Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Για ποια αγάπη μου μιλάς





















Για ποια αγάπη μου μιλάς
Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου

Τίτλος Δίσκου: Ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν’ αντέξει.
Αριθμός δίσκων: 2
Ερμηνεία: Νατάσα Θεοδωρίδου
Συνθέτες: Άκης Δείξιμος | Κυριάκος Παπαδόπουλος  | Μιχάλης Χατζηγιάννης | Τάσος Λυμπέρης | Τάσος Παναγής | Χάρης Βαρθακούρης | Χριστόφορος Γερμενής
Στιχουργοί: Γιάννης Καλπούζος | Γιάννης Πάριος | Δημήτρης Μπαγουλής | Ελεάνα Βραχάλη | Ελένη Γιαννατσούλια | Ηλίας Φιλίππου | Πάνος Φαλάρας | Ποσειδώνας Γιαννόπουλος | Χρήστος Καντζέλης

Οι στίχοι: Μοιάζει το σπίτι φυλακή | και από Δευτέρα ως Κυριακή | εγώ εκεί | ένα σου χάδι μου αρκεί | έρωτας δίχως λογική | και εγώ εκεί | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που εσύ σαν χρήμα σπαταλάς και με πονάς | και τώρα με κατηγορείς | έχεις το θράσος και μπορείς να απορείς | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου. | Γίνανε τα όνειρα βροχή | έσπασε κάθε αντοχή | και εγώ εκεί | όλοι να ψάχνουν το γιατί | αυτό το πάθος διαρκεί | και εγώ εκεί | Για ποια αγάπη μου μιλάς | τον εαυτό ξεγελάς και με πονάς | με κρίνεις με κατηγορείς | έχεις το θράσος και μπορείς να απορείς. | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου. | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης