Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Φωτιά στις νύχτες+5 τραγούδια για το ξημέρωμα




















Ο πρώτος δίσκος

01. Ανησυχώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Ανησυχώ που δε μιλώ | και δε ζητώ κανένα | και απορώ που δεν μπορώ | να βρω στοργή για μένα | Δεν έχω φίλους για να πω | τι ψάχνω, τι γυρεύω | Κι αν τραγουδώ είναι γιατί | να κρατηθώ παλεύω | Όσα κι αν πω, δε φτάνουν πια | έμειναν τα όνειρα γιαπιά | να λυπηθώ, πες μου, για ποια | γι' αυτή που δε μου είπε γεια | Ανησυχώ που περπατώ | και είμαι δυο κομμάτια | το ένα λέει "σ' αγαπώ" | και με κοιτά στα μάτια | Το άλλο φεύγει και γυρνά | τα πίνει κι επιστρέφει | κι ό,τι γουστάρω το πατά | σχεδόν το καταστρέφει | Όσα κι αν πω, δε φτάνουν πια | έμειναν τα όνειρα γιαπιά | να λυπηθώ, πες μου, για ποια | γι' αυτή που δε μου είπε γεια.

02. Παραστράτημα  Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θάνος Γεωργουλάς | Στίχοι: Κώστας Τερζάκης
Σε πίστεψα απ' τη αρχή σε κράτησα κοντά μου, | σου 'δειξα δρόμο μυστικό να μπεις στα όνειρα μου. | Μα δεν κατάλαβα ο τρελός τα τόσα ψέματα σου | κάνεις απλά το κέφι σου δεν δίνεις την καρδιά σου. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα, | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω. | Τώρα οι νύχτες μου φωτιές κυκλώνουν τη ζωή μου | ένα ατέλειωτο γιατί ματώνει τη σιωπή μου. | Και ξημερώνω με σκιές στο άδειο μου κρεβάτι | πώς να ξεχάσω πόσο φταις που έσβησε η αγάπη. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω θεέ μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω.

03. Φεγγάρι μου χλωμό Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μεσ' το άδειο σπίτι μπαίνω | τ' άρωμά σου ανασαίνω | λιώνω που δεν είσαι πια εδώ | Σε θυμάμαι κι αρρωσταίνω | δεν αντέχω να πεθαίνω | πες μου που να ψάξω να σε βρω | Κάθε βράδυ κλαίω και πονώ | και κοιτώ ψηλά στον ουρανό | Φεγγάρι μου χλωμό | Φεγγάρι μου χλωμό | φεγγάρι την αγάπη μου για πες μου που θα βρω | Φεγγάρι μου χλωμό | μια χάρη σου ζητώ | φεγγάρι αν τη βλέπεις πες της πως την αγαπώ | Δυο ποτήρια στο τραπέζι | η ζωή παιχνίδια παίζει | πίνω και απ' τα δυο τη φωτιά | Μόνος πού να βρω την άκρη | κόβει σαν γυαλί το δάκρυ | και μου χαρακώνει τη ματιά | Κάθε βράδυ κλαίω και πονώ | και κοιτώ ψηλά στον ουρανό | Φεγγάρι μου χλωμό | Φεγγάρι μου χλωμό | φεγγάρι την αγάπη μου για πες μου που θα βρω | Φεγγάρι μου χλωμό | μια χάρη σου ζητώ | φεγγάρι αν τη βλέπεις πες της πως την αγαπώ.

04. Δικαίωμά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Εγώ χειμώνες δε φοβήθηκα ποτέ μου | ποτέ δεν έβαλα νερό μεσ’ στο κρασί | εγώ δε γέρνω με το φύσημα του ανέμου | και δεν θα αλλάξω επειδή το θες εσύ | Δικαίωμα μου να γυρνώ στο σπίτι τα χαράματα | δικιά μου είναι η ζωή και μου ανήκει | εγώ δεν είμαι απ’ αυτούς που ξεγελάς με κλάματα | εγώ είμαι μάτια μου απ΄τη Θεσσαλονίκη | Εγώ δε ζήτησα βοήθεια από κανένα | μονάχος στάθηκα σαν δέντρο στο βοριά | μπορεί να έδειξα το πάθος μου για σένα | μα δεν μπορείς να μου αλλάξεις τα μυαλά | Δικαίωμα μου να γυρνώ στο σπίτι τα χαράματα | δικιά μου είναι η ζωή και μου ανήκει | εγώ δεν είμαι απ’ αυτούς που ξεγελάς με κλάματα | εγώ είμαι μάτια μου απ’ τη Θεσσαλονίκη.

05. Έφταιξες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Το 'να λάθος πάνω στ' άλλο έκανες | ήταν φως φανάρι πως θα μ' έχανες | Τι ζητάς απ' τη ζωή μου τώρα πια | είναι αργά για σένα τώρα είναι αργά | Έφταιξες και θα πληρώσεις | όσο κι αν πονάς | Δυο φορές θα μετανιώσεις | που με τυραννάς | Έφταιξες και θα πληρώσεις | όσο κι αν πονάς | Δυο φορές θα μετανιώσεις | που με τυραννάς | Το 'να ψέμα πάνω στ' άλλο έλεγες | έλεγες πως μ' αγαπούσες κι έκλαιγες | Που το βρήκες τέτοιο θράσος απορώ | τώρα ήρθε και η σειρά μου να χαρώ.

06. Έχει ένα φεγγάρι απόψε  Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | την ώρα που μου είπες το αντίο | τον λόγο σου δεν κράτησες | μονάχο με παράτησες | μεσ' στη νύχτα και στο κρύο | Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | χωρίς εσένα είπα θα πεθάνω | από τον Άδη γύρισα | μη φεύγεις σου ψιθύρισα | μείνε λίγο παραπάνω | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ | Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | γυρνάς μεσ' στο μυαλό μου και πονάω | κι απόψε δεν κοιμήθηκα | τα μάτια σου θυμήθηκα | γύρνα πίσω σ' αγαπάω | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ.

07. Φωτιά στις νύχτες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ποτέ δε σκέφτηκες τις ώρες που αργείς | πόση καρδιά μου 'χει στοιχίσει | πόσο δάκρυ | μεσ' στη σιωπή σου με περνάς κι αδιαφορείς | και μένει πάλι η ερημιά στου νου την άκρη | Φωτιά στις νύχτες που γυρνάς | στα στέκια που το ξενυχτάς | φωτιά να πιάσουν να καούνε ένα, ένα | όλα τα χάδια, τα φιλιά που δίνεις σ' άλλη αγκαλιά | κι έγινε ο πόνος κι ο καημός ένα με μένα | Σε αδιέξοδο έχω φτάσει δεν μπορώ | κι έρχονται νύχτες που δε σε καταλαβαίνω | πως δεν τρελάθηκα ακόμα απορώ | εσύ περνάς σ' άλλο κορμί κι εγώ πεθαίνω | Φωτιά στις νύχτες που γυρνάς | στα στέκια που το ξενυχτάς | φωτιά να πιάσουν να καούνε ένα, ένα | όλα τα χάδια, τα φιλιά που δίνεις σ’ άλλη αγκαλιά | κι έγινε ο πόνος κι ο καημός ένα με μένα.

08. Σε χρειάστηκα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δε ρώτησες τι κάνω, πώς περνάω | στα δύσκολα δεν ήσουν πουθενά | και τώρα λες την πλάτη σου γυρνάω | μα αν ξεχνάς εσύ, η καρδιά μου δεν ξεχνά | Σε χρειάστηκα τις ώρες που ήμουν μόνος | και ο καημός μου ήταν θάλασσα πλατιά | στα λόγια μια ζωή έμενες όμως | αποκλείεται να άλλαξες καρδιά | Πού ήσουν τις στιγμές που σε ζητούσα | το δρόμο είχες χάσει για να 'ρθείς | με λέγανε τρελό που σ' αγαπούσα | μα είχαν δίκιο ότι και αν μου πεις.

09. Ουρανός χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πώς να συνηθίσω μόνος μου να ζω | αφού νιώθω πως υπάρχεις πάντα εδώ | όλα γύρω από σένανε γυρνούν | πράγματ' άψυχα για σένα μου μιλούν. | Είμαι ουρανός χωρίς φεγγάρι | τώρα που άλλη αγάπη σ' έχει πάρει | από τη στιγμή που έχεις φύγει | και το φως ο ήλιος μου το κρύβει.  | Μια κουβέντα είναι χώρια σου να ζω | μόνο εγώ το ξέρω τώρα τι περνώ | η ζωή μου είναι ανοιχτή πληγή | νιώθω πως δεν με χωράει πια η γη. | Είμαι ουρανός χωρίς φεγγάρι | τώρα που άλλη αγάπη σ' έχει πάρει | από τη στιγμή που έχεις φύγει | και το φως ο ήλιος μου το κρύβει.

10. Τα σημάδια Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Σε μία νύχτα άλλαξα, σε σένα καταστάλαξα | και της ζωής μου πάτησα τον νόμο. | Στα μάτια σου που ζήλεψα, το παρελθόν ρεζίλεψα | και το ’ριξα αποτσίγαρο στο δρόμο. | Γυρνούσα ξημερώματα, φιλούσα ξένα στόματα | σε κολασμένες αγκαλιές κοιμόμουνα τα βράδια. | Στη λάσπη μέσα χώθηκα, καρδιά μου δε λερώθηκα | και εσύ είσαι το φινάλε μου, το λένε τα σημάδια | Δεν είμαι για πειράματα να με κοιτάς κατάματα | σου λέω μόνο αλήθεια δεν φοβάμαι. | Για σένα μόνο νοιάζομαι τον πόνο μου μοιράζομαι | και με ήσυχη συνείδηση κοιμάμαι.

11. Μετανάστης Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Ό,τι και να κάνω, μ' όποιον κι αν μιλήσω | από τη ματιά σου δεν μπορώ να βγω | όπου και να πάω, όσο και να φύγω | δεν υπάρχει δρόμος για ν' απαλλαγώ. | Σαν το μετανάστη περιπλανιέμαι | από αγκαλιά σ' αγκαλιά σ' αρνιέμαι | χίλιες ξενιτιές όμως κι αν γυρίσω | σαν τη μάνα γη θα σ' αναζητήσω | σαν το μετανάστη περιπλανιέμαι | από αγκαλιά σ' αγκαλιά σ' αρνιέμαι | όσες αγκαλιές όμως κι αν γνωρίσω | όπου εσύ με πας πάλι θα γυρίσω. | Όπου και να φτάσω, όσο κι αν σ' αφήσω | δεν υπάρχει τρόπος για να ξεχαστώ | ό,τι και να κάψω, όσο κι αν δακρύσω | σ' άλλες συγκινήσεις δεν μπορώ να βγω. | Σαν το μετανάστη περιπλανιέμαι | από αγκαλιά σ' αγκαλιά σ' αρνιέμαι | χίλιες ξενιτιές όμως κι αν γυρίσω | σαν τη μάνα γη θα σ' αναζητήσω | σαν το μετανάστη περιπλανιέμαι | από αγκαλιά σ' αγκαλιά σ' αρνιέμαι | όσες αγκαλιές όμως κι αν γνωρίσω | όπου εσύ με πας πάλι θα γυρίσω.

12. Εγώ την αμαρτία μου τη λέω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μπορείς να κρύβεσαι πίσω απ' το δάχτυλό σου | στο παραμύθι σου, στον κόσμο το δικό σου | να λες πως δεν σ' απασχολεί που 'χει ραγίσει το γυαλί | μα εσένανε σε καίει πιο πολύ. | Εγώ την αμαρτία μου τη λέω | δε θα πληρώνω και για λάθη που δε φταίω | εγώ την αμαρτία μου τη λέω | για σένα την καρδιά δεν ξανακαίω. | Μπορεί να ξέχασες τη συμπεριφορά σου | να διαγράφει ό,τι θέλει η καρδιά σου | να λες πως δεν σ' απασχολεί που 'χει ραγίσει το γυαλί | μα εσένανε σε καίει πιο πολύ. | Εγώ την αμαρτία μου τη λέω | δε θα πληρώνω και για λάθη που δε φταίω | εγώ την αμαρτία μου τη λέω | για σένα την καρδιά δεν ξανακαίω.

13. Μην την πεις αυτή τη λέξη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Η λέξη που γυρεύεις να μου πεις σκοτώνει | το μέσα και το έξω της ψυχής ματώνει | χωρισμός, χωρισμός, χωρισμός | και για τους δυο μας είναι θάνατος αργός. | Μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις, | συγκατάθεση αν δεν έχεις της ψυχής | οι μεγάλες οι εντάσεις φέρνουν λάθος αποφάσεις | μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις.  | Η λέξη που φοβάμαι σαν γυαλί χαράζει | στη μέση την ψυχή και το μυαλό μοιράζει | χωρισμός, χωρισμός, χωρισμός | ένας θανάσιμος κι ανίκητος εχθρός. | Μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις | συγκατάθεση αν δεν έχεις της ψυχής | οι μεγάλες οι εντάσεις φέρνουν λάθος αποφάσεις | μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις. | Μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις | συγκατάθεση αν δεν έχεις της ψυχής | οι μεγάλες οι εντάσεις φέρνουν λάθος αποφάσεις | μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις αυτή τη λέξη | μην την πεις αυτή τη λέξη, μην την πεις.

14. Μια ψυχή Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Νίκη Σπυροπούλου
Πήρα ένα δρόμο κι είπα όπου με βγάλει | τη μοναξιά μου να εκδικηθώ | μα η μορφή σου στόχο μ' έχει βάλει | να σε ξεχάσω πάλι δε μπορώ | Μια ψυχή για σένα ξενυχτάει | μια ψυχή για σένανε πονάει | μια ψυχή που στο απόσπασμα σου | έφτασε απ' τα χέρια τα δικά σου | Άνοιξα την πόρτα κι έπιασα τους δρόμους | δίχως να ξέρω πού πηγαίνω πια | τον σταυρό μου πάλι σήκωσα στους ώμους | κι έγινε η αγάπη σκέτη συμφορά | Μια ψυχή για σένα ξενυχτάει | μια ψυχή για σένανε πονάει | μια ψυχή που στο απόσπασμα σου | έφτασε απ' τα χέρια τα δικά σου.

15. Στα σκοτεινά παραπατώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Εκείνος και Εκείνος | Στίχοι: Κώστας Στάθης
Πάλι τσιγάρο η μοναξιά μου έβαλε στα χείλη | πάλι κι απόψε σ' ένα μπαρ μ' έφερε να τα πιω | με τη μορφή σου στο μυαλό αδειάζω το ποτήρι | πάλι μιλώ με άγνωστους μήπως και ξεχαστώ. | Στα σκοτεινά παραπατώ, στο πουθενά γλιστράω | με το κορμί μου στο κενό και την ψυχή μου στο θυμό | που ακόμα σ' αγαπάω. | Πάλι τσιγάρο η μοναξιά μου 'δωσε να καπνίσω | και τα ποτήρια γέμισε με δυνατό πιοτό | με τη μορφή σου πάντα εδώ δε γίνεται να ζήσω | δε γίνεται με άγνωστους για σένα να μιλώ. | Στα σκοτεινά παραπατώ, στο πουθενά γλιστράω | με το κορμί μου στο κενό και την ψυχή μου στο θυμό | που ακόμα σ' αγαπάω.

16. Τα μάτια κλείνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τα μάτια κλείνω τα φώτα σβήνω | για σένα που δεν είσαι δω | κι όλο νομίζω πως σε αγγίζω | και ψιθυρίζω σ' αγαπώ | Να 'ξερα Θεέ μου πως περνάς | από την ώρα που χωρίσαμε | αν με θυμάσαι κι αν πονάς | για κείνα που δε ζήσαμε | Τα μάτια κλείνω τα φώτα σβήνω | για σένα που δεν είσαι δω | Νύχτα Σαββάτου, νύχτα θανάτου | με τις σκιές παραμιλώ | σου λέω έλα με πιάνει τρέλα | στη μοναξιά σου δεν μπορώ | Να 'ξερα Θεέ μου πως περνάς | από την ώρα που χωρίσαμε | αν με θυμάσαι κι αν πονάς | για κείνα που δε ζήσαμε.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ακόμα επιμένω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Εκείνος και Εκείνος | Στίχοι: Κώστας Στάθης
Με την ψυχή να κρέμεται | σε μια κλωστή που πάω | ο χωρισμός να βιάζεται | κι εγώ να σε αγαπάω | Το όνειρο να χάνεται | στο άδειο σου το βλέμμα | και εγώ από τα χείλη σου | να θέλω κι άλλο ψέμα | Ακόμα επιμένω, ακόμα επιμένω | ένα κερί που έλιωσε να το κρατώ αναμμένο | Ακόμα επιμένω, ακόμα επιμένω | για σένα που με τέλειωσες να ζω και να ανασαίνω | Με την ψυχή να κρέμεται | σε μια κλωστή τι κάνω | απ' την αλήθεια κρύβομαι | που λέει πως σε χάνω | Ο έρωτας να καίγεται | στο άδειο σου το βλέμμα | και εγώ από τα χείλη σου | να θέλω κι άλλο ψέμα.

02. Ξενιτιά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής & Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Βάντα Κουτσοκώστα
Ξενιτιά μου είν' ο πόνος κι η αγάπη μια πληγή | μια πληγή που καίει, κι όμως, απ' τα στήθια πώς να βγει | μια πληγή που καίει, κι όμως, απ' τα στήθια δεν θα βγει. | Ψυχή μου πικραμένη μου και παραπονεμένη μου | ποιος θα σε κάνει να χαρείς και να χαμογελάσεις | πολλά του κόσμου τ' άπονα, σε πνίξαν τα παράπονα | κι αυτή που αγαπούσες τώρα πως να την ξεχάσεις. | Ένα ταξίδι είν' η ζωή μου | άκρη δε βρίσκω να σταθώ | μόνη πατρίδα είν' η φυγή μου | δάκρυ κι ελπίδα στο χωρισμό. | Μοναξιά μου είν' ο κόσμος, της καρδιάς μου ο καημός | συντροφιά μου είν' ο δρόμος και του φεγγαριού το φως | συντροφιά μου είν' ο δρόμος και του φεγγαριού το φως. | Ψυχή μου πικραμένη μου και παραπονεμένη μου | σε καιν' οι πόθοι, οι στεναγμοί, σε κλαιν' οι ξένοι τόποι | σε καιν' του κόσμου τ' άπονα, του έρωτα παράπονα | μα την αγάπη την πικρή την κλαίνε οι ανθρώποι. | Ένα ταξίδι είν' η ζωή μου | άκρη δε βρίσκω να σταθώ | μόνη πατρίδα είν' η φυγή μου | δάκρυ κι ελπίδα στο χωρισμό. | Ξενιτιά μου είν' ο πόνος κι η αγάπη μια πληγή | μια πληγή που καίει, κι όμως, απ' τα στήθια πώς να βγει | μια πληγή που καίει, κι όμως, απ' τα στήθια δεν θα βγει.

03. Τον ήλιο να 'χα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Το σπίτι μου να 'ν' ο γιαλός | κρεβάτι μου τ' αστέρια | να βρω δυο μάγκες κεραυνούς | να τους βαστώ στα χέρια. | Κι όπου περνώ φωτιά-φωτιά | να καίγεται ο κόσμος | όπως με έκαψες εσύ | και ζω στην πλάση μόνος. | Τον ήλιο να 'χα για καρδιά | να 'καιγε την καρδιά σου | κι ένα φεγγάρι στα φιλιά | να 'καιγε τα φιλιά σου. | Κι έτσι καμένη να γυρνάς | να μην ξαν’ αγαπήσεις | τα σ' αγαπώ που μου χρωστάς | πρώτα να μου ξοφλήσεις.

04. Ό,τι πολύ αγάπησα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Ό,τι θυμάμαι τραγουδώ | ό,τι θυμάμαι τραγουδώ κι όταν τα λέω κλαίω | πρώτη φορά αγάπησα | πρώτη φορά αγάπησα, πρώτη φορά σου λέω. | Αχ | Οι μνήμες γίναν ζωγραφιές | οι μνήμες γίναν ζωγραφιές και χαρακιές στο σώμα. | Αχ | Χίλιες αγάπες γνώρισα | χίλιες αγάπες γνώρισα μα σε θυμάμαι ακόμα | μα σε θυμάμαι ακόμα. | Ό,τι πολύ αγάπησα | ό,τι πολύ αγάπησα με έκανε κομμάτια | και στις πληγές του έρωτα | και στις πληγές του έρωτα μου έριξε αλάτια. | Αχ | Οι μνήμες γίναν ζωγραφιές | οι μνήμες γίναν ζωγραφιές και χαρακιές στο σώμα. | Αχ | Χίλιες αγάπες γνώρισα | χίλιες αγάπες γνώρισα μα σε θυμάμαι ακόμα | Οι μνήμες γίναν ζωγραφιές | οι μνήμες γίναν ζωγραφιές και χαρακιές στο σώμα. | Αχ | Χίλιες αγάπες γνώρισα | χίλιες αγάπες γνώρισα μα σε θυμάμαι ακόμα | μα σε θυμάμαι ακόμα.

05. Σεβάς Χανούμ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Σε μια φωτογραφία με το Στέλιο, | σε άλλη με τη μάνα σου αγκαλιά, | σελίδες απ' το πέμπτο Ευαγγέλιο, | μ' ακάνθινο στεφάνι στα μαλλιά. | Σαμψούντα, Τραπεζούντα και Σεβάστεια, | και τόποι ως τα βάθη του Μοχούμ | της Σαλονίκης γίνατε προάστια | κι εσύ από Σεβαστή, Σεβάς Χανούμ. | Θα πίνω στ' όνομά μου το φαρμάκι, | θα πίνω στ' όνομά σου το κρασί, | σε ποια στροφή θα βρω το τραγουδάκι, | που πέταξες στο δρόμο μου εσύ. | Από τη Μαύρη Θάλασσα καράβι | με κόκκινα βαμμένα τα πανιά, | τους κήπους του νερού με πόνο σκάβει | και στέλνει τόπους, τόπους λησμονιά. | Σε ποιο μπαξέ σου είπαν να φυτρώσεις | μικρό μελαχρινό μου γιασεμί, | ετών δέκα εφτά και πώς να νιώσεις | πως όλα είναι ακμή και παρακμή. | Θα πίνω στ' όνομά μου το φαρμάκι, | θα πίνω στ' όνομά σου το κρασί, | σε ποια στροφή θα βρω το τραγουδάκι, | που πέταξες στο δρόμο μου εσύ. | Κοιμάσαι στις κοιλάδες του Ευόσμου, | ξυπνάς στα περιβόλια τ' ουρανού, | κι αυτό το φτωχοκάλυβο του κόσμου | το άφησες σε χέρια αλλουνού. | Θα πίνω στ' όνομά μου το φαρμάκι, | θα πίνω στ' όνομά σου το κρασί, | σε ποια στροφή θα βρω το τραγουδάκι, | που πέταξες στο δρόμο μου εσύ, | σε ποια στροφή θα βρω το τραγουδάκι, | που πέταξες στο δρόμο μου εσύ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης