Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Ότι κι αν πεις σου λέω ναι





















01. Ό,τι κι αν πεις σου λέω ναι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γουστάρω τις γυναίκες που ρίχνουν ζεϊμπεκιές | γιατί είναι οι καρδιές τους γεμάτες χαρακιές. | Δείχνουνε πως γλεντάνε ενώ μελαγχολούν | κι έχουν δυο στάλες πίκρα στα μάτια όταν μιλούν. | Γυναίκα ήλιε κι ουρανέ | ό,τι κι αν πεις σου λέω ναι. | Γουστάρω τις γυναίκες που ρίχνουν ζεϊμπεκιές | για έρωτες χαμένους και μαύρες Κυριακές | που ψάχνουν ν’ αγαπήσουν παράφορα ξανά | μα ένα καρδιοχτύπι δεν βρίσκουν πουθενά.

02. Ένα λεπτό πριν λήξει η αγάπη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Είχες τόσο χρόνο | Κι είχα τόση υπομονή | Ένα βλέμμα μόνο | Μα δεν έσπασε η σιωπή | Είχες τόσες λέξεις | Και δε διάλεξες καμιά | Τώρα πώς να τρέξεις | Να προλάβεις την καρδιά | Τι μ’ αγαπάς, τι μου το λες | Το σ’ αγαπώ δεν πάει έτσι | Εγώ περίμενα ζωές | Για να ακούσω αυτή τη λέξη | Εγώ έχω μέσα μου φωτιές | Μια λέξη πια δε λέει κάτι | Τι μ’ αγαπάς, τι μου το λες | Ένα λεπτό πριν λήξει η αγάπη | Είχα τόσο πάθος | Κι είχες τόσες αφορμές | Έμεινα σαν βράχος | Να γκρεμίζονται οι σιωπές | Αν είχες μιλήσει | Αν είχες τολμήσει, αν | Θα `χανε κρατήσει | Οι στιγμές που δε γυρνάν.

03. Άσε με να ζω στην αλητεία μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άσε με να ζω στην αλητεία μου | Δε γουστάρω κάρτα να χτυπάω | Δε με νοιάζει η βιογραφία μου | Θέλω όπου θέλω να με πάω | Άσε με να ζω με τα τακίμια μου | δίχως πουθενά να δίνω λόγο | και να φχαριστιέμαι τη βλαστήμια μου | στον καυγά, στην μπάλα και στον τζόγο | Άσε με να ζω όπως αισθάνομαι | Μη θαρρείς πως είμαι λάφυρό σου | Κι αν διαφωνείς, πώς να το κάνουμε | Διώξε με απ’ το κατηχητικό σου.

04. Ονειρεύτηκα ένα πάλκο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ονειρεύτηκα ένα πάλκο με τον Στράτο | και τον Στέλιο αρχηγό στο μαγαζί. | Να με είχανε κι εμένανε μαζί | για να κάνουμε τις νύχτες άνω κάτω. | Και να γέμιζε σεβντά η Σαλονίκη | με τραγούδια αγιασμένα, λαϊκά. | Να μ’ αγκάλιαζαν τα μάτια σου γλυκά | σα να λεν’ "αυτός ο άντρας μου ανήκει". | Να γλεντάνε τα αγόρια μεθυσμένα | να χορεύουν τα κορίτσια μαγικά | και να δάκρυζες αχάριστη για μένα.

05. Δύο και σήμερα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όσα λες τα `χω ακούσει κι έχω δει όσα μου δείχνεις | άλλη στάχτη δε μου ρίχνεις τώρα πια. | Τη φωνή δε θα υψώσω αφορμές δε θα σου δώσω | παίξε εσύ τη τελευταία σου ζαριά. | Κέρδισες τρεις μέρες το πολύ δύο και σήμερα | Η καρδιά δεν μπαίνει φυλακή ούτε σε σίδερα | Κέρδισες απλά μι’ αναβολή κι άδικα χαίρεσαι | Ψεύτικα ακόμα μια φορά συμπεριφέρεσαι | Δε ζητάω εξηγήσεις κρύψε ό,τι θες να κρύψεις | λάθη με επαναλήψεις μια ζωή. | Το φαρμάκι άσπρο πάτο που να πάμε παρακάτω | έχω φύγει και χωρίς επιστροφή.

06. Παράπονα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πάλι σε σκέφτηκα πάλι πονάω | και τα «γιατί» μου είναι θάλασσα πλατιά. | Αυτά που πέρασα δε τα ξεχνάω | μα στις κακές στιγμές σου γέρνει η ζυγαριά. | Έχω παράπονα πολλά παράπονα | όλα σου τα `δωσα φέρθηκες άπονα. | Μα τ’ αποφάσισα ήρθε η ώρα | δε θέλω τίποτα τέλειωσαν όλα. | Μόνος μου ένοιωθα στην αγκαλιά σου | με ποιο τραγούδι με ποια λόγια να στο πω. | Σα να μην έζησα ποτέ κοντά σου | ξέχασα ακόμα και τη λέξη «σ’ αγαπώ».

07. Μην κλάψεις, μη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μην κλάψεις, μη, δεν πρέπει | Βλέπει η καρδιά μου βλέπει. | Βλέπει τα δάκρυά σου | πίσω απ’ τα βλέφαρά σου. | Μην κλάψεις, μη, δεν κάνει | αφού ξανάρθες, φτάνει. | Μου φτάνει το άγγιγμά σου | και το άγιο ράγισμά σου. | Μην κλάψεις, μη. | Λέξη μην πεις, μια λέξη | Έχει η καρδιά διαλέξει | Διάλεξε εσένα πάλι | Εσένα κι όπου βγάλει | Λέξη μην πεις, μια λέξη | Συννέφιασε, θα βρέξει | Πάμε φωτιά ν’ ανάψω | τα λάθη μας να κάψω. | Λέξη μην πεις.

08. Τα ψιλά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρυσόστομος Καραντωνίου | Στίχοι: Δημήτρης Παπαχαραλάμπους
Μπορεί να πέρασα πολλά | όμως μου μείναν τα ψιλά | για να πληρώσω δόσεις, | τα χρέη τους λογαριασμούς | μικρές χαρές, παλιούς καημούς | κι αν έχεις, μη μου δώσεις | Μη δώσεις τίποτα που λες | ό,τι έχω πια μου φτάνει | κι απ’ όσες πήρα συμβουλές | μονάχα μια μου κάνει: | «κράτα ψιλά για κέρασμα | στο τελευταίο πέρασμα» | Μπορεί να ξόδεψα πολλά | και ‘μείναν μόνο τα ψιλά | στη τσέπη να χτυπάνε | τον λυπημένο τους σκοπό | ακούω όταν περπατώ | κι αντάμα τραγουδάμε | Μη δώσεις τίποτα που λες | ό,τι έχω πια μου φτάνει | κι απ’ όσες πήρα συμβουλές | μονάχα μια μου κάνει: | «κράτα ψιλά για κέρασμα».

09. Είναι αλλιώς χωρίς εσένα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Σουρουπώνει και αλίμονο | Σ’ αυτούς που είναι μόνοι | Πάνω στη γη | Ακουμπισμένοι σ’ ένα μπαλκόνι | Μ’ ένα τσιγάρο που δε τελειώνει | Να περιμένουν το χελιδόνι | Να ξαναρθεί | Είναι αλλιώς, Είναι αλλιώς | Χωρίς εσένα | Άσκοπα φεύγει ο καιρός | Και στα χαμένα | Είναι αλλιώς είναι αλλιώς | Χωρίς εσένα | Μα έχω μείνει δυστυχώς | Στα περασμένα | Σουρουπώνει κι αλίμονο σ’ αυτούς | Που είναι μόνοι, μόνοι ξανά | Ανεβασμένοι σ’ ένα τιμόνι | Σ’ ένα καράβι, Σ’ ένα βαγόνι. | Σ’ ένα ταξίδι που ξημερώνει | Στο πουθενά.

10. Σκληρή δοκιμασία Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Εσύ θα βρεις το δρόμο σου όμως εγώ τι κάνω | που είσαι όλη μου η ζωή και ξαφνικά σε χάνω. | Εσύ θα ερωτευτείς ξανά και θ’ αγαπήσεις πάλι | μα η δική μου η καρδιά δεν έχει αγάπη άλλη. | Μετά από σένα μοναξιά | Μετά από σένα πόνος | Είσαι σημάδι στην καρδιά | που δεν το σβήνει ο χρόνος. | Μετά από σένα τίποτα | δεν έχει πια αξία | κι η κάθε νύχτα χώρια σου | σκληρή δοκιμασία. | Εσύ θα ζεις στο αύριο κι εγώ στα περασμένα | να τραγουδώ τον έρωτα με μάτια δακρυσμένα. | Εσύ ποτέ δε θ’ απαντάς μα εγώ θα σε ρωτάω | γιατί αφού με πρόδωσες ακόμα σ’ αγαπάω.

11. Φαντασίωση Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τώρα γυρνάς στη φαντασία | τις νύχτες που σ’ αναζητώ | τις νύχτες που έχει σημασία | για μένα μόνο το πιοτό. | Σε βλέπω πάντα να φιλιέσαι | με κάποιον άλλον που αγαπάς | στην αγκαλιά του να κυλιέσαι, | τα χάδια σου να του σκορπάς. | Κι είναι μαρτύριο | το δηλητήριο | της φαντασίωσης αυτής. | Βασανιστήριο | και κολαστήριο | που εύχομαι να το γευτείς. | Κάθε βραδιά σε ξαναπιάνω | τα ίδια ψέματα να λες | να σκύβεις στην καρδιά μου επάνω | να μ’ αγκαλιάζεις και να κλαις. | Να ξέρω πως μ’ έχεις προδώσει | ακόμα μια φορά | ξανά στο θάνατο πως μ’ έχεις δώσει | με μια πληγή που δεν περνά.

12. Το κόκκινο το στόμα σου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βαλε ποινή και γράφτηνε | Στα μαύρα μου μητρώα | Να μη χαρώ τα μάτια σου | Τα πονηρά κι αθώα | Τα μάτια που με κάρφωσαν | Και μ’ έχουν δικασμένο | Να ξαγρυπνώ στην πόρτα σου | Με το μυαλό χαμένο | Το κόκκινο το στόμα σου | Πληγή από μαχαίρι | Απ’ των αγγέλων το σπαθί | Και του Θεού το χέρι | Βάλε φωτιά και κάψε με | Με τ’ ακριβά σου χέρια | Και πιάσε και τη στάχτη μου | Και σκόρπα την στ’ αστέρια | Να γίνουν τ’ άστρα πιο θαμπά | Κι η νύχτα πιο μεγάλη | Να `χει φεγγάρι το χρυσό | Τ’ ωραίο σου κεφάλι.

13. Βομβαρδισμένη πόλη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σε μια βομβαρδισμένη πόλη | αγόρι δώδεκα χρονώ | ζωγράφισε ένα χελιδόνι | μες στον γαλάζιο ουρανό. | Και το πουλί ζωντανεμένο | απ’ το μολύβι του αγοριού | φτεροκοπούσε μεθυσμένο | στην άπλα του μεσημεριού. | Κι άξαφνα σφύριξε ένα βόλι | βρήκε στο στήθος το παιδί | και στη βομβαρδισμένη πόλη | πουλάκι πια δεν κελαηδεί.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης