Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Μίλα μου στον ενικό





















Μίλα μου στον ενικό
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης

Τίτλος Δίσκου: Μίλα μου στον ενικό
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτης: Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Άγγελος Αξιώτης | Γιώργος Κλεφτογιώργος | Κώστας Κοφινιώτης | Λευτέρης Χαψιάδης | Μπάμπης Διπλάρος | Πυθαγόρας | Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης

Οι στίχοι: Άμα θέλεις φίλε, κάθισε κοντά μας | όμως μην αρχίζεις τον πληθυντικό | αρκετοί οι τοίχοι που είναι ανάμεσά μας | λίγα τα τραγούδια που μπορώ να πω. | Μίλα μου στον ενικό, η ψυχή μου να σε νοιώσει | η καρδιά ν' αναστηθεί, στην αγάπη να δοθεί | κι όσα κρύβει να τα δώσει. | Ένας είναι ο πόνος που μας κυβερνάει | μάλιστα με τρόπο, διπλωματικό | κι έχουμε κι εκείνη που όλο μας πουλάει | ρε να 'χουμε κι εσένα με τον πληθυντικό. | Μίλα μου στον ενικό, η ψυχή μου να σε νοιώσει | η καρδιά ν' αναστηθεί, στην αγάπη να δοθεί | κι όσα κρύβει να τα δώσει. | Μίλα μου στον ενικό, η ψυχή μου να σε νοιώσει | η καρδιά ν' αναστηθεί, στην αγάπη να δοθεί | κι όσα κρύβει να τα δώσει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης