Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Μια κόκκινη γραμμή





















01. Κύκλος Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Πρέπει να μάθω να περιμένω | να λύνω κόμπους να μη σε δένω | Πάω να σε πιάσω γίνεσαι αέρας | μια καληνύχτα στο φως της μέρας | πρέπει να μάθω να δίνω χρόνο | να μένω απ’ έξω να βλέπω μόνο | Ξέρω πώς είναι να σε θυμάμαι | θέλεις να γίνεις ό,τι φοβάμαι | Θα ’σαι πάντα κύκλος που δεν έκλεισε | στο παιχνίδι αυτό κανείς δεν κέρδισε | κι όσο μου ζητάς να σταματήσουμε | ψάχνω εγώ τους τρόπους για ν’ αρχίσουμε | τίποτα για μας τους δυο δεν τέλειωσε | θα ’σαι πάντα κύκλος. | Πρέπει να μάθω να περιμένω | τις αποστάσεις μόνη μικραίνω | Απ’ όσες λέξεις θα μετανιώσω | μόνο το αντίο πονάει τόσο | Θα ’σαι πάντα κύκλος που δεν έκλεισε | στο παιχνίδι αυτό κανείς δεν κέρδισε | κι όσο μου ζητάς να σταματήσουμε | ψάχνω εγώ τους τρόπους για ν’ αρχίσουμε | τίποτα για μας τους δυο δεν τέλειωσε | θα ’σαι πάντα κύκλος που δεν έκλεισε.

02. Μια κόκκινη γραμμή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Το πρόσωπο μου έχω κρύψει με καπνό | σε ένα ποτήρι πόσες λύπες να χωρέσω | στα δυο σου χέρια τη ζωή μου είπες να δέσω | και μ’ άφησες να πέσω. | Το πρόσωπο μου παγωμένο και νεκρό | σαν πέτρα που έμαθε τα δάκρυα να στεγνώνει | απόψε ο έρωτας αφήνει το τιμόνι | και ‘γώ βαδίζω μόνη. | Ποιος ουρανός, να μας χωρέσει και τους δυο | ήρθε ο καιρός να κάνω κάτι πια και ‘γώ. | Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή | σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή | αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή. | Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή | σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή | αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή. | Το πρόσωπο μου ένα παράθυρο κλειστό | λιωμένο σίδερο το σώμα όπου κι αν πιάσω | εσύ που μ‘ έκανες γυαλί να μη σκουριάσω | γιατί ζητάς να σπάσω. | Το πρόσωπο μου ένα μπαλκόνι σκοτεινό | που εσύ δε τόλμησες ποτέ σου να κοιτάξεις | μόλις θα φύγω τ’ άγγιγμα μου να μη ψάξεις | μη με φωνάξεις. | Ποιος ουρανός, να μας χωρέσει και τους δυο | ήρθε ο καιρός να κάνω κάτι πια και ‘γώ. | Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή | σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή | αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή. | Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή | σβήνω μια αγάπη που ‘χε λάθος διαδρομή | αφού το θες ας είν’ αυτή η πιο μεγάλη μας στιγμή.

03. Μάζεψέ τα όλα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Την τελευταία πινελιά απόψε θες να βάλεις | από το μέλλον που ζητάς απ’ έξω να με βγάλεις | Ήσουν τα πάντα μέσα στην άδεια μου φτηνή πραγματικότητα | θα’ μαι πίσω χωρίς ανάσα οξυγόνο και ταυτότητα | Γιατί θα φύγεις μ’ όλα τα όμορφα τα άσχημα τ’ ασήμαντα | κι εγώ θα σβήσω σαν αριθμός που ’χει το τίποτα στον λήγοντα | Μάζεψέ τα όλα τώρα που αλλάζουμε | τώρα που σου κρύβω πόσο σε χρειάζομαι | Μάζεψέ τα όλα μην αφήνεις πράγματα | Μάζεψέ τα όλα τέλειωσαν τα θαύματα | Σ’ αυτή την όμορφη ζωή που θες να καταστρέψεις | αν πρέπει επίλογος να μπει εσύ να τον διαλέξεις | Ήσουν τα πάντα μέσα στην άδεια μου φτηνή πραγματικότητα | Θα ’μαι πίσω χωρίς ανάσα οξυγόνο και ταυτότητα | Γιατί θα φύγεις μ’ όλα τα όμορφα τα άσχημα τ’ ασήμαντα | κι εγώ θα σβήσω σαν αριθμός που ’χει το τίποτα στον λήγοντα | Μάζεψέ τα όλα τώρα που αλλάζουμε | τώρα που σου κρύβω πόσο σε χρειάζομαι | Μάζεψέ τα όλα μην αφήνεις πράγματα | Μάζεψέ τα όλα τέλειωσαν τα θαύματα.

04. Έλα στη θέση μου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Τα χιλιόμετρα φεύγουν μα η αγάπη αυτή | στο αντίθετο ρεύμα έχει βγει | πάλι έρχεσαι πίσω να καλύψεις κενά | όποιος φταίει για όλα δε γυρνά | Έλα στη θέση μου και πες μου | πώς να δεχτώ να ξανανοίξω τις πληγές μου | έλα στη θέση μου και πες μου | μ’ αυτά που έκανες σε μένα | αν θα δεχόσουν πίσω κάποιον σαν εσένα | Τα χιλιόμετρα φεύγουν μα η αγάπη αυτή | είναι μια χαλασμένη μηχανή | λες πως είσαι το κέντρο της δικής μου ζωής | κάτι τέτοιο να γίνεις δεν μπορείς | Έλα στη θέση μου και πες μου | πώς να δεχτώ να ξανανοίξω τις πληγές μου | έλα στη θέση μου και πες μου | μ’ αυτά που έκανες σε μένα | αν θα δεχόσουν πίσω κάποιον σαν εσένα.

05. Κοίταξέ με μεσ΄ τα μάτια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Άδικα τι πας να μου εξηγήσεις | πριν αφήσεις στην πόρτα τα κλειδιά | πες πως αποφάσισες να φύγεις | κι έτσι φύγε με το πρόσωπο ψηλά | Κοίταξέ με μεσ’ τα μάτια | και μη μου απολογείσαι | όπως τα ’κανες να ξέρεις | τον εαυτό σου εκδικείσαι | Κοίταξέ με μεσ’ τα μάτια | κάν’ το μια φορά για μένα | μήπως έτσι καταλάβω | τι αγάπησα σε σένα | Άδικα με λέξεις με τυλίγεις | τι το κρύβεις είναι τόσο φανερό | αφού το έχεις ρίξει το φαρμάκι | κι εγώ το ’χω μεσ’ τις φλέβες μου καιρό | Κοίταξέ με μεσ’ τα μάτια | και μη μου απολογείσαι | όπως τα ’κανες να ξέρεις | τον εαυτό σου εκδικείσαι | Κοίταξέ με μεσ’ τα μάτια | κάν’ το μια φορά για μένα | μήπως έτσι καταλάβω | τι αγάπησα σε σένα.

06. Όλα μου φταίνε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μέσ’ τα χείλη μου κρατάω απόψε ένα σ’ αγαπώ | ένα ακόμα σ’ αγαπώ | και σε ψάχνω και σε ψάχνω απόψε για να σου το πω | για να σου το πω | Πόσο μου ’λειψες καρδιά μου απόψε αχ, μισή καρδιά | κι ότι άφησες φωνάζει απόψε γύρισε ξανά | Όλα μου φταίνε που δε σ’ έχω | όλα μου φταίνε δεν μπορώ | τον εαυτό μου δεν αντέχω | που συνεχώς σε συγχωρώ | Όλα μου φταίνε που δε σ’ έχω | Απ τα μάτια μου κυλάει απόψε | ένας ποταμός ένας άγριος ποταμός | και το σώμα πάλι στάζει απόψε | καίει ο πυρετός ένας άλλος πυρετός | Πόσο μου ’λειψες ψυχή μου απόψε αχ, μισή ψυχή | κι ότι απόμεινε φωνάζει απόψε πάμε απ’ την αρχή | Όλα μου φταίνε που δε σ’ έχω | όλα μου φταίνε δεν μπορώ | τον εαυτό μου δεν αντέχω | που συνεχώς σε συγχωρώ | Όλα μου φταίνε που δε σ’ έχω.

07. Άσε με να ζήσω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Η διαδρομή μου θάλασσα άδεια | άνθρωποι στάχτες κι άτυχα βράδια | όσο σε βάζω απέναντί μου | τόσο σε θέλω πάλι ψυχή μου | Η διαδρομή μου λάθος βαγόνι | μέσα του χρόνια συνέχεια μόνη | όσο πηγαίνω και σε ξεχνάω | εκεί που είσαι πάντα γυρνάω | Άσε με να ζήσω ό,τι δεν έζησα | η αγάπη μάχη που δεν κέρδισα | πέρασα πολλά αλλά δεν ξέχασα | πάρε με αγκαλιά να δω τι έχασα | κι άσε με να ζήσω ό,τι δεν έζησα | Η διαδρομή μου ένα καράβι | που το άρωμά σου έχει σημάδι | όμως απόψε που ήρθα πίσω | μόνο ένα πράγμα θα σου ζητήσω | Άσε με να ζήσω ό,τι δεν έζησα | η αγάπη μάχη που δεν κέρδισα | πέρασα πολλά αλλά δεν ξέχασα | πάρε με αγκαλιά να δω τι έχασα | κι άσε με να ζήσω ό,τι δεν έζησα.

08. Δίπλα σε σένα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Σαν εικόνα παλιά με κοιτάζεις | Χίλια πρόσωπα αλλάζεις | Για απόψε ποιο απ’ όλα να διαλέξω | Κολλημένος σε μια πολυθρόνα | Μου θυμίζεις χειμώνα | Σε ποια άνοιξη μαζί σου εγώ να τρέξω | Σε ποια άνοιξη μαζί σου εγώ να τρέξω | Βιάστηκα να σ’ αγαπήσω | Τα όνειρά μου να τα ζήσω | Δίπλα σε σένα, δίπλα σε σένα | Μαζί με σένα | Τώρα έχω ό,τι ζητάω | Και μια ζωή που την περνάω | Δίπλα σε σένα, δίπλα σε σένα | Χωρίς εσένα | Γύρω οι τοίχοι τις φωνές έχουν βάλει | Που οι δυο μας και πάλι | Σε αντίθετα δωμάτια τριγυρνάμε | Πες μου οι άνθρωποι που ήταν δεμένοι | Όταν γίνονται ξένοι | Σε πόσα τετραγωνικά χωράνε | Σε πόσα τετραγωνικά χωράνε.

09. Απάντησέ μου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Ποτέ μου δε φοβήθηκα να ψάξω την αλήθεια | ήρθα, σε πλησίασα, σου ζήτησα βοήθεια | κι έκλεισες τις πόρτες σου εσύ | κάποτε ενώσαμε για πάντα τις ζωές μας | ορκισμένοι αντίπαλοι το αύριο και το χθες μας | μια στιγμή αγάπης δεν αρκεί | Απάντησέ μου, αν είμαι εγώ κάτι για σένα | απάντησέ μου, για μια φορά έξω απ’ τα δόντια μίλησέ μου | να καταλάβω αν έχεις μέσα σου καρδιά | Απάντησέ μου πώς όλα γίνανε καπνός | απάντησέ μου ό,τι κι αν ένιωσα δεν άλλαξα ποτέ μου | πώς το κατάφερες εσύ σε μια βραδιά | Μπήκα στο παιχνίδι σου και δέχτηκα το ρίσκο | έψαξα τα ίχνη σου μα τίποτα δε βρίσκω | κρύφτηκες απόψε σαν σκιά | μες στην άμμο τα όνειρα μπερδεύονται και σβήνουν | είμαστε δυο άνθρωποι που αφήσαμε να γίνουν | όλα τα μεγάλα πιο μικρά | Απάντησέ μου, αν είμαι εγώ κάτι για σένα | απάντησέ μου, για μια φορά έξω απ’ τα δόντια μίλησέ μου | να καταλάβω αν έχεις μέσα σου καρδιά | Απάντησέ μου πώς όλα γίνανε καπνός | απάντησέ μου ό,τι κι αν ένιωσα δεν άλλαξα ποτέ μου | πώς το κατάφερες εσύ σε μια βραδιά.

10. Όνειρο Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Όνειρο μικρό, όνειρό μου φευγάτο | εκεί που πέταγα ψηλά | πώς βρέθηκα εδώ κάτω; | Όνειρο πικρό, μα και γλυκό σαν θαύμα | μού `χεις τρελάνει την καρδιά | μια γέλιο και μία κλάμα | Μήπως σε έχω ονειρευτεί | κι όλα είναι ένα ψέμα | χάθηκες ένα πρωινό | χωρίς ίχνος κανένα | αλλιώς τα είχα φανταστεί | κι αλλιώς πρέπει να ζήσω | κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό | τότε για πάντα ας κοιμηθώ | ποτέ να μην ξυπνήσω | Όνειρο καλό, σαν ήρθε το σκοτάδι | να με σκεπάσεις σαν μωρό | μ’ ένα γλυκό σου χάδι | όνειρο τρελό | δυο κόσμοι σ’ ένα σώμα | πού να σε βρω και να σου πω | πως σ’ αγαπάω ακόμα | Μήπως σε έχω ονειρευτεί | κι όλα είναι ένα ψέμα | χάθηκες ένα πρωινό | χωρίς ίχνος κανένα | αλλιώς τα είχα φανταστεί | κι αλλιώς πρέπει να ζήσω | κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό | τότε για πάντα ας κοιμηθώ | ποτέ να μην ξυπνήσω.

11. Όνειρο (Ecotek Project Remix) Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Όνειρο μικρό, όνειρό μου φευγάτο | εκεί που πέταγα ψηλά | πώς βρέθηκα εδώ κάτω; | Όνειρο πικρό, μα και γλυκό σαν θαύμα | μού `χεις τρελάνει την καρδιά | μια γέλιο και μία κλάμα | Μήπως σε έχω ονειρευτεί | κι όλα είναι ένα ψέμα | χάθηκες ένα πρωινό | χωρίς ίχνος κανένα | αλλιώς τα είχα φανταστεί | κι αλλιώς πρέπει να ζήσω | κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό | τότε για πάντα ας κοιμηθώ | ποτέ να μην ξυπνήσω | Όνειρο καλό, σαν ήρθε το σκοτάδι | να με σκεπάσεις σαν μωρό | μ’ ένα γλυκό σου χάδι | όνειρο τρελό | δυο κόσμοι σ’ ένα σώμα | πού να σε βρω και να σου πω | πως σ’ αγαπάω ακόμα | Μήπως σε έχω ονειρευτεί | κι όλα είναι ένα ψέμα | χάθηκες ένα πρωινό | χωρίς ίχνος κανένα | αλλιώς τα είχα φανταστεί | κι αλλιώς πρέπει να ζήσω | κι αν ήταν όνειρο όλο αυτό | τότε για πάντα ας κοιμηθώ | ποτέ να μην ξυπνήσω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης