Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Έρωτα, δεν ξέρεις ν’ αγαπάς





















01. Ξημερώνομαι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Λες πως μ’ αγαπάς, ρωτάς, τηλεφωνάς | αν σ’ αγαπώ και σε ποθώ όπως παλιά | Μάτια μου γλυκά που πήγε ο έρωτας | Σαν πυρετός πότε φωτιά πότε δροσιά | που μας έριξε στο στρώμα | Μη ρωτάς πόσο σ’ αγάπησα κι αν σε απάτησα | Φαρμακώνομαι | Μη μου λες πόσα περάσαμε κοίτα που φτάσαμε | Ξημερώνομαι | Μάτια μου γλυκά αν έσβησε η φωτιά | Δε φταις εσύ ούτε κι εγώ, φταίμε κι οι δυο | Φτάνει μονάχα μια σπίθα στη ματιά | Να πάρω φως και να καώ και να καείς | Μήπως ξαναγεννηθούμε | Μη ρωτάς πόσο σ’ αγάπησα και αν σε απάτησα | Φαρμακώνομαι | Μη μου λες πόσα περάσαμε κοίτα που φτάσαμε | Ξημερώνομαι | Μη ρωτάς πόσο σ’ αγάπησα κι αν σε απάτησα | Φαρμακώνομαι | Μη μου λες πόσα περάσαμε κι όμως δε φτάσαμε | Μαχαιρώνομαι, μαχαιρώνομαι.

02. Γοβάκι γυάλινο Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Θάλασσα πρωινή, σαν γυαλί στην Αστροπαλιά | Στόματα διψασμένα, δροσερά φιλιά | Θάλασσα βραδινή που μας χόρτασες ξαστεριά | Σώματα νυχτωμένα, μάτια φωτεινά | Κύμα να γίνεις σαν βουνό | Να μου φέρεις λίγο ουρανό | Να πιεις τ’ αθάνατο νερό | Στο γοβάκι μου το γυάλινο | Θάλασσα σκοτεινή σε περπάτησα σαν στεριά | Ως την άκρη του κόσμου για μιαν αγκαλιά | Βλέμμα μου γαλανό, ξέπλυνέ με απ’ τη σκουριά | Ερωτά μου καινούργιε και παλιά φωτιά | Κύμα να γίνεις σαν βουνό | Να μου φέρεις λίγο ουρανό | Να πιεις τ’ αθάνατο νερό | Στο γοβάκι μου το γυάλινο | Κύμα να γίνεις σαν βουνό.

03. Πώς τα κατάφερες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Πώς με κατάφερες να σ’ αγαπώ | Πώς με ανάγκασες να μη σε θέλω | Κι ας το περίμενα πως θα συμβεί | Και μια βραδιά θα πάρεις το καπέλο | Πώς τα κατάφερες, πες μου πώς | Και με κατάντησες να σε μισήσω | Κι ας ονειρεύτηκα, μια ζωή | Μόνο στο πλάι σου να περπατήσω | Πόσο κουράστηκα να σ’ αγαπώ | Πως με κατάντησες να σε λυπάμαι | Κι ας το περίμενα βράδυ πρωί | Να μοιραστούμε όσα πας πονάνε | Πώς τα κατάφερες, πες μου πώς | Και με κατάντησες να σε μισήσω | Κι ας ονειρεύτηκα, μια ζωή | Μόνο στο πλάι σου να περπατήσω | Πως με κατάφερες, πες μου πώς | Να μη μπορώ και να στο συγχωρήσω | Πώς τα κατάφερες.

04. Έρωτα δεν ξέρεις ν΄ αγαπάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Έρωτα, δεν ξέρεις ν’ αγαπάς | εγώ πονώ κι εσύ δε με πονάς. | Πάνω που σε νόμιζα εχθρό | απ’ το βυθό με στέλνεις στον αφρό. | Έλα, πάρε με στην αγκαλιά | και μη μου τάξεις άστρα και πουλιά | δώσε μου ένα κορμί γυμνό | και ας με πάει ίσια στο γκρεμό. | Έλα, πάρε με στην αγκαλιά | και μη μου τάξεις άστρα και χρυσά πουλιά | δώσε μου ένα κορμί ζεστό | για να πεθάνω και να ξαναγεννηθώ. | Έρωτα, μια χάρη να χαρείς | για μια φορά αγάπη να ντυθείς | σαν παιδί να παραμυθιαστώ | και στην ποδιά της ν’ αποκοιμηθώ.

05. Σαλονίκη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Θα πάρω δρόμο μια βράδια | με μια φτερούγα στην καρδιά | και θα `ρθω να σε ξαναβρώ | θα πάρω δρόμους και στενά | και σταθερά και κινητά | ν’ ακούσεις πόσο σ’ αγαπώ | Σαλονίκη | δεν αντέχω, δε βαστώ το χωρισμό | Σαλονίκη | σ’ ονειρεύομαι τις νύχτες και ξυπνώ | Λάμπουν τ’ άστρα | σαν δυο μάτια στο δικό σου ουρανό | Σαλονίκη | Σαλονίκη μου ποτέ δε σε ξεχνώ | Θα βγω στον Πύργο το Λευκό | στο Σέϊχ Σου και στο Ντεπό | και στα παλιά Λαδάδικα | να ζήσω νύχτες μαγικές | να σβήσω τόσες ξενιτιές | κι όλου του κόσμου τ’ άδικα.

06. Νοσταλγία Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Βγήκα στο δρόμο και αφέθηκα | στο πρωινό που μύριζε ψωμί | κάτι μου λέει πως τ’ ονειρεύτηκα | και θα με πάει σε χώρα μακρινή | Πρόσωπα και μάτια γελαστά | σε δρόμους και λεωφορεία | χέρια και χαμόγελα ζεστά | και μ’ έπιασε μια νοσταλγία | Έφτασα σπίτι μου και σάστισα | μπροστά στο σπίτι μου το πατρικό | κάτι μου λέει πως όλα άρχισαν | μ’ ένα ψωμί σταρένιο κι αχνιστό | Πρόσωπα και μάτια γελαστά | σε δρόμους και λεωφορεία | χέρια και χαμογελά ζεστά | και μ’ έπιασε μια νοσταλγία | Τρέχω με φόρα στο παράθυρο | να δω που βρίσκομαι και που πατώ | κι είδα μπροστά μου λίγο Φάληρο | κι αριστερά λιγάκι Υμηττό.

07. Μάθημα χορού Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μάθημα χορού στις έξι και μισή | λάτιν και τανγκό και παθιασμένα βαλς | Μπήκες ξαφνικά στη σάλα τη γνωστή | σαν χρυσός θεός κι ανάψανε τα φλας | Θεέ μου πόσο άργησες | λες και ήσουν στη γη του Πυρός | πόσο σε περίμενα | για ν’ αρχίσει αυτός ο χορός | Σ’ ήθελα και μ’ ήθελες | μα φοβήθηκα πως δε θα `ρθεις | Θεέ μου πόσο άργησες | λες και ήσουν στην άκρη της γης | Ήρθες ξαφνικά με πήρες αγκαλιά | κόμπος στο λαιμό στα πόδια μου φτερά | Λύσε τη θηλιά σαν γόρδιο δεσμό | πνίξε με γλυκά στα πιο βαθιά φιλιά.

08. Φωτιά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Πόσο λίγο με ξέρεις για να μου ζητάς | μια να φεύγεις και μια σε μένα πάλι να γυρνάς | Φύγε τώρα και μη γυρίσεις να με δεις | κι αν γυρίσεις να ξέρεις σαν λαμπάδα θα καείς | Φωτιά να κάψω τα παλιά | και όσα ψευτοζούν, φωτιά | Φωτιά να ρίξω τα φιλιά | τη στάχτη μας θα βρουν, φωτιά | Δε μ’ αξίζει, αυτός ο ρόλος που φυλάς | και για μένα, μα και γι’ αυτούς που λες πως αγαπάς | Φύγε τώρα που σ’ έμαθα απ’ την καλή | Σ’ άλλο θύμα να δώσεις το πικρό σου το φιλί.

09. Τι σου `χω κάνει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Σ’ είδα μια νύχτα επάνω στο σκαμπό | πάλι πιωμένο και πάντα σκεφτικό | ήμουν με φίλους και ντράπηκα να μπω | ήπια μια νύχτα σαν τον Ατλαντικό | Τι σου `χω κάνει κι όπου σταθείς | με τη ζωή σου αχ με τιμωρείς | τάχα πως ήμουν μια μάγισσα | κι έναν αλήτη σε κατάντησα | Ήταν Δευτέρα στο στέκι το γνωστό | κι έγιν’ η μέρα αμύγδαλο πικρό | ήσουνα μόνος και κάπνιζες στριφτό | μ’ ένα σακάκι που σου ‘πεφτε μικρό | Τι σου `χω κάνει κι όπου σταθείς | με τη ζωή σου αχ με τιμωρείς | τάχα πως ήμουν μια μάγισσα | κι έναν αλήτη σε κατάντησα | Τι σου `χω κάνει κι όπου σταθείς | με τη ζωή σου αχ με τιμωρείς.

10. Μια φωνή μακρινή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Όνειρο θα ήταν και πάει | κι όμως το κρατώ μέσα στην καρδιά | άρωμα που χρόνια κρατάει | από τότε που ήμασταν παιδιά | Χέρια άγουρα, τρυφερά | που με χάιδεψαν μια φορά | και στον άνεμο μια φωνή μακρινή | Σαν ισόβιο μυστικό | σαν σκιά σαν αερικό | και στον άνεμο μια φωνή μακρινή | Όνειρο θα ήταν και πάλι | τόσο μακρινό κι όμως ζωντανό | Χέρια άγουρα, τρυφερά | που με χάιδεψαν μια φορά | και στον άνεμο μια φωνή μακρινή | Σαν ισόβιο μυστικό | σαν σκιά σαν αερικό | και στον άνεμο μια φωνή μακρινή.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης