Κυριακή, 16 Απριλίου 2017

Τόση αγάπη πώς να χαθεί




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Όπου και να `σαι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Σπίτι μου όλες τις πόρτες του έκλεισε | κι ο ουρανός σαν καθρέφτης που έσπασε | ένα αντίο μια λέξη μόνο | που κρύβει μέσα της οργή και πόνο | Όπου και να `σαι | θα με θυμάσαι | σ’ όποια αγκαλιά κι αν βρεθείς | όποια χείλη φιλάς θα `μαι εκεί | Όπου και να `σαι | θα με θυμάσαι | τόση αγάπη έτσι απλά πώς να χαθεί | τόση αγάπη έτσι απλά πώς να χαθεί | Ένας αέρας που απότομα σηκώθηκε | τίποτα στο πέρασμα του δε σώθηκε | ένα αντίο μια μαχαιριά | και μια καρδιά που για σένα χτυπά.

02. Αχ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Πώς γίναν όλα γρήγορα | και χάθηκες μακριά | μες στης καρδιάς μου τα νερά | βουλιάζει η μοναξιά | Αχ και να γινόταν μια φορά | να `μουν στη δική του αγκαλιά | αχ και να μπορούσα μια στιγμή | όλα να τα ζήσω απ’ την αρχή | Άραγε τ’ αγόρι μου κοιμάται | μ’ άλλης τα φιλιά και με θυμάται | άραγε τ’ αγόρι μου πονά | να ‘ξερα ακόμα αν μ’ αγαπά | Πώς γίναν όλα γρήγορα | και χάθηκε η ζωή | πώς στέγνωσαν τα χείλη μου | απ’ το στερνό φιλί | Αχ και να γινόταν μια φορά | να `μουν στη δική του αγκαλιά | αχ και να μπορούσα μια στιγμή | όλα να τα ζήσω απ’ την αρχή | Άραγε τ’ αγόρι μου κοιμάται | μ’ άλλης τα φιλιά και με θυμάται | άραγε τ’ αγόρι μου πονά | να ‘ξερα ακόμα αν μ’ αγαπά.

03. Έλα που φοβάμαι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Ακούω ξανά τα βήματά σου τα κλειδιά από τ’ αμάξι | για άλλη μια φορά θα πρέπει όλα να ’ναι εντάξει | θα είναι απόψε η νύχτα που θ’ ανασάνω | η πάλι πως κοιμάμαι στα κρυφά θα κάνω | Έλα που φοβάμαι, φοβάμαι | έλα που φοβάμαι, φοβάμαι | έλα που δεν ξέρω πώς να ησυχάσω | πώς να σε διαγράψω πώς να σε ξεχάσω | έλα που δεν έχω τη δύναμη ν’ αντέξω | μια φορά για μένα στη ζωή μου να παλέψω | έλα που δεν βλέπω πώς να προχωρήσω | έλα που δεν νιώθω τι να πάρω τι ν’ αφήσω | έλα που δεν ξέρω πώς να ξεκολλήσω | έλα που δε θέλω κάποιον άλλον ν’ αγαπήσω | έλα που φοβάμαι, φοβάμαι | έλα που φοβάμαι, φοβάμαι | Ακούω δίπλα μου δειλά τους χτύπους της καρδιάς σου | και παραδίνομαι ξανά στο κρύο άγγιγμα σου | τελειώνει τ’ όνειρο απλά όταν γυρνάς την πλάτη | δε θέλω αγάπη μου δε θέλω τόση, τόση αγάπη | έλα που φοβάμαι, φοβάμαι | έλα που φοβάμαι, φοβάμαι.

04. Φεγγάρι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Πες μου φεγγάρι μου τις νύχτες πού γυρνά | αν σε κοιτάζει με μιαν άλλη αγκαλιά | πες την αλήθεια απόψε μη με λυπηθείς | πες μου φεγγάρι μου μόνο εσύ μπορείς | Φεγγάρι μου να ψάξεις να τον βρεις | και να του πεις πως δε θ’ αντέξω δε θα ζήσω | φεγγάρι μου στο δρόμο του να μπεις | και να του δείξεις πώς να `ρθει σε μένα πίσω | Μα αν αυτός φεγγάρι μου αρνηθεί | μη ξημερώσεις άσε τη νύχτα να με πάρει | θα φύγουμε μαζί πριν την αυγή | κι ας τον κοιτάζω από ψηλά σαν το φεγγάρι | Πες μου φεγγάρι μου τι βλέπεις τελικά | ποιο άλλο χάδι ποιο φιλί τον συντροφεύει | πες την αλήθεια απόψε όσο κι αν πονά | πες μου φεγγάρι ποια καρδιά τον ταξιδεύει | τι να τη κάνω τη ζωή | γλυκιά μου αναπνοή | εσύ είσαι ο λόγος που ανασαίνω | τι να τη κάνω τη ζωή | αφού δεν είμαστε μαζί | εγώ πεθαίνω.

05. Φαρμάκι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Πίσω απ’ το χαμόγελο σου το γλυκό σου βλέμμα | ο πραγματικός εαυτός σου ήταν ένα ψέμα | και με τις ωραίες λέξεις τους καλούς τους τρόπους | κατάφερες να κοροϊδέψεις ένα σωρό ανθρώπους | το φαρμάκι σου με πότισες | και σιγά-σιγά με σκότωσες | σαν τον φταίχτη παραδόθηκα | θύμα μια ζωή | το φαρμάκι σου με πότισες | και σιγά-σιγά με σκότωσες | και σε μια βραδιά σταυρώθηκα | μ’ ένα σου φιλί | ότι και να πεις ότι και να πω | θα το πιεις κι εσύ το φαρμάκι αυτό | κάποια άλλη κάποτε θα βρεθεί | και για μένα θα εκδικηθεί | πίσω απ’ όλη τη λατρεία και τα σ’ αγαπώ σου | έκρυβες με μαεστρία τον εγωισμό σου.

06. Τις δύσκολες στιγμές Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Τώρα ξεκινάω μόνη περπατάω | πίσω δεν κοιτάω, προχωρώ | μια ζωή αφήνω | όλα τα φώτα σβήνω | και τις πόρτες κλείνω, αδιαφορώ | Τις δύσκολες στιγμές δε θα ‘σαι εδώ να μου μιλάς | τις δύσκολες στιγμές το χέρι δε θα μου κρατάς | θα κάνω υπερβολές | θα πίνω θα μεθάω | τους τοίχους θα βαράω | θα κλαίω θα γελάω | μα θα ‘ναι αυτές δικές μου όλες οι δύσκολες στιγμές | Τώρα πια για μένα και για άλλον κανέναν | όλα αλήθεια η ψέμα θα τα ζω | δρόμους θα ανοίξω | φόβους θα τους πνίξω | για να ανακαλύψω τι θέλω εγώ | Τις δύσκολες στιγμές δε θα ‘σαι εδώ να μου μιλάς | τις δύσκολες στιγμές το χέρι δε θα μου κρατάς | θα κάνω υπερβολές | θα πίνω θα μεθάω | τους τοίχους θα βαράω | θα κλαίω θα γελάω | μα θα ‘ναι αυτές | δικές μου όλες οι δύσκολες στιγμές.

07. Σκουπιδιάρικο Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Είπες θα `ρθεις έτσι απλά για να σε δω | κι είχες δυο δάκρυα καρφωμένα μες στα μάτια | τι να σκεφτώ να φανταστώ | πως μια κουβέντα σου θα μ’ έκανε κομμάτια | Κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο | γεύτηκα σε μια βραδιά και ζωή και θάνατο | κι έβριζα και φώναζα κοίτα τι απέμεινε | μια αγάπη θρύψαλα και συντρίμμια έγινε | το πρωί τα μάζεψε ένα σκουπιδιάρικο | κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο | Είπες θα `ρθεις έτσι απλά για να σε δω | και έπαιζες μες στο χέρι μια καρδιά σαν κέρμα | που να προλάβω να σωθώ | μια λέξη μια λαβωματιά κι ήρθε το τέρμα | Κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο | γεύτηκα σε μια βραδιά και ζωή και θάνατο | κι έβριζα και φώναζα κοίτα τι απέμεινε | μια αγάπη θρύψαλα και συντρίμμια έγινε | το πρωί τα μάζεψε ένα σκουπιδιάρικο | κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο | Κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο | γεύτηκα σε μια βραδιά και ζωή και θάνατο | κι έβριζα και φώναζα κοίτα τι απέμεινε | μια αγάπη θρύψαλα και συντρίμμια έγινε | το πρωί τα μάζεψε ένα σκουπιδιάρικο | κι έβριζα και φώναζα είναι κρίμα κι άδικο.

08. Στιγμή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Για τα χέρια που έκρυψαν μέσα τους το καλοκαίρι | για τα μάτια που βράχηκαν ένα καυτό μεσημέρι | για το γεια σου τι κάνεις καλά | για το τώρα το πριν το μετά | Για τον τρόπο που χτυπούσε η τρελή μου καρδιά | για τα χείλη που δίπλα στην ίδια φωτιά είχαν στεγνώσει | για το σώμα που πάνω του δυο αρχικά είχε καρφώσει | για το πρώτο δειλό σ’ αγαπώ | για το χαίρομαι που είσαι εδώ | το φοβάμαι όταν πια δε θα `σαι εδώ | για μια στιγμή μονάχα μια στιγμή | μια ανάσα μια αναπνοή | για μια στιγμή που θα ‘μασταν μαζί | θα έδινα μια ζωή | Για το όνειρο που έσβησε σαν ένα κύμα στην άμμο | για ό,τι ζήσαμε κι ό,τι μου χάρισες παραπάνω | για το πρέπει να φύγω μακριά | το λυπάμαι μα πότε ξανά | για το δάκρυ για το τελευταίο γεια.

09. Τι έκανες για μένα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Τι έκανες για μένα τίποτα | τι έδωσες σε μένα τίποτα | μια ζωή εγώ σου χάριζα | τώρα τι ζητάς τι θέλεις | τι έκανες για μένα τίποτα | τι έδωσες σε μένα τίποτα | άλλο δρόμο τώρα διάλεξα | άδικα σου λέω επιμένεις | ξαφνικά στέκεις μπροστά μου | ξεσηκώνεις την καρδιά μου | με τα μάτια βουρκωμένα | λες είναι όλα περασμένα ξεχασμένα | ξαφνικά γυρίζεις πίσω | θέλεις όλα να τα σβήσω | ξαφνικά χτυπάς την πόρτα | και νομίζεις θα `ναι όλα όπως πρώτα.

10. Φύγε από εδώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Πάνω που είπα τα κατάφερα και ξέχασα | πόσο πολύ έχω πονέσει από εσένα | κι όλους τους πόνους που με πνίγανε προσπέρασα | πες μου τι θέλεις τι ζητάς τώρα από εμένα | φύγε από εδώ μακριά από εδώ | στα ίδια πάλι δεν αντέχω να ξανά γυρίζω | φύγε από εδώ μακριά από εδώ | πάρε την καρδιά μου χάρισμα σου και ας μη ξανά αγαπήσω | φύγε από εδώ μακριά από εδώ | στα ίδια πάλι δεν αντέχω να ξανά γυρίζω | φύγε από εδώ μακριά από εδώ | πάρε την καρδιά μου χάρισμα σου και ας μη ξανά αγαπήσω | πάνω που έβαλα γραμμή για άλλα πράγματα | κι έχω αγαπήσει την ωραία μοναξιά μου | εσύ εμφανίζεσαι με όρκους και με κλάματα | πες μου τι θέλεις τώρα κι έρχεσαι μπροστά μου.

11. Λόγια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μόνο η ζήλεια μπορεί να θολώσει το μυαλό | και αρνούμαι να παίξω στο έργο αυτό | υποσχέσεις και όρκους τα ξέρω αυτά καλά | όλα τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές | μια από τα ίδια τα ίδια ξανά | λόγια, λόγια όλο λόγια είσαι τελικά | αχ να τα έκανες και πράξη έστω μια φορά | λόγια, λόγια της στιγμής συγνώμες κι ενοχές | δεν πιστεύω ούτε λέξη ότι και να λες | θέλεις μια ευκαιρία ξανά από την αρχή | ρίχνεις στάχτη στα μάτια μου μ’ ένα φιλί | μα δε γίνεται έτσι αγάπη μου γλυκιά | όλα τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές | μια από τα ίδια τα ίδια ξανά.

12. Ευαίσθητη καρδιά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Πώς για ένα λάθος μου με αυτό τον τρόπο να με τιμωρείς | Πες, πες μου αγάπη μου τι μου το κάνεις αυτό πως μπορείς | σε ποιον μιλάς σε μένα μιλάς | μάτια μου μην το ξεχνάς | Μη, μη μου λες πως τελειώσαμε σου λέω | ξέρεις πως δε θ’ αντέξω στιγμή μακριά | μη, μη μου λες πως τελειώσαμε σου λέω | μη με πληγώνεις γιατί έχω ευαίσθητη καρδιά | Πώς για μια κακιά στιγμή τα πάντα σβήνεις απλά μ’ ένα γεια | Μη, μη ψάχνεις αφορμή συγχώρεσε με μην φεύγεις μακριά | σε ποιον μιλάς σε μένα μιλάς | μάτια μου μην το ξεχνάς.

13. Ψέματα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Στα χέρια σου αφέθηκα | σε πίστεψα και βρέθηκα | τώρα χαμένη | τα όνειρα μου έκλεψες | με μαύρο χρώμα τα έβαψες | τι άλλο μου μένει | Όλα ήταν ψέματα | όσα μου `πες ψέματα | ότι αυτός που ξέρει ν’ αγαπά | δεν ξέρει να πληγώνει | όλα ήταν ψέματα | τώρα πια σε έμαθα | ό, τι και να λες μια αγάπη τελειώνει | Εγώ σου παραδόθηκα | και κοίτα πως προδόθηκα | σε μία νύχτα | το γέλιο έγινε βροχή | το πάμε πάλι απ’ την αρχή | μια καληνύχτα.

14. Τώρα βγαίνω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Είχες πει πως θα `ταν δύσκολο να ζήσω | άλλον έρωτα ποτέ μου δε θα βρω | μα πόσο λάθος έκανες | και λίγο, λίγο μ’ έχανες | στα ίδια πάλι πίσω δε γυρνώ | τώρα βγαίνω τα βράδια όλα πίσω τ’ αφήνω | έξω από την καρδιά μου μια για πάντα σ’ αφήνω | τώρα βγαίνω τα βράδια τώρα ζω πια για μένα | κι ας χαθώ στα σκοτάδια κι ας βρεθώ στα χαμένα | είχες πει πως θα `ταν δύσκολο να φύγω | να τ’ αφήσω όλα πίσω μου έτσι απλά | μια τέτοια αγάπη δυνατή | πως δε θα ξανά γεννηθεί | σ’ εσένα θα γυρίσω τελικά.

15. Ποτέ δεν ξέρεις Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Ποτέ δεν ξέρεις | πως η ζωή και πως η μοίρα θα τα φέρει | Αν θα ‘χεις πάντα στην αυλή το καλοκαίρι | Ποτέ δεν ξέρεις | Γι’ αυτό σου λέω μη μου πεις τώρα το γεια σου | Άσε για μένα μια γωνίτσα στη καρδιά σου | Ποτέ δεν ξέρεις | Ποτέ δεν ξέρεις | αν με στη κρύα μοναξιά σου | και μες τα γκρίζα όνειρα σου | αν θα ‘μαι κι εγώ να σε προσέχω | γιατί ήσουν πάντα ότι είχα | και ότι έχω | Ποτέ δεν ξέρεις αν μες τ’ απρόσωπα τα χάδια | εγώ θα κρύβομαι τα βράδια | έτσι απλά να σ’ ακουμπάω | γιατί είσαι πάντα | αυτός που πάντα θα αγαπάω | Ποτέ δεν ξέρεις | πόσες αλήθειες θα παλέψουν για ένα ψέμα | και ας με φυλάκισες στις φλέβες σου σαν αίμα | ποτέ δεν ξέρεις | ποιος θα πονέσει περισσότερο απ’ τους δύο | γι’ αυτό σου λέω μη μου πεις το τελευταίο αντίο | Ποτέ δεν ξέρεις.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης