Σάββατο, 22 Απριλίου 2017

Αγάπη μου




















Αγάπη μου
Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: D. Baldam | G. Conte | Στίχοι: Σώτια Τσώτου

Τίτλος Δίσκου: Δεν Ξεχνιέσαι
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνευτής: Γιάννης Πουλόπουλος
Συνθέτες: C. Blanes | D. Baldam | G. Conte | Άκης Γεροντάκης | Αντώνης Στεφανίδης | Γιώργος Πολυχρονιάδης | Δημήτρης Σταμπουλής | Θανάσης Πολυκανδριώτης | Μανώλης Σουβατζής | Νινή Ζαχά
Στιχουργοί: Γιάννης Πάριος | Γιάννης Πουλόπουλος | Νινή Ζαχά | Σάσα Μανέτα | Σώτια Τσώτου

Οι στίχοι: Πέτρα που ριζώνει | Αυτή η αγάπη δεν τελειώνει | Αγάπη μου | Λάμπει και δεν λειώνει | Όπως στον Όλυμπο το χιόνι | Αγάπη μου | Ποιος από μένα θα σε πάρει | Χωρίζει η γη απ' το φεγγάρι | Είμαστε ένα σώμα | Τέσσερα χείλη σ' ένα στόμα | Αγάπη μου | Έμαθα από σένα | Πως ένα κι ένα κάνουν ένα | αγάπη μου | Μάρτη μου κι Απρίλη | το ουράνιο τόξο έχεις για χείλη | Αγάπη μου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης