Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Η ζωή μου έρωτας



















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Έχω ακόμα πολλά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Βασανίστηκα πολύ κι είναι αυτό κρίμα σου | μ’ όλα αυτά που πέρασα δε σε θέλω πια | φεύγω τώρα δεν μπορώ άλλο να ’μαι θύμα σου | όχι άλλα ψεύτικα λόγια και φιλιά | Τώρα έχω αλλάξει μυαλά | θέλω να περνάω καλά | και δε μετανιώνω γι’ αυτά | που ’χω δώσει γιατί | έχω ακόμα πολλά | Άδικα σε πίστεψα, έπαιζες το ρόλο σου | μα ποτέ δεν έπαιξα δίπλα σου κι εγώ | όσο κι αν ορκίζεσαι δεν κρατάς το λόγο σου | κι εγώ πια κουράστηκα να σε συγχωρώ.

02. Ψέμα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Να χαρείς μη μου φωνάζεις | τώρα δε καταλαβαίνω | ένα χάδι περιμένω | κι από κάπου να πιαστώ | Κι όσο κι αν πονάω | τώρα τι να πω | έρχονται στιγμές που νιώθω | να παραμιλώ | Και τώρα που σε έμαθα καλά | ταιριάζω τα κομμάτια ένα-ένα | και γίνονται στα μάτια μου μπροστά | τα μάτια σου το πιο μεγάλο ψέμα | Στην παράσταση που δίνεις | δε θα είμαι το κοινό σου | και για άνθρωπο δικό σου | μη με λογαριάζεις πια | Τέρμα τα ξενύχτια | τέρμα τα φιλιά | πιο καλά να απομείνω | μ’ άδεια αγκαλιά.

03. Τώρα θα πονάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Πρώτη φορά μετάνιωσα για κάτι που ’χω νιώσει | εγώ που γνώριζα καλά αγάπη τι θα πει | Ήρθε η δική σου η καρδιά μαχαίρι να καρφώσει | μες στη δική μου χωρίς γιατί | Και δυστυχώς το ξέρεις πως θα υποφέρεις | κι όλο ψάχνεις κάτι να μου πεις | Τώρα θα πονάς που ξέρεις ότι φταις | είναι πια αργά συγγνώμη μη μου λες | έκανες πολλά με γέμισες πληγές | και τώρα θα πληρώσεις | Τώρα θα πονάς γι’ αυτό το χωρισμό | μόνος θα μιλάς με τον εγωισμό | με τη μοναξιά θα ζήσεις αγκαλιά | και θα το μετανιώσεις | Πρώτη φορά μετάνιωσα για κάτι που έχω κάνει | μα θα το κάνω αν χρειαστεί και δεύτερη φορά | με τυραννάει ο χωρισμός μα δε θα με πεθάνει | γιατί έχω εμένα και είμαι καλά | Και δυστυχώς για εσένα ήσουν ένα ψέμα | και χωρίς αγάπη πού θα πας.

04. Μη σταματάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Έτσι άρχισα να ζω | πριν καλά-καλά σε δω | μέτρησα μαζί σου αγκαλιά | της ζωής μου τα σκαλιά | Μη σταματάς προς τα εδώ μη κοιτάς | να διαλέξεις να ζήσεις ξανά | Μη σταματάς προς τα εδώ μη κοιτάς | να διαλέξεις να ζήσεις εκεί που αγαπάς | Έτσι χάθηκα κι εγώ | όταν είπες δεν μπορώ | να με σκέφτεσαι εκεί που πας | λίγο και να μ’ αγαπάς.

05. Ένα φίλο μου καλό να βρω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Νίκος Βέρτης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Θυμάμαι και πονώ, πόσα τραγούδια τόσα βράδια | μόνος να περπατώ, μέσα στα σκοτεινά | του κόσμου τα στενά, με την καρδιά μου πάντα άδεια | και αυτή που αγαπώ, δεν είναι πουθενά. | Θυμάμαι και πονώ, και δεν μπορώ να καταλάβω | πως βρέθηκα εγώ, μόνος ξανά εδώ | να αδιαφορώ, τίποτα να μην περιμένω | και να κατηγορώ, τον άλλο μου εαυτό. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Μην ψάχνεις να με βρεις, έφυγα δε με προλαβαίνεις | και όταν θα απορείς, τους άλλους να ρωτάς | στους δρόμους της ζωής, πάντα αντίθετα πηγαίνεις | και κάνεις ότι θες κι όλο αλλού κοιτάς. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ.

06. Ρωτάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Πες μου πώς γίνεται αυτό | τώρα πώς είναι δυνατόν | για την αγάπη μου εσύ να αμφιβάλλεις | Πρέπει να το παραδεχτείς | πως μακριά μου δεν μπορείς | πρέπει τα πράγματα στη θέση τους να βάλεις | Πες μου πώς γίνεται αυτό | τώρα πώς είναι δυνατόν | έτσι απλά να ξαναγίνουμε δυο ξένοι | έχω δυο μήνες να σε δω | και ένα πράγμα ομολογώ | πως κάθε μέρα μακριά σου με πεθαίνει | Ρωτάς ακόμα να σου πω | αν ξέχασα ή αν σ’ αγαπώ | μα θα στο πω μ’ ένα φιλί | μου έλειψες πολύ | Θα περιμένω να φανείς | ακόμα μία Κυριακή | να πάμε πάλι σινεμά να βγούμε έξω | να περπατήσουμε αγκαλιά | και να βραχούμε στη βροχή | εγώ δε θέλω απ’ την καρδιά σου να ’μαι απ’ έξω | Εσύ να μην ανησυχείς δίπλα σου θα ’μαι θα το δεις | εγώ μπορώ για την αγάπη να παλέψω | αντέχω πράγματα πολλά τον πόνο και τη μοναξιά | μα να μου φεύγεις δεν μπορώ να το αντέξω.

07. Ποιος θα πιστέψει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Βλέπω τα μάτια σου μπροστά μου στην οθόνη | πέρασε μήνας και μου φαίνεται πολύ | αυτή η σιωπή σου κάθε βράδυ με σκοτώνει | δεν απαντάς κι εγώ θυμώνω πιο πολύ | Ποιος θα πιστέψει αν του πεις | πως σ’ αγαπώ όσο κανείς | να εξηγήσεις όλα αυτά μη προσπαθείς | Ποιος θα πιστέψει αν του πω | ότι για σένα μόνο ζω | κι ότι να μείνω μακριά σου δεν μπορώ | Φτάνει μονάχα ένα απόγευμα μαζί σου | για να ξεφύγω και ξανά να ονειρευτώ | είναι σαν θάλασσα γαλάζια το φιλί σου | που θέλω μέσα της να πέσω να χαθώ.

08. Καληνύχτα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Γιώργος Μουκίδης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Βρήκα μια φωτογραφία μέσα στο συρτάρι μου | Τα ’χα και πήγα πάλι πίσω | Και την έκρυψα με τρόπο κάτω απ’ το σεντόνι μου | προσπαθώ να μην ομολογήσω | Πες όσα δεν τόλμησες για πες | για τις μεγάλες μου που ζήσαμε στιγμές | δες τον εαυτό σου τώρα δες | που δυσκολεύεσαι απλά να πεις τι θες | Στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι | στην αγκαλιά σου θέλω μοναχά να ζω | όλα τα βράδια μακριά σου με πονάνε | και παραδέχομαι ξανά πως σ’ αγαπώ | Κι όταν ακούω τη φωνή σου θα δακρύζω | κι όταν θυμάμαι πάντα θα μελαγχολώ | δεν θέλω άλλο να μιλήσω | θέλω μόνο καληνύχτα να σου πω | Κι όπως γύρναγα στην πόλη ξαφνικά τρελάθηκα | μες στο καθρεφτάκι μου σε είδα | κι έμεινα να σε κοιτάζω βούτηξα και χάθηκα | μέσα στη δικιά σου τη σελίδα | Τι, τι σου ’χω κάνεις πες μου τι | μη περιμένεις να σου πω εγώ γιατί | Και ψάχνω συνέχεια αφορμή | για να σου δείξω ότι μου ’λειψες πολύ.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης