Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Κερασμένα













Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας

Οι στίχοι: 
Δεν κατηγορώ κανέναν, | εγώ φταίω, μόνο εγώ, | ήρθε νύχτα, έφυγε μέρα | σαν τη ζάλη απ' το ποτό, | δεν κατηγορώ κανέναν, | εγώ φταίω, μόνο εγώ. | Κερασμένα από 'μένα που γιορτάζω τον πόνο μου, | και για 'κείνη άλλο ένα που με άφησε μόνο μου, | κερασμένα από 'μένα που πληρώνω τα λάθη μου, | ξεχασμένος από όλους να τα πίνω για πάρτη μου. | Δεν με νοιάζει τι θα γίνω, | τι αξίζει τελικά, | για μι' αγάπη να τα πίνω | ή να ζω χωρίς καρδιά, | δεν με νοιάζει τι θα γίνω, | τι αξίζει τελικά. | Κερασμένα από 'μένα που γιορτάζω τον πόνο μου, | και για 'κείνη άλλο ένα που με άφησε μόνο μου, | κερασμένα από 'μένα που πληρώνω τα λάθη μου, | ξεχασμένος από όλους να τα πίνω για πάρτη μου. | Δεν κατηγορώ κανέναν, | εγώ φταίω, μόνο εγώ, | ήρθε νύχτα, έφυγε μέρα | σαν τη ζάλη απ' το ποτό, | δεν κατηγορώ κανέναν, | εγώ φταίω, μόνο εγώ.