Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν’ αντέξει




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Για ποια αγάπη μου μιλάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μοιάζει το σπίτι φυλακή | και από Δευτέρα ως Κυριακή | εγώ εκεί | ένα σου χάδι μου αρκεί | έρωτας δίχως λογική | και εγώ εκεί | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που εσύ σαν χρήμα σπαταλάς και με πονάς | και τώρα με κατηγορείς | έχεις το θράσος και μπορείς να απορείς | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου. | Γίνανε τα όνειρα βροχή | έσπασε κάθε αντοχή | και εγώ εκεί | όλοι να ψάχνουν το γιατί | αυτό το πάθος διαρκεί | και εγώ εκεί | Για ποια αγάπη μου μιλάς | τον εαυτό ξεγελάς και με πονάς | με κρίνεις με κατηγορείς | έχεις το θράσος και μπορείς να απορείς. | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου. | Για ποια αγάπη μου μιλάς | που θυσιάστηκα | και αχαριστία έχω πάρει από την καρδιά σου | το δίκιο έπνιγα να συγχωρώ κουράστηκα | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου | και ότι σου δίνω είναι τα αντίγραφά σου.

02. Δε σε νοιάζει για μας Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Κάθε λέξη σου μια μαχαιριά | και με πληγώνει | γίνεται ο πόνος δυνατός | και δεν τελειώνει | κι ύστερα γι αγάπη μου μιλάς. | Δε σε νοιάζει για μας | μόνο εσένα αγαπάς | τόσα όνειρα ψέμα | Σαν αέρας περνάς | μια στιγμή και ξεχνάς | για ποια αγάπη μιλάς. | Δε σε νοιάζει για μας | μόνο εσένα αγαπάς | κι όλα πήγαν χαμένα | Κι αν ευθύνες ζητάς | μια στιγμή δεν πονάς | Δε σε νοιάζει για μας. | Έφερες Χειμώνα στην καρδιά | και κάνει κρύο | Πάνω στην πιο δύσκολη στιγμή | μου λες αντίο | Κι ύστερα γι αγάπη μου μιλάς. | Δε σε νοιάζει για μας | μόνο εσένα αγαπάς | τόσα όνειρα ψέμα | Σαν αέρας περνάς | μια στιγμή και ξεχνάς | για ποια αγάπη μιλάς. | Δε σε νοιάζει για μας | μόνο εσένα αγαπάς | κι όλα πήγαν χαμένα | Κι αν ευθύνες ζητάς | μια στιγμή δεν πονάς | Δε σε νοιάζει για μας.

03. Απόψε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Απόψε όπου θες να πας | να την χαρείς και αυτή τη νύχτα | με την παρέα που αγαπάς | που σε κρατάει με πιο μεγάλα δίχτυα. | Απόψε πες της ό,τι θες | λόγια γλυκά και υποσχέσεις | φεύγω απ’ του τρένου τις γραμμές | προσέχω εγώ πια αφού δε με προσέχεις. | Απόψε που έφτασε ο πόνος ως τον θάνατο | απόψε φεύγω άλλο να μην υποφέρω | που της αγάπης το νερό δεν είναι αθάνατο | κανείς δεν είναι κανενός και πια το ξέρω. | Απόψε κέρνα τη φιλιά | μονάχα αυτή σου έχει μείνει | εγώ είμαι μίλια μακριά | και δεν μπορεί πια κανείς να με συγκρίνει. | Απόψε δε θα ανησυχώ | απόψε δε θα αναρωτιέμαι | αν μ’ αγαπάς όπως εγώ | από τις λέξεις σου άλλο δεν κρατιέμαι. | Απόψε που έφτασε ο πόνος ως τον θάνατο | απόψε φεύγω άλλο να μην υποφέρω | που της αγάπης το νερό δεν είναι αθάνατο | κανείς δεν είναι κανενός και πια το ξέρω.

04. Δεν είμαι για σένα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Αφού όλο σε πληγώνω εγώ σ’ ελευθερώνω | αυτό πρέπει να κάνω αν σ’ αγαπώ | να σου πω αντίο για να μη ζεις για δύο | να μη μοιράζεσαι άλλο ούτε εγώ | Δεν είμαι για σένα, φοβάμαι ν’ αγαπώ μωρό μου | κι όλο σε χάνω και χάνω και τον εαυτό μου | Δεν κάνω γι’ αγάπη δεν κάνω για ζωή και σχέση | φτάνω ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν’ αντέξει | Μπορεί και να μας σώσει αν δε μας σκοτώσει | η δύναμη μιας άλλης αγκαλιάς | εγώ σ’ ελευθερώνω αφού όλο σε πληγώνω | γι’ αγάπη άλλο απόψε μη μιλάς | Δεν είμαι για σένα, φοβάμαι ν’ αγαπώ μωρό μου | κι όλο σε χάνω και χάνω και τον εαυτό μου | Δεν κάνω γι’ αγάπη δεν κάνω για ζωή και σχέση | φτάνω ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν’ αντέξει | Δεν είμαι για σένα, φοβάμαι ν’ αγαπώ μωρό μου | κι όλο σε χάνω και χάνω και τον εαυτό μου | Δεν κάνω γι’ αγάπη δεν κάνω για ζωή και σχέση | φτάνω ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν’ αντέξει | Αφού όλο σε πληγώνω εγώ σ’ ελευθερώνω | αυτό πρέπει να κάνω αν σ’ αγαπώ.

05. Αν κάποτε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Δημήτρης Μπαγουλής
Φύγε λοιπόν δε σου ζητάω εξηγήσεις | θέλω μονάχα αυτή την ώρα να μ’ αφήσεις | πάρε ότι θες κρατάω εγώ τις αναμνήσεις | γιατί πιστεύω πως μια μέρα θα γυρίσεις | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | Φύγε λοιπόν κι ούτε μια λέξη μη μου πεις | κλείσε την πόρτα κι άφησέ με να χαρείς | αφού το θες δεν παίζω πια στα όνειρά σου | σ’ ευχαριστώ για όσα έζησα κοντά σου | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό.

06. Να `σουν θάλασσα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Σαρμπέλ
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Γιάννης Καλπούζος
Δε σ’ άφηναν τα πέλαγα | να `ρθείς στα δυο μου χέρια | πιανόσουν απ’ τα σύννεφα | σκαρφάλωνες στ’ αστέρια | και μου ‘λεγες και μου ‘λεγες | Να `σουν θάλασσα, να μη σ’ άλλαζα | Να ’σουν πάντοτε δική μου | Και ’γω τα `βαλα | με την θάλασσα | Και `συ θύμωσες μαζί μου | Δεν ήθελες απάνεμο | λιμάνι για ν’ αράξεις | περίμενες τον άνεμο | μαζί του να πετάξεις | και μου ‘λεγες και μου ‘λεγες.

07. Καταστροφές Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Για μέρη φεύγω μακρινά | να βρω αγάπης γιατρειά | και πέτρα πίσω μου βαριά | με τα δικά σου αρχικά | Τα πάντα σου `χα δώσει | σ’ είχα νιώσει | άπιστη ψυχή, το φιλί | πως μοιράζεις εδώ κι εκεί; | Καταστροφές και συμφορές | οι μέρες και οι νύχτες | μαύρες ήτανε κοντά σου | για να μετρήσω τόσα ψέματα σου | τόσα λάθη δε μου φτάνουν δυο ζωές | Καταστροφές και συμφορές | κι αν σ’ αγαπούσα δεν αντέχω άλλη προδοσία | το κρίμα πάνω σου κι η αμαρτία | την καρδιά μου που την γέμισες πληγές | Για μέρη φεύγω μακρινά | εκεί να βρω την λησμονιά | τον έρωτα σου να αρνηθώ | κι εκεί να ξαναγεννηθώ | Τα πάντα σου `χα δώσει | σ’ είχα νιώσει | κι έπαιζες διπλά | στα κρυφά μου έδινες τη μαχαιριά | Καταστροφές και συμφορές | οι μέρες και οι νύχτες | μαύρες ήτανε κοντά σου | για να μετρήσω τόσα ψέματα σου | τόσα λάθη δε μου φτάνουν δυο ζωές | Καταστροφές και συμφορές | κι αν σ’ αγαπούσα δεν αντέχω άλλη προδοσία | το κρίμα πάνω σου κι η αμαρτία | την καρδιά μου που την γέμισες πληγές.

08. Κυριακή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Ήταν θυμάμαι Κυριακή μια χαραυγή | τον ουρανό μέσα στα μάτια σου κοιτούσα | κύμα σε θάλασσα βαθιά και χάθηκα | απομεσήμερο τα χείλη σου φιλούσα | παράπονο μου κι αναστεναγμέ | αχ βρε καημέ να `σουν εδώ | και τι δε θα δινα γι’ αυτό | Το σ’ αγαπώ για σένα μόνο | σαν φυλαχτό καρδιά μου το κρατώ | να `σουν ήλιος | και μια Κυριακή μια χαραυγή | να ξαναρθείς κι όλα για χάρη σου εγώ | Η πόρτα στο όνειρο κλειστή | κι ήρθες εσύ το δειλινό | στα δυο σου χέρια με κρατούσες | κι όπως με είχες αγκαλιά αισθάνθηκα | σ’ αυτό το άγγιγμα αγάπη πως ζητούσες | παράπονο μου κι αναστεναγμέ | αχ βρε καημέ να `σουν εδώ | και τι δε θα `δινα γι’ αυτό | Το σ’ αγαπώ για σένα μόνο | σαν φυλαχτό καρδιά μου το κρατώ | να `σουν ήλιος | και μια Κυριακή μια χαραυγή | να ξαναρθείς κι όλα για χάρη σου εγώ.

09. Θα ορκιστώ σε ό,τι έχω ιερό Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Λυμπέρης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Τόσα παράπονα να κι ακόμα ένα | νιώθω την ανάγκη να με νιώσεις κι εσύ εμένα | λόγια μόνο μη μου πεις μα όταν σε χρειαστώ | κάπου καλά θα κρυφτείς | έλα να με δεις όταν μόνος μου θα κλαίω | ίσως φταίω την προσευχή μου πια δεν λέω | καταρρέω μα την αλήθεια σου φωνάζω | ταράζω τη χαμένη μου ψυχή και δεν αλλάζω | εκφράζω ότι νιώθει η καρδιά | τι κι αν είναι άδικο να χάνεται σε μια βραδιά | Αναρωτιέμαι τι θα μείνει κι έτσι κλείνει | το κεφάλαιο που λέγεται ζωή | Ποιος θα με κρίνει αυτός που δίνει | γιατί πάντα να ’μαι εγώ σε παρακαλώ | λίγη αγάπη σου ζητώ και μα το Θεό | με την ελπίδα τώρα ζω όταν φύγω μακριά | εύκολα να μη ξεχαστώ | Θα ορκιστώ σε ότι έχω ιερό πως σ’ αγαπώ | από τους δυο μας πιο πολύ πονάω εγώ | τον εαυτό μου όμως θέλω πια να βρω | Θα ορκιστώ πως φταίει μόνο ο καιρός μας ο πολύς | κι αν θες να είμαστε κι οι δυο ειλικρινείς | ο κύκλος έκλεισε και μη μελαγχολείς | Ναι, ναι, ναι | Άπειρες οι ερωτήσεις ψάχνω για απαντήσεις | σαν το σταυρόλεξο που χάθηκαν οι λύσεις | βαδίζω σ’ ένα απέραντο σκοτάδι | τα κλάματα με πιάνουν καθώς έρχεται το βράδυ | έτσι εύκολα πικραίνομαι με λίγες λέξεις | τον καθρέφτη μου ρωτώ πόσο πια θ’ αντέξεις | αναμνήσεις μου καλές γιατί χαθήκατε στο χρόνο | κι όσο μεγαλώνω αντιμέτωπος στο πόνο | Δεν τον αντέχω φύγε μακριά μου | ότι με πληγώνει γίνεται σκιά μου | που ’ναι τα χρόνια τα δικά μου σε ρωτώ | όταν αθώα πια κι εγώ μπορούσα να χαμογελώ | Φοβάμαι πως τα όνειρα μου δε θα ξαναδώ | τρομάζω πως τους στίχους μου δε θα σου ξαναπώ | κοιτώ ψηλά και σηκώνω το κεφάλι | μα χαμηλά ξαναβρίσκομαι και πάλι | Θα ορκιστώ σε ότι έχω ιερό πως σ’ αγαπώ | από τους δυο μας πιο πολύ πονάω εγώ | τον εαυτό μου όμως θέλω πια να βρω | Θα ορκιστώ πως φταίει μόνο ο καιρός μας ο πολύς | κι αν θες να είμαστε κι οι δυο ειλικρινείς | ο κύκλος έκλεισε και μη μελαγχολείς | Νιώθω αιχμάλωτη τόσο ευάλωτη | με βλέμμα στο πουθενά | ψάχνω την άκρη μου ίσως αγάπη μου | ίσως γυρίσω ξανά | Θα ορκιστώ σε ότι έχω ιερό πως σ’ αγαπώ | από τους δυο μας πιο πολύ πονάω εγώ | τον εαυτό μου όμως θέλω πια να βρω | Θα ορκιστώ πως φταίει μόνο ο καιρός μας ο πολύς | κι αν θες να είμαστε κι οι δυο ειλικρινείς | ο κύκλος έκλεισε και μη μελαγχολείς.

10. Συγγνώμη φταίω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Συγγνώμη φταίω | που δε σου έδειξα ποτέ τον εαυτό μου | και σε κρατάω σαν σκιά μεσ’ το όνειρό μου | που δε σε πίστεψα ενώ σε αγαπούσα | γιατί σκεφτόμουν πως μ’ εσένα θα πονούσα | Συγγνώμη φταίω που σ’ αγαπάω | και δε στο ’χω πει ακόμα | και δεν αντέχω ν ’αγκαλιάζω | άλλο σώμα | που δε σου είπα μέχρι τώρα την αλήθεια | γιατί φοβόμουν μήπως γίνεις μια συνήθεια | συγγνώμη φταίω | Συγγνώμη φταίω | που δε σου μίλησα ποτέ με την καρδιά μου | και πάντα έφευγα μη δεις τα δάκρυά μου | που δε σου έδωσα το χρόνο να με νιώσεις | γιατί φοβόμουν πως κι εσύ θα με πληγώσεις | Συγγνώμη φταίω που σ’ αγαπάω | και δε στο ’χω πει ακόμα | και δεν αντέχω ν’ αγκαλιάζω | άλλο σώμα | που δε σου είπα μέχρι τώρα την αλήθεια | γιατί φοβόμουν μήπως γίνεις μια συνήθεια | συγγνώμη φταίω.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μια γλυκιά μελωδία Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Όταν μάθεις πως σ’ αγαπάω | ντύσου στολίσου κι αφήσου | στον ανελέητο ρυθμό μου | στον παράξενο παλμό μου | ορκίσου | Να μη ξεχάσεις να μ’ αγαπάς | κι όταν το χρόνο σου σκορπάς | θυμήσου μαζί σου | Μια γλυκιά μελωδία | γραμμένη για σένα | για να σου θυμίζει μόνο εμένα | δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου | εγώ θα ’μαι εδώ κι ας φύγω | θα ’μαι κοντά σου | θα ’μαι κοντά σου | Ήταν λάθος μου να το πιστέψω | πως μπορώ να σ’ ερμηνεύσω | κι όταν με αγνοείς αφού τ’ ανέχομαι | να ’σαι καλά εύχομαι | Να μη ξεχάσεις να μ’ αγαπάς | κι όταν το χρόνο σου σκορπάς | θυμήσου μαζί σου | Μια γλυκιά μελωδία | γραμμένη για σένα | για να σου θυμίζει μόνο εμένα | δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου | εγώ θα’ μαι εδώ κι ας φύγω | Μια γλυκιά μελωδία | γραμμένη για σένα | για να σου θυμίζει μόνο εμένα | δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου | εγώ θα’ μαι εδώ κι ας φύγω | θα’ μαι κοντά σου κοντά σου | Να μη ξεχάσεις να μ’ αγαπάς | κι όταν το χρόνο σου σκορπάς | θυμήσου μαζί σου | Μια γλυκιά μελωδία | γραμμένη για σένα | για να σου θυμίζει μόνο εμένα | δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου | εγώ θα’ μαι εδώ κι ας φύγω | Μια γλυκιά μελωδία | γραμμένη για σένα | για να σου θυμίζει μόνο εμένα | δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου | εγώ θα’ μαι εδώ κι ας φύγω | θα’ μαι κοντά σου κοντά σου | θα’ μαι κοντά σου κοντά σου. | θα’ μαι κοντά σου

02. Τα καλύτερά μου χρόνια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Από πού να αρχίσω τι να σου θυμίσω | δεν το συζητάω να γυρίσεις πίσω | ήσουνα το λάθος που δεν ξανά κάνω | σε όλη τη ζωή μου μέχρι να πεθάνω | Τα καλύτερα μου χρόνια ήταν μαύρα σαν τα μάτια σου | τα φιλιά σου ήταν χιόνια σαν τα χάδια σου | Τα καλύτερα μου χρόνια για χατίρι σου τα έχασα | εγώ πόνεσα για όλα | μα σε ξέχασα | Μου έκανες κομμάτια και όμως σε αγαπούσα | έκλεινα τα μάτια και σε συγχωρούσα | πλήρωσα τα λάθη και τα ψέματα σου | πως μπορώ να ζήσω τώρα πια κοντά σου | Τα καλύτερα μου χρόνια ήταν μαύρα σαν τα μάτια σου | τα φιλιά σου ήταν χιόνια σαν τα χάδια σου | Τα καλύτερα μου χρόνια για χατίρι σου τα έχασα | εγώ πόνεσα για όλα | μα σε ξέχασα | Τα καλύτερα μου χρόνια ήταν μαύρα σαν τα μάτια σου | τα φιλιά σου ήταν χιόνια σαν τα χάδια σου | Τα καλύτερα μου χρόνια για χατίρι σου τα έχασα | εγώ πόνεσα για όλα | μα σε ξέχασα.

03. Στη γειτονιά του φεγγαριού Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Πορεία κι αν χαράξαμε μια νύχτα | αγάπη μου γλυκιά δε σ’ έχω αγκαλιά μου | την διαδρομή αλλάξαμε καρδιά μου | και ζούμε χωριστά δεν είσαι πια κοντά μου | Στη γειτονιά του φεγγαριού κάποτε μέναμε μαζί κι ονειρευτήκαμε | τ’ αστέρια έπεφταν στη γη όταν στο πρώτο μας φιλί αγαπηθήκαμε | στην γειτονιά του φεγγαριού κάποτε μέναμε μαζί κι ονειρευτήκαμε | σαν ήρθε όμως το πρωί έγινε τ’ όνειρο βροχή κι όλα χαθήκανε | Να κρατηθείς σου άπλωσα τα χέρια | μ’ απόψε συντροφιά ξανά η μοναξιά μου | κι εσύ που τόσο αγάπησα μακριά μου | δεν είσαι πουθενά δεν είσαι πια κοντά μου | Στη γειτονιά του φεγγαριού κάποτε μέναμε μαζί κι ονειρευτήκαμε | τ’ αστέρια έπεφταν στη γη όταν στο πρώτο μας φιλί αγαπηθήκαμε | στην γειτονιά του φεγγαριού κάποτε μέναμε μαζί κι ονειρευτήκαμε | σαν ήρθε όμως το πρωί έγινε τ’ όνειρο βροχή κι όλα χαθήκανε.

04. Δε σε ξεπέρασα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Ανησυχώ που δεν μπορώ να βρω | τον τρόπο να σε βγάλω απ’ το μυαλό | στο άδειο σπίτι σαν σκιά να τριγυρνώ | τις αϋπνίες μου να πάψω να μετρώ | Ανησυχώ που με ξεχνάς | και στο τηλέφωνο ποτέ δεν απαντάς | και στην ιδέα ότι πια δε μ’ αγαπάς | χτυπάνε κόκκινο οι χτύποι της καρδιάς | Ναι δε σε ξεπέρασα | όσες προσπάθειες κι αν έκανα εγώ | Ναι στη τρέλα έφτασα | μέσα στη κόλαση χωρίς εσένα ζω | Ναι δε σε ξεπέρασα | όσες προσπάθειες κι αν έκανα εγώ | κι όμως ναι δε σε ξεπέρασα | το παραδέχομαι ακόμα σ’ αγαπώ | Ανησυχώ που δεν μπορώ ν’ αλλάξω | δρόμο από σένα να χαθώ | κι όσες φορές είπα να εξαφανιστώ | εσένα είχα τελικό προορισμό | Ανησυχώ που με ξεχνάς | αν ζω ή πέθανα για μένα δεν ρωτάς | κι ούτε μαθαίνω πια για σένα πώς περνάς | Ανησυχώ πως κάποιον άλλον αγαπάς | Ναι δε σε ξεπέρασα | όσες προσπάθειες κι αν έκανα εγώ | Ναι στη τρέλα έφτασα | μέσα στη κόλαση χωρίς εσένα ζω | Ναι δε σε ξεπέρασα | όσες προσπάθειες κι αν έκανα εγώ | κι όμως ναι δε σε ξεπέρασα | το παραδέχομαι ακόμα σ’ αγαπώ.

05. Εδώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Χρήστος Καντζέλης
Για μια στιγμή ένα λεπτό | για στάσου να σου πω | σε ποιον νομίζεις πως μιλάς | και αντιδράς μ’ αυτόν τον τρόπο | Φύγε αν θες όμως μη λες | πως έφταιξα εγώ | εγώ ακόμα σ’ αγαπώ | φύγε αν θες δε σε κρατώ | μα κι αν θα πας σε άλλα χέρια | να γυρίσεις σε μένα θα ζητάς | Εδώ σ’ αυτή την αγκαλιά | στο σώμα στη καρδιά | που σου ’δωσε πολλά | Εδώ κι αν φεύγεις βιαστικά | θα θες να ’ρθεις ξανά | όμως λυπάμαι θα ’ναι αργά | Σκέψου καλά όλα αυτά | ως τώρα που ’χεις πει | του εγωισμού σου η φωνή | πάλι μιλά σκέψου καλά | θα μετανιώσεις όταν νιώσεις | τι σημαίνει ν’ αγαπάς αληθινά | Εδώ σ’ αυτή την αγκαλιά | στο σώμα στη καρδιά | που σου ’δωσε πολλά | Εδώ κι αν φεύγεις βιαστικά | θα θες να ’ρθεις ξανά | όμως λυπάμαι θα ’ναι αργά | Εδώ σ’ αυτή την αγκαλιά | στο σώμα στη καρδιά | που σου ’δωσε πολλά | Εδώ κι αν φεύγεις βιαστικά | θα θες να ’ρθεις ξανά | όμως λυπάμαι θα ’ναι αργά.

06. Ούτε στιγμή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δε θα πονέσω για σένα άλλη φορά | θα το αντέξω να μη σε δω ξανά | δικά σου λάθη συγνώμες κι ενοχές | τ’ αφήνω πίσω και ζήσε όπως θες | Ούτε στιγμή σου λέω δε θα με δεις να κλαίω | δε θα σου πω ξανά γύρνα σ’ αγαπώ | ούτε στιγμή σου λέω δε θα δεχτώ πως φταίω | μετά από τόσα λάθη έβαλα μυαλό | Δε θα παλέψω να σε αλλάξω εγώ | ζούσα κοντά σου χωρίς εγωισμό | τα ψέματα σου δε μ’ αγγίζουνε πια | το χθες με σένα το καίω στη φωτιά | Ούτε στιγμή σου λέω δε θα με δεις να κλαίω | δε θα σου πω ξανά γύρνα σ’ αγαπώ | ούτε στιγμή σου λέω δε θα δεχτώ πως φταίω | μετά από τόσα λάθη έβαλα μυαλό.

07. Οι στάλες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Το ξέρω πως τελειώνει το όνειρο αυτό | το ξέρω πως δε βρίσκεις λιμάνι πια εδώ. | Μα θα `ρθω να σε ψάξω και να σε δοκιμάσω | μ’ ένα σ’ αγαπώ. | Με τη βροχή στο σπίτι σου θα περιμένω | σαν ουρανός που κλαίει θα επιμένω. | Οι στάλες της στο πρόσωπο θα μ’ ακουμπάνε | και στην καρδιά παλιές ευχές θα μου ξυπνάνε. | Αχ! Να ‘σουνα βροχή στην άδεια τη ζωή μου | στον ουρανό να με πηγαίνεις ψυχή μου. | Το ξέρω ότι κάνω βουτιά μες στο κενό | το ξέρω πάλι μόνη τα βράδια θα γυρνώ. | Μα ίσως μια λέξη μες στην καρδιά σου τρέξει | και πεις το σ’ αγαπώ.

08. Θα το μετανιώσεις Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μαθαίνω δεν περνάς καλά μακριά μου | Το ξέρω μα ηρέμησα καρδιά μου | Δεν ήθελες, δεν μπόρεσες και χάθηκε η αγάπη | Για όλα αδιαφόρησες, μα πάλι κάνεις λάθη | Τα δυο μου χείλη ζητάς σε ξένο στόμα | Γίνεσαι λιώμα και σένα ξεγελάς | Πίνεις, γυρνάς, ξενυχτάς και που ’σαι ακόμα | Θα `ρθει μια ώρα για όλα να πονάς | Θα μετανιώσεις το ξέρω καλά | Θα μετανιώσεις μα θα `ναι αργά | 'Έχω κλειδώσει καλά την καρδιά | Και έχω χαρίσει αλλού τα κλειδιά | Μαθαίνω πως ρωτάς παντού για μένα | Με θέλεις τώρα που ‘φτασες στο τέρμα | Δεν ήθελες, δεν μπόρεσες και χάθηκε η αγάπη | Για όλα αδιαφόρησες μα πάλι κάνεις λάθη.

09. Ως εδώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μια βαθιά ανάσα παίρνω | τώρα πια τα καταφέρνω | σ’ ένα σκοινί ισορροπώ τυφλά | Κι όταν λες πως θα μ’ αφήσεις | κι όταν πας να μ’ εξαντλήσεις | αγάπη αντλώ απ’ το πουθενά | Αν δεν είχα γίνει έτσι | τίποτα δε θα ’χα αντέξει | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | αν δε σ’αγαπούσα τόσο | δε θα προσπαθούσα τόσο | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | μα ως εδώ | Δείχνω λες κι είμαι γεμάτη | κι όταν φταις μόνο αγάπη | βρίσκω παντού κι όταν μαλώνουμε | στις φωνές ακούω συγγνώμη | στις σιωπές σε θέλω ακόμη | χαϊδεύω αυτά που μας πληγώνουνε | Αν δεν είχα γίνει έτσι | τίποτα δε θα ’χα αντέξει | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | αν δε σ’αγαπούσα τόσο | δε θα προσπαθούσα τόσο | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | μα ως εδώ | Αν δεν είχα γίνει έτσι | τίποτα δε θα ’χα αντέξει | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | αν δε σ’αγαπούσα τόσο | δε θα προσπαθούσα τόσο | δε θα ’μενα εδώ | δε θα ’μουν εδώ | μα ως εδώ.

10. Μαίρη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Η Μαίρη η περίφημη αρτίστα | Που έντυνε τις νότες της μετάξι και χρυσό | Ξεγέλαγε τ’ αγόρια απ’ την πίστα | Τους χάριζε ένα όνειρο που ήτανε μισό. | Δεν κάνει πια για μένα η επαρχία | Μου είπε και το έγραψε στα τζάμια τα θολά | Ταξίδεψε να βρει την ευτυχία | Σε φώτα και μαρκίζες που υπόσχονταν πολλά. | Συχνά ονειρευότανε | Πως τάχα παντρευότανε | Και έκανε παιδιά | Συχνά ονειρευότανε | Αστέρι πως γινότανε | Κι ησύχαζε η καρδιά. | Παίξε ταξίμι | Για το αγρίμι | Που κρύβω στην ψυχή | Δώσ’ μου κουράγιο | Για το ναυάγιο | Δεν είχα άγιο εγώ μες στη ζωή. | Κυλούσε στους ανέμους φυλλαράκι | Τη βρίσκαν στο δυάρι της, του κόσμου τα δεινά | Μια νύχτα κάπου στο Μοναστηράκι | Κατέληξε παιχνίδι στα χέρια του Μηνά. | Η Μαίρη που δεν πήγε σ’ άλλα μέρη | Που έζησε να κάνει χατίρια αλλονών | Δραπέτευσε απ’ τον έκτο μεσημέρι | Τη μέρα που γινότανε τριάντα δύο χρονών.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης