Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Θα ‘θελα να ‘σουν εδώ





















01. Θα 'θελα να σουν εδώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κορίνα Καπτάνη
Παρέα με φίλους στο μπαρ της γωνίας | Κουβέντες και ώρες κρυφής αγωνιάς | Καθένας για όλους κανείς για κανέναν | Με όλους μιλάω μα σκέφτομαι εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Διέξοδο βρίσκω στο μπαρ της γωνίας | Εσένα δεν βρίσκω στα μάτια καμίας | Παρέα οι φίλοι κανένας για μένα | Ουίσκι και ζάλη μα θέλω εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ

02. Σ' αγαπώ και τρομάζω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Γιαννόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Γιαννόπουλος
Τρομάζω όταν νιώθω | πως θα `ρθει η στιγμή που θα φύγεις | τρομάζω όταν βλέπω | τη νύχτα, την πόρτα ν’ ανοίγεις | τρομάζω σαν νιώθω | το βλέμμα σου αλλού να κοιτάζει | τρομάζω, γιατί η μοναξιά σου | με κρύσταλλο μοιάζει. | Σ’ αγαπώ και τρομάζω | "μη μου φύγεις" σου φωνάζω. | Τρομάζω γι’ αυτές τις αγάπες | που φεύγουν και χάνονται, | τρομάζω γι’ αυτές τις στιγμές | που οι καρδιές δεν αισθάνονται | τρομάζω για όσα θα γίνουν | χωρίς να το ξέρω | τρομάζω όταν σκέφτομαι | πως θα `ρθει η στιγμή να υποφέρω. | Σ’ αγαπώ και τρομάζω | "μη μου φύγεις" σου φωνάζω.

03. Φεύγω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Τάσος Χαμουρτιάδης | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Με υπερένταση σε φτάνω κάθε νύχτα | κι έχω την αίσθηση πως χάνω το παιχνίδι. | Ό,τι είχα να σου πω εγώ, το είπα | τώρα θα σπάσω τη θηλιά σου που με πνίγει. | Όσο πόνεσα, πόνεσα, όσο έκλαψα, έκλαψα | τώρα φεύγω, τώρα φεύγω, τώρα φεύγω. | Όσο πόνεσα, πόνεσα, όσο έκλαψα, έκλαψα | τώρα φεύγω, τώρα φεύγω, τώρα φεύγω. | Τώρα τη νίκη μου γιορτάζω στο σκοτάδι | κι έχω την αίσθηση πως όλα τώρα αλλάζουν. | Κι ήρθε η ώρα πια να ζήσω ένα βράδυ | χωρίς τα δυο σου μάτια να με σφάζουν. | Όσο πόνεσα, πόνεσα, όσο έκλαψα, έκλαψα | τώρα φεύγω, τώρα φεύγω, τώρα φεύγω. | Όσο πόνεσα, πόνεσα, όσο έκλαψα, έκλαψα | τώρα φεύγω, τώρα φεύγω, τώρα φεύγω.

04. Αντίο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ηλίας Μπάσιος | Στίχοι: Ιωάννα Κωστοπούλου
Φτάσαμε στο τέρμα της γραμμής | πρέπει να το έχεις διαπιστώσει | κάναμε ένα λάθος τακτικής | που τα `χει, όλα τώρα, ισοπεδώσει. | Τώρα, σκόνη, φωτιά γι’ αναμνήσεις | και το στόμα, από λέξεις, στεγνό | μαζική συμφορά στις αισθήσεις | σ’ ένα αντίο πικρό και θολό. | Σ’ ένα αντίο πικρό και θολό. | Βρήκες το κλειδί της αφορμής | κι άνοιξες την πόρτα για τον πόνο | κρύβεις όσα μπόρεσες να βρεις | μέσα στης αγάπης μου τον δρόμο. | Τώρα, σκόνη, φωτιά γι’ αναμνήσεις | και το στόμα, από λέξεις, στεγνό | μαζική συμφορά στις αισθήσεις | σ’ ένα αντίο πικρό και θολό. | Σ’ ένα αντίο πικρό και θολό.

05. Προσωπικό θέμα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Γιαννόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Γιαννόπουλος
Εγώ ποτέ δεν είχα τίποτα για να σου κρύψω | εγώ ποτέ δεν κράτησα κανένα μυστικό | ήθελα μόνο, έτσι λίγο, να σ’ αγγίξω | ήθελα μόνο να σου πω πως σ’ αγαπώ. | Μα εσύ προτίμησες να πας | εκεί που ανάβουνε τα φλας | εκεί που, χρώματα, σου πούλησαν και ψέμα | μα εσύ προτίμησες να πας | εκεί που αγάπη κι αν ζητάς | σου λεν, "αυτό είναι προσωπικό σου θέμα" | εκεί προτίμησες, μονάχη σου να πας. | Εγώ ποτέ δε σε περίμενα για να γυρίσεις | εγώ ποτέ δεν ζήτησα το παρελθόν να σβήσεις | ήμουνα μόνο ένας χτύπος της καρδιάς σου | ήμουνα μόνο ένα φως στην ερημιά σου. | Μα εσύ προτίμησες να πας | εκεί που ανάβουνε τα φλας | εκεί που, χρώματα, σου πούλησαν και ψέμα | μα εσύ προτίμησες να πας | εκεί που αγάπη κι αν ζητάς | σου λεν, "αυτό είναι προσωπικό σου θέμα" | εκεί προτίμησες, μονάχη σου να πας.

06. Οξυγόνο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Τάσος Χαμουρτιάδης | Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης
Είσαι πιοτό μέσ’ στο ποτήρι μου | είσαι φιλί μέσα στα χείλη μου | είσαι "γιατί" μέσ’ στο μυαλό μου | είσαι ζωή στον θάνατό μου. | Με κρατάς σαν οξυγόνο | φεύγεις κι εγώ τελειώνω | φεύγεις κι εγώ τελειώνω | με κρατάς σαν οξυγόνο. | Είσαι κερί μέσ’ στο σκοτάδι μου | είσαι φωνή στο άδειο βράδυ μου | είσαι καπνός και νικοτίνη μου | είσαι φουρτούνα και γαλήνη μου. | Με κρατάς σαν οξυγόνο | φεύγεις κι εγώ τελειώνω | φεύγεις κι εγώ τελειώνω | με κρατάς σαν οξυγόνο.

07. Καρδιά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Γιαννόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Γιαννόπουλος
Καρδιά μου | πόσο ακόμα θα αντέχεις | πόσο ακόμα θα κρατάς; | Στην αγάπη δεν προσέχεις | και τα λάθη σου ξεχνάς. | Κάθε φορά | σε βρίσκει μια συμφορά | κι όμως πιστεύεις ξανά | σε ψεύτικα φιλιά. | Κάθε φορά δυο μάτια | σε κάνουνε κομμάτια. | Καρδιά μου, πάψε ν’ αγαπάς | καρδιά μου. | Καρδιά μου | έτσι πάντα σε θυμάμαι: | μες στα στήθια σαν φωτιά. | Μα τα λάθη σου φοβάμαι | σ’ έχω μάθει τώρα πια. | Κάθε φορά | σε βρίσκει μια συμφορά | κι όμως πιστεύεις ξανά | σε ψεύτικα φιλιά. | Κάθε φορά δυο μάτια | σε κάνουνε κομμάτια. | Καρδιά μου, πάψε ν’ αγαπάς | καρδιά μου.

08. Πληρώνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πληρώνω, γι’ αυτά που έζησα και ζω μέσα στο χρόνο | πληρώνω, για κάποια σχέδια που τώρα ματαιώνω | πληρώνω, με την ψυχή μου που με τύψεις εξοντώνω | πληρώνω, για κάποιους άλλους που δεν θέλω να πληγώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο. | Πληρώνω, γι’ αυτά π’ αγάπησα στη γη με τόσο πόνο | πληρώνω, για ό,τι έκανα χωρίς να μετανιώνω | πληρώνω, για των ελπίδων μου τον άγριο το φόνο | πληρώνω, για τόσα όνειρα που μέσα μου σκοτώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο.

09. Μη μου μιλάς Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Νίκος Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Όταν μιλούν μόνες τους οι καρδιές | είν’ η στιγμή του γυρισμού. | Πάντα του έρωτα η γιορτή | χάνεται μες στη σιωπή. | Μη μου μιλάς απόψε, μη μου μιλάς | αυτή τη νύχτα μόνο να με φιλάς. | Όταν μιλούν μόνες τους οι καρδιές | τότε τα χείλη τι να πουν; | Αυτό που νιώθουμε στην καρδιά | ας το πούνε τα φιλιά. | Μη μου μιλάς απόψε, μη μου μιλάς | αυτή τη νύχτα μόνο να με φιλάς.

10. Ντρέπομαι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Νίκος Θέος
Όταν θυμάμαι τι έκανα | τα βάζω με τον εαυτό μου. | Σ’ έδιωξα πάνω στο θυμό μου | για έναν τρελό εγωισμό | για έναν τρελό εγωισμό. | Ντρέπομαι, ντρέπομαι γι’ αυτά που έχω κάνει. | Πάνω στο θυμό μου, μια αγάπη έχει πεθάνει. | Ντρέπομαι, ντρέπομαι γι’ αυτά που έχω κάνει. | Πάνω στο θυμό μου, μια αγάπη έχει πεθάνει. | Τώρα πληρώνω τα λάθη μου | κομμάτια έγινε η ζωή μου. | Εσύ δεν είσαι πια μαζί μου | και μόνος πώς να κοιμηθώ | και μόνος πώς να κοιμηθώ; | Ντρέπομαι, ντρέπομαι γι’ αυτά που έχω κάνει. | Πάνω στο θυμό μου, μια αγάπη έχει πεθάνει. | Ντρέπομαι, ντρέπομαι γι’ αυτά που έχω κάνει. | Πάνω στο θυμό μου, μια αγάπη έχει πεθάνει.

11. Μπες στο κορμί μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ηλίας Μπάσκος | Στίχοι: Ζωή Καραϊσκάκη
Έλα και μπες στο αίμα μου | γίνε εικόνα στο βλέμμα μου | μόνο μαζί σου γεννιέμαι | κι όλο το χθες απαρνιέμαι. | Μπες στο κορμί μου και μείνε | σάρκα στη σάρκα μου γίνε | μπες στο μυαλό μου και ζήσε | την πόρτα στις πίκρες μου κλείσε. | Έλα και μπες στην ψυχή μου | γίνε ζωή στην ζωή μου | έλα και μείνε κοντά μου | γίνε για πάντα δικιά μου. | Μπες στο κορμί μου και μείνε | σάρκα στη σάρκα μου γίνε | μπες στο μυαλό μου και ζήσε | την πόρτα στις πίκρες μου κλείσε.

12. Φίλε της νύχτας Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Φίλε της νύχτας | η ζωή μας πόσο μοιάζει. | Τα δάκρυά μας | το σκοτάδι τα σκεπάζει. | Φίλε της νύχτας | έχω χάσει το μυαλό μου. | Και όπως πάω | χάνω και τον εαυτό μου. | Φίλε της νύχτας, | ίδιος ο πόνος που μας δένει. | Φίλε της νύχτας, | ίδια γυναίκα μας πεθαίνει. | Φίλε της νύχτας | η ζωή μας πόσο μοιάζει. | Τα δάκρυά μας | το σκοτάδι τα σκεπάζει. | Φίλε της νύχτας | μαγνητίζουν τα φιλιά της. | Δεν βρήκα τρόπο | να ξεφύγω μακριά της.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης