Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Μια αφιέρωση καρδιάς





















01. Δικαίωμά σου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μανδάνης
Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα, | από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα, απ' την ψυχή σου. | Κι αν έχεις πάει μακριά κι αν έχεις φύγει | κι αν σ' έναν άλλον τώρα δίνεις τα φιλιά σου, | κι αν μου 'χεις βάλει μια θηλιά που όλο με πνίγει | κι αυτό αγάπη μου είναι δικαίωμά σου, | κι αυτό αγάπη μου είναι δικαίωμά σου. | Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου. | Μα όταν φτάσεις στο Θεό για να σε κρίνει | τότε θα χάσεις απ' το στόμα τη μιλιά σου | ίδια θα είναι η θηλιά που θα σε πνίγει | μα δυστυχώς δε θα 'ναι πια δικαίωμά σου, | μα δυστυχώς δε θα 'ναι πια δικαίωμά σου. | Δικαίωμά σου είν' αυτό, δικαίωμά σου, | να τη χαρίζεις όπου θες την αγκαλιά σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου, | δικά σου είναι τα φιλιά και το κορμί σου, | μα να τα δίνεις από μέσα απ' την ψυχή σου.

02. Μια αφιέρωση καρδιάς Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Ούτε ένα γράμμα δε μου στέλνεις | ούτε την πόρτα μου χτυπάς | ούτε τηλέφωνο με παίρνεις | για να μου πεις πως μ' αγαπάς. | Σαν να μην υπάρχω στον πλανήτη γη | μ' άφησες μονάχο μ' ανοιχτή πληγή, | σαν να μην υπάρχω μ' άφησες μονάχο | σαν να μην υπάρχω μ' άφησες μονάχο. | Ούτε στα στέκια μας με ψάχνεις | ούτε τους φίλους μας ρωτάς | ούτε στο ράδιο μου κάνεις | μια αφιέρωση καρδιάς.

03. Αλυσίδες τα φιλιά σου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Θέλω ν' ανοίξω τα φτερά | για να πετάξω λίγο | μα απ' την δική σου αγκαλιά | δε γίνεται να φύγω. | Αλυσίδες τα φιλιά σου | και με δέσανε κοντά σου | αλυσίδες που δε σπάνε | και κοντά σου με κρατάνε. | Θέλω να φύγω για να βρω | ξανά τη λευτεριά μου | μα σ' αγαπώ και δεν μπορώ | να σπάσω τα δεσμά μου.

04. Του Βοριά ο γιος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Στα τόσα βάσανα κι εσύ | γίνε ακόμα μια πληγή | γίνε μαχαίρι κι αφορμή | να φύγω να πετάξω, | μόνος μου ήρθε η στιγμή | για να το ξεπεράσω. | Είμαι του Βοριά ο γιος | κι όπου αγαπώ κρυώνω | κι έχω μάθει μοναχός | για αγάπες να πληρώνω. | Μες στις σελίδες μου κι εσύ | γίνε ακόμα μια αδειανή | γίνε σελίδα άγραφη | ίσως και σε ξεχάσω | να μη θυμάμαι τη στιγμή | που μ' έκανε να κλάψω.

05. Τι θα βρεις Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ηλίας Μπάσιος | Στίχοι: Ιωάννα Κωστοπούλου
Σ' ένα άδειο σώμα μη ζητάς να βρεις καρδιά | σ' ένα απόηχο τις λέξεις να γυρέψεις | είμαι σαν δέντρο που του κόψαν τα κλαριά | κι εσύ ζητάς πάλι εδώ να επιστρέψεις. | Τι θα βρεις και να γυρίσεις, τι θα βρεις | μη νομίζεις ότι ζει εδώ κανείς, | τι θα βρεις και να γυρίσεις, τι θα βρεις | ποιος υπάρχει να πιστέψει όσα πεις. | Σ' ένα άδειο σώμα μη ζητάς να βρεις καρδιά | μες στο κενό τι περιμένεις να υπάρχει | είναι όλα στάχτη απ' τη δική σου τη φωτιά | γιατί δεν μου 'δωσες ποτέ λίγη αγάπη. | Τι θα βρεις και να γυρίσεις, τι θα βρεις | μη νομίζεις ότι ζει εδώ κανείς | τι θα βρεις και να γυρίσεις, τι θα βρεις | ποιος υπάρχει να πιστέψει όσα πεις. | Ποιος υπάρχει να πιστέψει όσα πεις.

06. Νυχτώνει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Νυχτώνει | κι η νύχτα πιο νύχτα εδώ | που πια δεν ξημερώνει. | Νυχτώνει | για πάντα έχεις φύγει | κι εγώ κανέναν δεν θέλω να δω. | Θέλω να μείνω μόνος για να σε θυμηθώ. | Νυχτώνει | κι εσύ λείπεις, | πες μου σε ποιον ανήκεις τώρα πια. | Νυχτώνει | κι είμαι μόνος | μ' ένα γιατί που ματώνει την καρδιά. | Νυχτώνει | κι εσύ στη γραμμή του ουρανού | σβησμένο χελιδόνι. | Νυχτώνει | κι ο πόνος πιο πόνος παντού | δεν είσαι ούτε εδώ ούτ' αλλού. | Να βγω μου λένε όλοι, μα πού να πάω;

07. Διανυκτερεύω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Σαν μια εκπομπή, μοιάζω, βραδινή | που τραγούδια βάζει μέχρι το πρωί | πιάσε το σταθμό κι άκου τι θα πω | πάντα σε θυμάμαι, πάντα σ' αγαπώ. | Διανυκτερεύω και σε καρτερώ | σήματα εκπέμπω, σε αναζητώ | διανυκτερεύω άλλη μια βραδιά | έλα, κινδυνεύω | διανυκτερεύω και σε καρτερώ | σήματα εκπέμπω, σε αναζητώ. | Σαν επιγραφή, μοιάζω, φωτεινή | που κι απόψε γράφει ''Σ' αγαπώ πολύ'' | μέσα στη νυχτιά με όνειρα πολλά | να 'ρθεις περιμένω μ' ανοιχτή καρδιά. | Διανυκτερεύω και σε καρτερώ | σήματα εκπέμπω, σε αναζητώ | διανυκτερεύω άλλη μια βραδιά | έλα, κινδυνεύω | διανυκτερεύω και σε καρτερώ | σήματα εκπέμπω, σε αναζητώ. | Διανυκτερεύω και σε καρτερώ | σήματα εκπέμπω, σε αναζητώ.

08. Σε σένα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Κώστας Ποντίκας
Σε ποιόν να χρεώσω τις άδειες νύχτες | σε ποιόν να χρεώσω το κλάμα μου | σε ποιόν να χρεώσω τόσες ευθύνες | γι' αυτό τ' ατέλειωτο δράμα μου | σε ποιόν να τις χρεώσω, σε ποιόν. | Σε σένα γιατί όλα μου τα πήρες | σε σένα γιατί δεν μ' άφησες τίποτα | σε σένα γιατί όλα μου τα πήρες | σε σένα. | Σε ποιόν να χρεώσω τις άδειες νύχτες | σε ποιόν να χρεώσω την πίκρα μου | σε ποιόν να χρεώσω όλες εκείνες | τις ώρες που δεν είσαι δίπλα μου | σε ποιόν να τις χρεώσω, σε ποιόν. | Σε σένα γιατί όλα μου τα πήρες | σε σένα γιατί δεν μ' άφησες τίποτα | σε σένα γιατί όλα μου τα πήρες | σε σένα. | Σε σένα γιατί όλα μου τα πήρες | σε σένα.

09. Μη δίνεις σημασία Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ευριπίδης Νικολίδης | Στίχοι: Ζωή Καραϊσκάκη
Έρχεσαι κλαίγοντας και παλεύοντας με τύψεις | θέλεις να μ' εγκαταλείψεις, έρχεσαι κλαίγοντας. | Μη δίνεις σημασία, | η μοναδική ουσία είμαστε εμείς οι δυο, | μη δίνεις σημασία | δεν υπάρχει αμαρτία όταν λέμε σ' αγαπώ. | Έρχεσαι κλαίγοντας και μπερδεύοντας τις λέξεις | δύσκολο είναι να διαλέξεις, έρχεσαι κλαίγοντας. | Μη δίνεις σημασία | η μοναδική ουσία είμαστε εμείς οι δυο | μη δίνεις σημασία | δεν υπάρχει αμαρτία όταν λέμε σ' αγαπώ.

10. Άλλη μια φορά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Ζωή Καραϊσκάκη
Είναι εύκολο να πεις πως φταίω εγώ | είναι εύκολο να μου ρίξεις την ευθύνη | μα σκέψου λίγο, κάνε το λογαριασμό | κοίτα μέσα στην καρδιά σου τι έχει μείνει. | Άλλη μια φορά είπες ψέματα | άλλη μια φορά πρόδωσες εμένα | άλλη μια φορά έκλεψες χαρά | από μια καρδιά που ζούσε μόνο για σένα. | Δεν πειράζει που για σένα θα πληρώσω | ούτε κλαίω που μ' αφήνεις μόνο μου | άλλα τόσα αν μου ζητήσεις θα στα δώσω | φύγε τώρα απ' τη ζωή μου κι απ' το δρόμο μου | Άλλη μια φορά είπες ψέματα | άλλη μια φορά πρόδωσες εμένα | άλλη μια φορά έκλεψες χαρά | από μια καρδιά που ζούσε μόνο για σένα. | Άλλη μια φορά είπες ψέματα | άλλη μια φορά πρόδωσες εμένα | άλλη μια φορά έκλεψες χαρά | από μια καρδιά που ζούσε μόνο για σένα.

11. Ούτε συζήτηση Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Βρήκα την πόρτα ανοιχτή | και στο τραπέζι ένα χαρτί | που 'τρεξα για να το διαβάσω μ' απορία | μου 'γραφες ''Φεύγω, δεν μπορώ'' | ο έρωτάς μας ως εδώ | κι έδωσες τέλος στη δική μας ιστορία. | Κι ούτε συζήτηση δεν δέχτηκες να κάνεις | το αποφάσισες εσύ να με πεθάνεις, | ούτε συζήτηση να βρούμε κάποια λύση | χάθηκες κι έγειρα σαν ήλιος που 'χει δύσει.  | Σκέφτηκα κάτι για να πω | έτσι, σαν παραμιλητό, | δεν βρήκα όμως μες στον πόνο μου μια λέξη | μόνο που απόρησα γιατί | δυο λόγια στ' άψυχο χαρτί | έχουν, για πάντα, τη ζωή μας καταστρέψει. | Κι ούτε συζήτηση δεν δέχτηκες να κάνεις | το αποφάσισες εσύ να με πεθάνεις, | ούτε συζήτηση να βρούμε κάποια λύση | χάθηκες κι έγειρα σαν ήλιος που 'χει δύσει.

12. Γυάλινη καρδιά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Φύγε απ' τον καθρέφτη σου μπροστά | γιατί ζήλεια μέσα μου ξυπνά | κι όσο κι αν μου λες πως μ' αγαπάς | με την σκέψη σου αλλού πετάς. | Να ‘τανε γυάλινη η καρδιά σου για να δω | τι κρύβεις μέσα σου που δεν το ξέρω εγώ | να ‘τανε γυάλινη η καρδιά σου και γυμνή | και με τα μάτια μου να δω αν είμαι εκεί. | Φύγε απ' τον καθρέφτη να χαρείς | φύγε όσο πιο γρήγορα μπορείς | ξέρω πως δεν θα ‘σαι εκεί που λες | και παραβιάζεις εντολές.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης