Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Υποταγή και επανάσταση





















Υποταγή και επανάσταση
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα

Τίτλος Δίσκου: Νατάσα Θεοδωρίδου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Νατάσα Θεοδωρίδου
Συνθέτες: Alex Kasiek | Γιάννης Μπιθικώτσης | Θοδωρής Μακρίδης | Σάββας Angin | Τριαντάφυλλος | Φοίβος
Στιχουργοί: Ελένη Γιαννατσούλια | Εύη Δρούτσα | Θοδωρής Μακρίδης | Φώντας Θεοδώρου

Οι στίχοι: Μη με προσβάλλεις ξαφνικά | μη μου μιλάς μ’ αυτόν τον τρόπο | μάζεψα μέσα μου πολλά | μα ό,τι πω δεν πιάνει τόπο | Τρέμω κι απόψε μη μου πεις | κάποιες κουβέντες πικραμένες | και φύγεις και σήμερα κι εσύ | μ’ άλλες αγάπες περασμένες | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | Κλείνω απόψε μια ζωή | κι ένα παράθυρο ανοίγω | είχες μια αγάπη δυνατή | μα την πατούσες λίγο-λίγο | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης