Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Μια νύχτα ζόρικη














Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου

Οι στίχοι: 
Θέλω να ζήσω, να μη λυγίσω, | να ξαναδώ τον εαυτό μου να γελά, | μοιάζει η καρδιά μου χωρίς εσένα | μ' ένα ποτάμι που μονότονα κυλά, | που μονότονα κυλά. | Θα σε καπνίσω σ' ένα τσιγάρο, | με λίγο πάγο μονορούφι θα σε πιω, | και θα σφραγίσω τα δυο μου χείλη | να μη φωνάξουν τ' όνομά σου και κοπώ, | στ' όνομά σου θα κοπώ. | Τι να το κάνω που μου έδωσες πολλά, | μια νύχτα ζόρικη τα πήρες όλα πίσω, | εσύ ήσουν πάντοτε αυτή που δε χωρά | στην αγκαλιά που εγώ δεν πρόλαβα να κλείσω, | τι να το κάνω που μου έδωσες πολλά, | μια νύχτα ζόρικη τα πήρες όλα πίσω, | εσύ ήσουν πάντοτε αυτή που δεν τολμά | κι εγώ αυτός που θέλω όλα να τα ζήσω. | Θέλω να ζήσω, να ξεκινήσω, | να ξαναχτίσω απ' το μηδέν ό,τι μπορώ, | μοιάζει η καρδιά μου χωρίς εσένα | μ' ένα παιδί που συνεχώς το συγχωρώ, | συνεχώς σε συγχωρώ. | Τι να το κάνω που μου έδωσες πολλά, | μια νύχτα ζόρικη τα πήρες όλα πίσω, | εσύ ήσουν πάντοτε αυτή που δε χωρά | στην αγκαλιά που εγώ δεν πρόλαβα να κλείσω, | τι να το κάνω που μου έδωσες πολλά, | μια νύχτα ζόρικη τα πήρες όλα πίσω, | εσύ ήσουν πάντοτε αυτή που δεν τολμά | κι εγώ αυτός που θέλω όλα να τα ζήσω, | τι να το κάνω. | Εσύ ήσουν πάντοτε αυτή που δεν τολμά | κι εγώ αυτός που θέλω όλα να τα ζήσω. | Θέλω να ζήσω, να μη λυγίσω, | να ξαναδώ τον εαυτό μου να γελά, | μοιάζει η καρδιά μου χωρίς εσένα | μ' ένα ποτάμι που μονότονα κυλά, | που μονότονα κυλά.