Τετάρτη, 26 Απριλίου 2017

Απόψε έκλαψα





















Απόψε έκλαψα
Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Δημητράς | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου

Τίτλος Δίσκου: Στα όνειρά μου περπατώ
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος
Συνθέτες: Άκης Τριανταφύλλου | Αντώνης Στεφανίδης | Γιάννης Δημητράς | Γιάννης Πουλόπουλος | Γιάννης Σπανός | Γιώργος Αρσενίδης | Δημήτρης Σταμπουλής | Μιχάλης Άνθης | Τάσος Χαμουρτιάδης
Στιχουργοί: Βασίλης Παπαδόπουλος | Γιάννης Δημητράς | Δημήτρης Ρήτας | Ηλίας Κατσούλης | Μιχάλης Άνθης | Μπέτυ Πουλοπούλου | Τασούλα Θωμαΐδου | Φωτεινή Δούρου

Οι στίχοι: Μου έλεγαν οι άντρες πως δεν κλαίνε | μεγάλωνα σε τούτο τον καημό | το άκουγα οι μανάδες να το λένε | και είδα μέσα στην καρδιά μου μισεμό. | Μα απόψε έκλαψα την ώρα που μου έκλεινες την πόρτα | κι όμως αισθάνομαι να 'μαι πιο άντρας από πρώτα. | Απόψε έκλαψα κι αν τύχει πάλι θα το ξανακάνω | απόψε έκλαψα όταν κατάλαβα τι χάνω. | Μου έλεγαν οι άντρες δεν δακρύζουν | κι ας έχουνε το χέρι στην καρδιά | μα μέσα μου οι πίκρες ξεχειλίζουν | πόσο αξίζει ένα δάκρυ στη ματιά.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης