν τον γνώριζε κανείς | στο χλωμό του πρόσωπό του | καθρεφτίζονταν ο πόνος | για το χάρτινο όνειρό του | Δεν τον γνώριζε κανείς | ήταν Αύγουστος θυμάμαι | κι όμως έτρεμε απ' το κρύο | κι είχα αρχίσει να φοβάμαι.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης