Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Είμαι μόνος μου





















01. Πήρα την καρδιά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έβλεπα, άκουγα, και όμως δεν μίλαγα | και όλη την πίκρα μου | μέσα μου φύλαγα | ώσπου μια ώρα άλλο δεν κράτησα | βρήκα την δύναμη και επαναστάτησα. | Πήρα την καρδιά μου και τα πράγματά μου | και έφυγα μια ώρα πιο μπροστά | γιατί δεν ανέχομαι τα αισθήματά μου | μια γυναίκα έτσι να τα ξεπουλά. | Έβλεπα, άκουγα | και έριχνα δάκρυα μα κάποια ώρα | βρήκα την άκρη | μία για πάντα σε απαρνήθηκα | με μια απόφαση ξαναγεννήθηκα. | Πήρα την καρδιά μου και τα πράγματά μου | και έφυγα μια ώρα πιο μπροστά | γιατί δεν ανέχομαι τα αισθήματά μου | μια γυναίκα έτσι να τα ξεπουλά.

02. Είμαι μόνος μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Κατερίνα Κόρου
Με ρώτησες γιατί, γυρίζω μες στις νύχτες | και σου 'πα έτσι κάνουν οι αλήτες | με ρώτησες γιατί, τις νύχτες δεν κοιμάμαι | και σου 'πα ότι χώρια σου φοβάμαι. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και χώρια σου φοβάμαι. | Τις νύχτες μοναχός, έβλεπα τη μορφή σου | με χάιδευες και μου 'λεγες κοιμήσου | με ρώταγες γιατί, τρελαίνομαι τα βράδια | και σου 'πα πως φοβάμαι τα σκοτάδια. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και χώρια σου φοβάμαι. | Γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος, είμαι μόνος, είμαι μόνος μου | γιατί είμαι μόνος μου και μόνος μου κοιμάμαι | και μόνος μου φοβάμαι.

03. Είχε δίκιο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Χάρης Χατζάκης
Είχε δίκιο που με άφησε | που δεν άντεξε κοντά μου κι αγανάκτησε. | Όλα ήταν άνω-κάτω μέσ’ στην κάμαρά της | και γραμμένα στον καθρέφτη τα παράπονά της. | Είχε δίκιο που με άφησε | είχε δίκιο που αγανάκτησε | είχε δίκιο, είχε δίκιο | είχε δίκιο που με άφησε. | Γράμματα, φωτογραφίες, στο χαλί σκισμένα | άφησε έρημο το σπίτι, έρημο κι εμένα. | Είχε δίκιο που με άφησε | είχε δίκιο που αγανάκτησε | είχε δίκιο, είχε δίκιο | είχε δίκιο που με άφησε.

04. Εγώ είμαι ο φταίχτης Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Σαν το φαντάρο που γυρίζει νικημένος | και ντρέπεται τους φίλους του να δει | έτσι στο σπίτι μας γυρίζω κάθε βράδυ | και δίπλα μου δεν είσαι πια εσύ. | Εγώ, μόνο εγώ, είμαι ο φταίχτης | γι αυτό είναι κι ο πόνος μου διπλός | κι αν είσαι τώρα τόσο μακριά μου | εγώ μονάχα φταίω δυστυχώς | εγώ, μόνο εγώ, είμαι ο φταίχτης | γι αυτό είναι κι ο πόνος μου διπλός. | Φυλακισμένος στο κελί της μοναξιάς μου | με δέρνουνε οι τύψεις οι βαριές | έγκλημα έκανα και πρέπει να πληρώσω | για κάποιες αμαρτίες μου παλιές. | Εγώ, μόνο εγώ, είμαι ο φταίχτης | γι αυτό είναι κι ο πόνος μου διπλός | κι αν είσαι τώρα τόσο μακριά μου | εγώ μονάχα φταίω δυστυχώς | εγώ, μόνο εγώ, είμαι ο φταίχτης | γι αυτό είναι κι ο πόνος μου διπλός.

05. Είμαι αυτός που είμαι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Ήρθα μεσάνυχτα και βάλε | να βάλω ένα φινάλε, να κάψω τα παλιά | κι όμως, πάλι δε θα μπορέσω | στα χέρια σου θα πέσω διψώντας για φιλιά. | Είμ’ αυτός που είμαι, τι να κάνω | μια ζωή με σένανε τρελός, | σε κοιτώ από κάτω μέχρι πάνω | κι αναβάλλεται ο χωρισμός. | Νιώθω, πως τώρα, τελευταία | στο τέλος μου, μοιραία, εσύ με οδηγείς | κι όμως μου φτάνει να μ’ αγγίξεις | και προκαλείς εκρήξεις στα βάθη της ψυχής. | Είμ’ αυτός που είμαι, τι να κάνω | μια ζωή με σένανε τρελός | σε κοιτώ από κάτω μέχρι πάνω | κι αναβάλλεται ο χωρισμός.

06. Σήμερα σε αγαπάω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Βάσω Ζαΐμη
Όλα σου τα `χω σβήσει, όλα | και δε σου βρίσκω ενοχές | όλα σου τα `χω σβήσει, όλα | και δε με νοιάζει που δινόσουνα εχθές. | Σήμερα σε αγαπάω, σήμερα | και δε με νοιάζει σήμερα | τι είχες κάνει μια ζωή | σήμερα σε αγαπάω, σήμερα | και δε με νοιάζει σήμερα | που είχες δώσει το φιλί. | Όλα σου τα `χω σβήσει, όλα | και δεν υπάρχει παρελθόν | κάθε σου σφάλμα διαγράφω | κι ανοίγω, σήμερα, σελίδα στο παρόν. | Σήμερα σε αγαπάω, σήμερα | και δε με νοιάζει σήμερα | τι είχες κάνει μια ζωή | σήμερα σε αγαπάω, σήμερα | και δε με νοιάζει σήμερα | που είχες δώσει το φιλί.

07. Συγγνώμη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Βάσω Ζαΐμη
Ας ξαναρχίσουμε κι οι δυο απ’ την αρχή | κι ας ξαναφέρουμε το χθες να γίνει σήμερα | ας πάμε κόντρα στα παιχνίδια της ζωής | και μια συγγνώμη από τους δύο, δεν είναι της ντροπής. | Συγγνώμη, ζητώ συγγνώμη για τους δυο | κι όταν το πει ο ένας φτάνει | ζητώ συγγνώμη για τους δυο | κι αν θέλεις, πρώτη να το πεις, το ίδιο κάνει. | Ας ξαναρχίσουμε κι οι δυο απ’ την αρχή | κι ας ξαναφέρουμε το χθες να γίνει σήμερα | ας ξανασμίξουμε ανάσα και πνοή | δεν είναι θέατρο για όλους, η ζωή αυτή. | Συγγνώμη, ζητώ συγγνώμη για τους δυο | κι όταν το πει ο ένας φτάνει | ζητώ συγγνώμη για τους δυο | κι αν θέλεις, πρώτη να το πεις, το ίδιο κάνει.

08. Κάτω από τις διαταγές σου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Κάτω απ’ τις διαταγές σου | πάλι προσευχές θα πέσουν | ζήτα αμέσως ό,τι θέλεις | και μπροστά σου θα το έχεις. | Πάθος μου κι αδυναμία | νίκησέ με στα σημεία | πέφτω μέσα στις φωτιές σου | κάτω απ’ τις διαταγές σου | πέφτω μέσα στις φωτιές σου | κάτω απ’ τις διαταγές σου. | Κάτω απ’ τις διαταγές σου | τα ωραία μου αρέσουν | και χωρίς να τ’ αναβάλλω | όργανα, πολλά, θα βάλω. | Σήκω `πάνω να χορέψεις | κι όλα να τα ανατρέψεις | πέφτω μέσα στις φωτιές σου | κάτω απ’ τις διαταγές σου | πέφτω μέσα στις φωτιές σου | κάτω απ’ τις διαταγές σου.

09. Αν ήξερες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Βάσω Ζαΐμη
Δεμένες οι αναμνήσεις στο μαντήλι | όπως ο Άγιος ζητάει το καντήλι | σε ζητάω | τσιγάρο που έχει μείνει μέσ’ στο τάσι | ο πόνος στην καρδιά μου έχει φωλιάσει | μα σ’ αγαπάω. | Αν ήξερες τι κρύβει η αγάπη μου | θα γύριζες, απόψε, στο κρεβάτι μου. | Δεμένα τα όνειρά μου στο μουράγιο | και κάνοντας, μονάχος μου, κουράγιο | περιμένω | τσιγάρο που μου πίκρανε το στόμα | ο πόνος δεν τελείωσε ακόμα | αργοπεθαίνω. | Αν ήξερες τι κρύβει η αγάπη μου | θα γύριζες, απόψε, στο κρεβάτι μου.

10. Κάποια κάπου κάποτε Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Κάποια κάπου κάποτε ήταν η ζωή μου | η αρχή το τέλος μου κι όλη η ύπαρξή μου | Τώρα μες τα όνειρά μου ψάχνω τη μορφή της | μα και κείνη χάθηκε σαν την υπόσχεσή της. | Κάποια κάπου κάποτε μου ‘χτιζε παλάτια | ήταν όμως γυάλινα κι έγιναν κομμάτια | Τώρα μες τα όνειρά μου ψάχνω τη μορφή της | μα και κείνη χάθηκε σαν την υπόσχεσή της.

11. Όλα τα παράλογα τα έχεις Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Βάσω Ζαΐμη
Σκότωσέ με, αν μπορείς χωρίς εμένα για να ζήσεις | σκότωσέ με, να σε τυραννούν οι τύψεις | σκότωσέ με, δεν τη θέλω τη ζωή | σκότωσέ με, μου αρκεί να ζεις εσύ, σκότωσέ με. | Όλα τα παράλογα τα έχεις | ό, τι λογικό, δεν το αντέχεις | κάνε και μια τρέλα παραπάνω | σκότωσέ με να πεθάνω. | Σκότωσέ με, για να πάψουνε τα μάτια μου να κλαίνε | σκότωσέ με, μα προτού να φύγω, σκύψε, φίλησέ με | σκότωσέ με, δεν τη θέλω τη ζωή | σκότωσέ με, μου αρκεί να ζεις εσύ, σκότωσέ με. | Όλα τα παράλογα τα έχεις | ό, τι λογικό, δεν το αντέχεις | κάνε και μια τρέλα παραπάνω | σκότωσέ με να πεθάνω.

12. Και πεθαίνω και παθαίνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κατερίνα Κόρου | Στίχοι: Βάσω Ζαΐμη
Μη με κοιτάς παθαίνω | μη με φιλάς πεθαίνω | εσύ μου πήρες το μυαλό | και το `χω πια χαμένο. | Μη με κοιτάς πεθαίνω | μη με φιλάς παθαίνω | εσύ μου πήρες το μυαλό | και το `χω πια χαμένο. | Και πεθαίνω και παθαίνω | και μαζί σου αρρωσταίνω. | Μη με φιλάς τα χάνω | μη με ρωτάς τι κάνω | εσύ είσαι μάτια μου φωτιά | και κάτι παραπάνω. | Και πεθαίνω και παθαίνω | και μαζί σου αρρωσταίνω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης