Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Φανταστικός κόσμος




















Φανταστικός κόσμος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης | Γιάννης Βασιλόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Λέω
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτης: Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Γιάννης Βασιλόπουλος | Ευάγγελος Ατραΐδης | Ηλίας Πολύδωρος

Οι στίχοι: Έχω φτιάξει έναν κόσμο μέσα στο μυαλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο, όμορφο κι απλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο | δίχως δάκρυα και πόνο και χωρίς καημό. | Κόσμος ωραίος, είναι ο φανταστικός μου | αυτός ο κόσμος είναι ο ιδανικός μου | αυτόν τον κόσμο θέλω για τον εαυτό μου | χάνεται όμως όταν σβήνει τ’ όνειρό μου. | Έχω φτιάξει έναν κόσμο μέσα στο μυαλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο κι ας με πουν τρελό | τις χαρές μου και τις πίκρες | μόνο αυτός καταλαβαίνει όταν του μιλώ. | Κόσμος ωραίος, είναι ο φανταστικός μου | αυτός ο κόσμος είναι ο ιδανικός μου | αυτόν τον κόσμο θέλω για τον εαυτό μου | χάνεται όμως όταν σβήνει τ’ όνειρό μου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης