Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Νατάσα Θεοδωρίδου





















01. Δίχως λόγο κι αφορμή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Το τελευταίο αύριο ποιος ξέρει που θα πέσεις | τι θύμα θα σε κάνουνε οι κούφιες υποσχέσεις | Το τελευταίο αύριο ποιος ξέρει τι φυλάει | ποιος είναι ο αμετάπειστος και ποιος παρακαλάει | Δίχως λόγο κι αφορμή η καρδιά σου άλλη θέλει | Δίχως λόγο κι αφορμή με έκανες εχθές κουρέλι | Δίχως λόγο κι αφορμή μάζεψες τα πράγματά σου | μα εδώ δε θα με βρεις όταν πέσουν τα φτερά σου | Το τελευταίο αύριο ελεύθερο σ’ αφήνω | και όνειρό σου ενέχυρο ζητάς και δε στο δίνω | Το τελευταίο αύριο ό,τι μου πεις θα γίνει | ποιος μεγαλώνει μάτια μου τα μάτια αν δεν κλείνει.

02. Ένα σπίτι καίγεται Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Κρίμα τόση αγάπη, κρίμα | ήσουν πάντα χύμα κρίμα | πήρε φωτιά η ζωή | που ζήσαμε μαζί | Κρίμα τέτοια τύχη κρίμα | ήταν χαμένος χρόνος κρίμα | ζήλεψες την ψευτιά | της άναψες φωτιά | Ένα σπίτι καίγεται | παίρνει η ζωή μου φωτιά | κρίμα που σ’ αγάπησα | δεν αξίζεις ούτε ματιά | Κρίμα νά `σαι εσύ το κρίμα μου | κρίμα να περνά για θύμα μου | κρίμα τόσα όνειρα χαμένα | Κρίμα τα δάκρυά μου κρίμα | πόνεσες την καρδιά μου κρίμα | καις μες στην φωτιά | της γης την ανθρωπιά.

03. Μη γυρίσεις ξανά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Τριαντάφυλλος
Μουσική: Alex Kasiek | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Πράξη πρώτη μου τηλεφωνείς | Μετανιωμένος ζητάς να ξαναρθείς | Δεύτερη πράξη με μάτια δακρυσμένα | Λες δεν υπάρχει καμία σαν εμένα | Το έργο όμως το έχω ξαναδεί | και ξέρω απ’ έξω θέμα και πλοκή | πριν φύγεις τότε κάτι σου είχα πει. | Μη γυρίσεις ξανά η πόρτα αυτή θα είναι κλειστή | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί έχω πια πληγωθεί | Μη γυρίσεις ξανά καμένο χαρτί η δική μου καρδιά | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί είναι πλέον αργά | Έχω αλλάξει μάτια μου γιατί δεν το πιστεύεις | Κι έχω δικαίωμα συγγνώμη να σου πω | Το ξέρω πως υπέφερες γι’ αυτό και με παιδεύεις | Για πάντα γύρισα γιατί σε αγαπώ | Πράξη τρίτη να με δεις ζητάς | Και το κουδούνι χαράματα χτυπάς | Τέταρτη πράξη στα φώτα τα σβησμένα | Επανασύνδεση θες απελπισμένα | Το έργο όμως το έχω ξαναδεί | και ξέρω απ’ έξω θέμα και πλοκή | πριν φύγεις τότε κάτι σου είχα πει. | Μη γυρίσεις ξανά η πόρτα αυτή θα είναι κλειστή | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί έχω πια πληγωθεί | Μη γυρίσεις ξανά καμένο χαρτί η δική μου καρδιά | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί είναι πλέον αργά | Μα το κορμί μου αλλιώς μιλά | Τη λογική το άγγιγμά σου ξεγελά | Κάθε σου φίλημα φέρνει μυστικά | Δίλημμα που θα κάνει τη ζημιά | Το νιώθω πάλι πως με θέλεις | μα σε πιάνει φόβος και εγωισμός | Ρητά το τέλος μ’ αναγγέλλεις | μα δε ρίχνει αυλαία τούτος ο δεσμός | Μη γυρίσεις ξανά η πόρτα αυτή θα είναι κλειστή | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί έχω πια πληγωθεί | Μη γυρίσεις ξανά καμένο χαρτί η δική μου καρδιά | Μη γυρίσεις ξανά στο λέω γιατί είναι πλέον αργά.

04. Αχ! και να ‘τανε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Του ανθρώπου μία η ζωή | μα δεν κρατά για πάντα | από το ένα ξεκινάς | και ξαφνικά φτάνεις σαράντα | Στο μέλλον αν θα μ’ αγαπάς | αυτό θα είναι άγνωστο σε μας | και όσο για το παρελθόν | εικόνα με λεζάντα | Ό,τι αρχίζει θα τελειώσει | το καινούργιο θα παλιώσει | απ’ ανατολή σε δύση | κύκλος είναι και θα κλείσει | Αχ και νά `ταν ένα χέρι | όλα τούμπα να τα φέρει | να `ταν ο δεσμός μας ένας | να μη χώριζε κανένας | Αχ και νά ‘τανε ο πόνος | του θανάτου δολοφόνος | με φαρμακωμένο βέλος | να τελείωνε το τέλος | Ό,τι αρχίσει θα τελειώσει | το καινούργιο θα παλιώσει | Του ανθρώπου ένας ο σεβντάς | ποτέ να μην πεθαίνει | μα και το πάθος σαν ζωή | φουντώνει ξεθυμαίνει | Γι’ αυτό αν τώρα μ’ αγαπάς | γι’ αυτό μετά μη συζητάς | αύριο θα `ναι πιο σαφές | τι δε μας περιμένει | Ό,τι αρχίσει θα τελειώσει | το καινούργιο θα παλιώσει | απ’ ανατολή σε δύση | κύκλος είναι και θα κλείσει | Αχ και νά `ταν ένα χέρι | όλα τούμπα να τα φέρει | να `ταν ο δεσμός μας ένας | να μην χώριζε κανένας | Αχ και νά ‘τανε ο πόνος | του θανάτου δολοφόνος | με φαρμακωμένο βέλος | να τελείωνε το τέλος | Ό,τι αρχίσει θα τελειώσει | το καινούργιο θα παλιώσει.

05. Υποταγή και επανάσταση Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μη με προσβάλλεις ξαφνικά | μη μου μιλάς μ’ αυτόν τον τρόπο | μάζεψα μέσα μου πολλά | μα ό,τι πω δεν πιάνει τόπο | Τρέμω κι απόψε μη μου πεις | κάποιες κουβέντες πικραμένες | και φύγεις και σήμερα κι εσύ | μ’ άλλες αγάπες περασμένες | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | Κλείνω απόψε μια ζωή | κι ένα παράθυρο ανοίγω | είχες μια αγάπη δυνατή | μα την πατούσες λίγο-λίγο | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει | Υποταγή θέλεις εσύ | κι εγώ επανάσταση | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει | έχεις πιέσει την καρδιά μου και θα σπάσει.

06. Σε τελική ανάλυση Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Εδώ ανατρέπονται τα καθεστώτα | κι εσύ ζητάς να σ’ αγαπήσω όπως πρώτα | δεν ξέρω τώρα τι γυρνάει μες στο μυαλό σου | μα ξένο σώμα είμαι μέσα στο δικό σου. | Σε τελική ανάλυση τι θέλεις από μένα | σκοτείνιασαν τα όνειρα που έκανα για σένα | σε τελική ανάλυση τι θέλεις από μένα | θέλω να φύγεις, άσε με, δεν κάνεις πια για μένα. | Εδώ ανατρέπονται τα καθεστώτα | κι εσύ αλλάζεις της καρδιάς τα γεγονότα | σ’ ένα μονόδρομο η ψυχή μου περπατάει | μα στην οδό που θες εσύ δε σταματάει. | Σε τελική ανάλυση τι θέλεις από μένα | σκοτείνιασαν τα όνειρα που έκανα για σένα | σε τελική ανάλυση τι θέλεις από μένα | θέλω να φύγεις, άσε με, δεν κάνεις πια για μένα.

07. Δε σ΄ αδικώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δε σ’ αδικώ | που έχεις βρει αγάπη άλλη | Φταίω εγώ, που έχω αδύνατη ψυχή | Δε σ’ αδικώ | που το ποτέ δε θα’ ναι πάλι | και μια ζωή θα με παιδεύει το γιατί | Να μην το πιω, Θεέ μου | ετούτο το ποτήρι | πριν ξημερώσει | αφού πια δε μ’ αγαπάς | Ποτέ δε μου’ κάνες | κανένα μου χατίρι | Δεν ήσουν έρωτας | δεν ήσουν έρωτας | Δεν ήσουν έρωτας | εσύ ήσουν Γολγοθάς | Δε σ’ αδικώ | που στο μηδέν με έχεις στείλει | που δε χωράς, μες το δικό μου το πολύ | Δε σ’ αδικώ | που θες να μείνουμε δυο φίλοι | και το ζητάς με του Ιούδα το φιλί | Να μην το πιω, Θεέ μου.

08. Γύρνα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Θοδωρής Μακρίδης | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Έκλαψα για σένανε | μόνη τόσα βράδια | που δεν είχα τώρα πια | τα δικά σου χάδια | Είχα μείνει μόνη μου | δίχως τα φιλιά σου | πέτρα μου έγινε η καρδιά | που είμαι μακριά σου | Γύρνα δεν αντέχω μόνη | γύρνα η απουσία σου με λιώνει | γύρνα γύρω μου δεν βλέπω τώρα | τίποτα-τίποτα θέλω μόνο εσένα τώρα | Η αδιαφορία σου | με έχει πια τρελάνει | από δω κι από κει γυρνώ | κι ο ύπνος δε με πιάνει | Τι μού `χεις κάνει αγάπη μου | και νιώθω υπνωτισμένη | στην αγκαλιά μου γύρισε | κι ας είμαι η χαμένη | Γύρνα δεν αντέχω μόνη | γύρνα η απουσία σου με λειώνει | γύρνα γύρω μου δεν βλέπω τώρα | τίποτα-τίποτα θέλω μόνο εσένα τώρα.

09. Κάνε ένα ταξίδι μέσα στα μάτια μου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Πόσα δεν ξέρεις για `μένα ακόμη | και πόσα πρέπει να σου πω | να σχηματίσεις για `μένα γνώμη | και να πιστέψεις πόσο σ’ αγαπώ. | Κάνε ένα ταξίδι μέσα στα μάτια μου | και θα δεις για τι αγάπη σου μιλάω | κάνε ένα ταξίδι μέσα στα μάτια μου | και πες μου σ’ αγαπάω. | Πόσα δεν ξέρεις για να θυμώνεις | πόσα δεν ξέρεις για να μιλάς | τέτοια αγάπη να τη μαλώνεις | τέτοια αγάπη να την τυραννάς. | Κάνε ένα ταξίδι μέσα στα μάτια μου | και θα δεις για τι αγάπη σου μιλάω | κάνε ένα ταξίδι μέσα στα μάτια μου | και πες μου σ’ αγαπάω.

10. Ίσως Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Μου `πες ότι δεν ξέρω ν’ αγαπώ | πως όλα τελειώνουνε απόψε εδώ | πως τίποτα δεν πρέπει, άλλο, να σου πω | δεν το μπορώ. | Ίσως να ησυχάσω όταν πια σε χάσω | ίσως να ησυχάσω όταν φύγεις, | ίσως να ησυχάσω όταν πια σε χάσω | ίσως να ησυχάσω αν μ’ αφήσεις. | Μου `πες ότι δεν ξέρω ν’ αγαπώ | χωρίς εσένα εγώ στο άπειρο πετώ | το σ’ αγαπώ μου δε σου είναι αρκετό | δεν σε μπορώ. | Ίσως να ησυχάσω όταν πια σε χάσω | ίσως να ησυχάσω όταν φύγεις | ίσως να ησυχάσω όταν πια σε χάσω | ίσως να ησυχάσω αν μ’ αφήσεις.

11. Κάνε ό,τι θες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Με κλειστά τα μάτια μου τις βραδιές ξημέρωσα, | τα νωπά μου δάκρυα σου τα αφιέρωσα, | αν δε ζεις ελεύθερος ξέρω πως σε έχασα, | μια παλιά εξήγηση μη σκεφτείς πως ξέχασα. | Κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο μη μ’ αφήσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, φτάνει να μ’ αγαπήσεις. | Μη μου λες που ήσουνα, μη μου λες ποιες γνώρισες, | μόλις χθες θυμήθηκα πιο παλιά πως χώρισες, | δώσ’ μου μια υπόσχεση πως μαζί θα μείνουμε, | και μετά τριγύριζε πριν εχθροί να γίνουμε. | Κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο μη μ’ αφήσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, φτάνει να μ’ αγαπήσεις.

12. Σβήνω από το χάρτη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Σάββας Angin | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Σε ό,τι γίνει, σ’ ό,τι συμβεί | τίποτα τυχαίο τελικά | είσαι φλόγα, είμαι χαρτί | κι έχω πια καεί οριστικά | τρέχω στη λιακάδα με σπασμένα φρένα | ρίχνω στον Καιάδα χρόνια κουρασμένα | στο γλυκό φιλί σου ψάχνω ασυλία | βάζω στο κορμί σου παύλα και τελεία. | Σβήνω απ’ το χάρτη όσους έκανα δεσμούς | πρώην και επόμενους σταθμούς | σβήνω απ’ το χάρτη ό,τι μου `κανε κακό | στις ερήμους γράφω σ’ αγαπώ | σβήνω απ’ το χάρτη άλλες πορείες | μουτζουρώνω ονόματα, φιλιά | σβήνω απ’ το χάρτη ταλαιπωρίες | δάκρυα και τηλέφωνα παλιά. | Μ’ εσένα θα `χα βρεθεί | σε μια προηγούμενη ζωή | τώρα κλείνω το παρελθόν | σε υγρή υπόγεια φυλακή | τρέχω στη λιακάδα με σπασμένα φρένα | ρίχνω στον Καιάδα χρόνια κουρασμένα | στο γλυκό φιλί σου ψάχνω ασυλία | βάζω στο κορμί σου παύλα και τελεία. | Σβήνω απ’ το χάρτη όσους έκανα δεσμούς | πρώην και επόμενους σταθμούς, | σβήνω απ’ το χάρτη ό,τι μου `κανε κακό | στις ερήμους γράφω σ’ αγαπώ | σβήνω απ’ το χάρτη άλλες πορείες | μουτζουρώνω ονόματα, φιλιά | σβήνω απ’ το χάρτη ταλαιπωρίες | δάκρυα και τηλέφωνα παλιά.

13. Τι μου `χεις κάνει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Εγώ δεν έπινα, εγώ δεν κάπνιζα | εγώ δε ζούσα μ’ αμαρτίες | μαζί σου έμπλεξα, σαν νήμα μπέρδεψα | και ζω μ’ ανησυχίες. | Τι μου `χεις κάνει, πες μου τι | και η καρδιά μου μ’ απειλεί | πως θα μ’ εγκαταλείψει | τι μου `χεις κάνει, πες μου τι | ψάχνω να βρω μια λογική | για να γιατρέψω την πληγή | που `χεις ανοίξει. | Εγώ σ’ αγάπησα, εγώ σε πόνεσα | για μένα ήσουνα Θεός μου | μα εσύ με πρόδωσες, το φως μου θόλωσες | και έγινες εχθρός μου. | Τι μου `χεις κάνει, πες μου τι | και η καρδιά μου μ’ απειλεί | πως θα μ’ εγκαταλείψει | τι μου `χεις κάνει, πες μου τι | ψάχνω να βρω μια λογική | για να γιατρέψω την πληγή | που `χεις ανοίξει. | Εγώ δεν έπινα, εγώ δεν κάπνιζα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης