Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Δυο νύχτες μόνο




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Δυο νύχτες μόνο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ο κόσμος άδειος άλλη μια φορά | έφυγε εκείνη κ μέρα νύχτα λιώνω | στα όνειρά μου έβαλε φωτιά | ο έρωτάς της κράτησε για δυο νύχτες μόνο | Δυο νύχτες μόνο που θυμάμαι και ματώνω | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | δυο νύχτες μόνο που τις πλήρωσα με πόνο | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | Μες στο μυαλό μου πάλι τριγυρνά | να την ξεχάσω παλεύω με τον χρόνο | εχθροί και φίλοι λένε στα κρυφά | κουρέλι τον κατάντησε σε δυο νύχτες μόνο | Δυο νύχτες μόνο που θυμάμαι και ματώνω | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | δυο νύχτες μόνο που τις πλήρωσα με πόνο | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | Τα μάγια λύσε ρίξε τα χαρτιά | με την μορφή της βραδιάζω, ξημερώνω | να ζήσω θέλω ήρεμα κι απλά | κι ας ήταν να την ξέχναγα για δυο νύχτες μόνο | Δυο νύχτες μόνο που θυμάμαι και ματώνω | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | δυο νύχτες μόνο που τις πλήρωσα με πόνο | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | δυο νύχτες μόνο που θυμάμαι και ματώνω | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο | δυο νύχτες μόνο που τις πλήρωσα με πόνο | δυο νύχτες μόνο, δυο νύχτες μόνο

02. Κάνε σαματά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Κάνε σαματά, άνω κάτω φερ' τα | μόνο λίγο σβέλτα πες αντίο και άντε γεια. | Κάν' τα ρημαδιό, ή πολιτισμένα | μάθημα σε μένα που δεν ξέρω απ' αυτά. | Χτύπα δυνατά, καταιγίδα γίνε | για το θεαθήναι μη με παίρνεις αγκαλιά. | Χτύπα δυνατά, πάρ' τα πράγματά σου | και τον έρωτά σου μην τον πιάσω απ' το γιακά. | Κάνε σαματά, άντε αφού σε τρώει | όμως οι αθώοι δε κοιτάνε χαμηλά. | Κάν' τα ρημαδιό, ή με ψυχραιμία | φτάσε ως τη γωνία πες αντίο και άντε γεια. | Χτύπα δυνατά, καταιγίδα γίνε | για το θεαθήναι μη με παίρνεις αγκαλιά. | Χτύπα δυνατά, πάρ' τα πράγματά σου | και τον έρωτά σου μη τον πιάσω απ' το γιακά. | Κάνε σαματά, άντε αφού σε τρώει | όμως οι αθώοι δεν κοιτάνε χαμηλά.

03. Δε θα μου πεις εμένα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Ανάμεσά μας τοίχος, που σήκωσες εσύ | και μου ζητάς ευθύνες πριν την καταστροφή | δε σκέφτηκες ποτέ σου τι έδωσα εγώ | μετά το πέρασμα σου τι άφησες εδώ | Δε θα μου πεις εμένα | πως αγαπάνε | δεν ξέρεις πως είναι, δεν είσαι για αυτό | σ΄ αρέσει να πληγώνεις | χαϊδεύεις, σκοτώνεις | γεννήθηκες μόνο να κάνεις κακό | Ανάμεσά μας τοίχος, που σήκωσες εσύ | όσες φορές πονάω, ποτέ δεν είσαι εκεί | δεν έχεις καταλάβει πως δεν είναι σωστό | να λες χωρίς να νιώθεις τη λέξη σ΄ αγαπώ

04. Κοκτέιλ από δάκρυα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τα φύλαγα ένα ένα, τα κράταγες κι εσύ | για τούτη εδώ την ώρα, για τούτη τη στιγμή | κλάψε καρδιά μου κλάψε, να κλάψουμε μαζί | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | και όσα περάσαμε μαζί θα θυμηθούμε | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | κι οι δυο θα μεθύσουμε αντίο πριν πούμε | Τέλος, τέλος δεν έχει άλλη κάβα η καρδιά | Σ' αγάπησα το ξέρεις, μ' αγάπησες κι εσύ | τη μοίρα όμως να αλλάξει κανένας δε μπορεί | κλάψε καρδιά μου κλάψε, να κλάψουμε μαζί | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | και όσα περάσαμε μαζί θα θυμηθούμε | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | κι οι δυο θα μεθύσουμε αντίο πριν πούμε | τέλος, τέλος δεν έχει άλλη κάβα η καρδιά | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | και όσα περάσαμε μαζί θα θυμηθούμε | Κοκτέιλ από δάκρυα απόψε θα πιούμε | κι οι δυο θα μεθύσουμε αντίο πριν πούμε | Τέλος, τέλος δεν έχει άλλη κάβα η καρδιά

05. Κάνε στην άκρη χωρισμέ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Ακούω τους φίλους λένε τα δικά τους | όλοι έχουν βγάλει το συμπέρασμα τους | "δε σε αγάπησε" μου λένε όλοι | κι αυτή η φράση με σκοτώνει | Γι΄ αυτό δεν κράτησα κανένα φίλο | κι απόψε με το χωρισμό τα πίνω | που μπήκε στη ζωή μου σαν αστείο | και μου 'κοψε τη γη στα δύο | Κάνε στην άκρη χωρισμέ | να δω εκείνη για λίγο | κι αν δε μ΄ αγάπησε ποτέ | να μου το πει να φύγω | κι αν δε μ΄ αγάπησε ποτέ | να μου το πει να φύγω | Δε θα τον πιω τον χωρισμό ως το τέλος | αυτή την πίκρα άλλο δεν τη θέλω | θέλω να πιω από ‘κείνο το ποτήρι | που ακούμπαγαν τα δυο της χείλη | Κάνε | κάνε στην άκρη ουρανέ | όχι άλλο δάκρυ | Κάνε | κάνε στην άκρη θεέ | μπρος στην αγάπη

06. Δεν ξανακάνω όνειρα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Σβήσανε τ΄ άστρα τ΄ ουρανού | Κρύφτηκε το φεγγάρι | Κι η νύχτα απόψε ότι πιω | Να πιει κι αυτή γουστάρει | Κι άμα στερέψει το γυαλί | Σε μια γωνιά θ΄ αράξω | Και μ΄ όση δύναμη μπορώ | Ζωή θα σου φωνάξω | Δεν ξανακάνω όνειρα | Όσα παλάτια κι αν έχω χτίσει | Γίναν φύλλα στο Βοριά | Κι όσες αγάπες έχω γνωρίσει | Μου ‘χουν ματώσει την καρδιά. | Ένα βιβλίο αδειανό | Είναι η ζωή μου όλη | Κι η λαβωμένη μου καρδιά | Μια κουρσεμένη πόλη | Πάλι στα δυο θα κοπώ | Κι άλλη μια νύχτα λιώμα | Μου 'κανες στάχτη τη ζωή | Μα σ΄ αγαπώ ακόμα

07. Οι πλούσιοι της γης Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ομόλογα και μετοχές | Τραπεζικές επιταγές | Και μετρητά σε τράπεζες της Ελβετίας | Παιδιά της Τούμπας και της Νέας Ιωνίας | Εμείς δεν είχαμε ποτές | Ούτε απαιτήσεις ούτε βλέψεις υψηλές | Γλεντάμε, γελάμε, τρελά αγαπάμε | Πολίτες Βήτα διαλογής | Γλεντάμε, γελάμε, με λίγα την περνάμε | Εμείς οι πλούσιοι της γης | Μεσ΄ τις καλές | Μεσ΄ τις κακές | Δεν έχουμε αναστολές | Σε όλα μέσα ό,τι λάχει, ό,τι κάτσει | Κι ας μας την πέφτουνε καμιά φορά οι μπάτσοι | Εμείς δεν είχαμε ποτές | Προκαταλήψεις και διαθέσεις πονηρές

08. Φεύγει η νύχτα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Όλγα Βλαχοπούλου
Φεύγει η νύχτα | άλλο τι να περιμένω | ξέρω πως κοντά μου δεν θα' ρθεις | Να κλάψω θέλω όμως μέσα μου σωπαίνω | πες μου δύο λόγια να χαρείς | Λίγο μείνε | απ' το ψέμα σου κρατιέμαι | θέλω στη φωτιά σου να καώ | Απ ' τις στάχτες πάλι θα ξαναγεννιέμαι | μου φτάνει αυτό το λίγο για να ζω | Και μοιάζει η αγάπη | μ' αγιάτρευτη πληγή | που ποτέ δεν κλείνει | κι έτσι σε αφήνει | δίχως να σε λυπηθεί | Άδεια η πόλη | θεέ μου πως να το μαντέψω | σε ποια αγκαλιά θα κοιμηθείς | Αχ να μπορούσα μεσ' τον ύπνο σου να πέσω | μήπως στ' όνειρό σου και με δεις | Και μοιάζει η αγάπη | μ' αγιάτρευτη πληγή | που ποτέ δεν κλείνει | κι έτσι σε αφήνει | δίχως να σε λυπηθεί

09. Του Στέλιου η μπαλάντα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Όλγα Βλαχοπούλου
Η ζωή μας μια άδεια σκοπιά | Που κανένας δεν φυλάει τώρα πια | Ένα θέατρο σκιών τυπικά και ‘μείς παρόν | Να κοιτάμε, να κοιτάμε | Τόσα χρόνια η ίδια πληγή | Στο παράλογο να βρούμε λογική | Να πιστεύουμε σοφούς, τους προφήτες, τους τρελούς | Ν΄ ακολουθάμε, ν΄ ακολουθάμε | Ψάχνω για τα θαύματα | Μέσα στα χαλάσματα | Με του Στέλιου τη μπαλάντα | Ό,τι χάθηκε για πάντα θα σωθεί | Κράτησε το χέρι μου, μη φοβάσαι αστέρι μου | Με του Στέλιου τη μπαλάντα | Έχει τ' όνειρο αβάντα και ψυχή | Η ζωή μας ρούχο φθηνά | Το πουλάνε στα παζάρια στο σταθμό | Τι να ζούμε στο παρόν, δίχως παρελθόν | Να προχωράμε, να προχωράμε

10. Για όσους με πρόδωσαν Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Τα ξέρω όλα | τα έμαθα όλα | εξαφανίσου | πάρε την ψευτιά σου, τα υπάρχοντά σου | την θύμησή σου | Για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό | δεν έχω αίμα, έχω νερό | δεν νιώθω τίποτα, ούτε θυμό | για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό | Η τελευταία σταγόνα μέσα μου όταν στάζει | σαν δυνατή βροχή όλα τα ρημάζει | και η ψυχή μου το βλέμμα μου αλλάζει | κι ο πάγος στα ποτήρια μου γίνεται χαλάζι

11. Στο πρωινό τσιγάρο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Μηνάς Βιντιάδης
Στο πρωινό τσιγάρο | Καίω τα πάθη μου | Σβήνω τα λάθη μου | Φτιάχνω καφέ και πίνω τις ντροπές μου | Στο πρωινό τσιγάρο | Καλώ τον ήλιο μου | Τον ψεύτη φίλο μου | Με τη φωνή του λύνω τις σιωπές μου | Λείπεις τρελαίνομαι | σε μια καύτρα καίγομαι | Με φυσάς, μαγεύομαι | Που σε θέλω ντρέπομαι | Στο πρωινό τσιγάρο | Γυναίκες φλέγονται | Πληγές γιατρεύονται | Κι άσπροι καπνοί τυλίγουν κρύα βράδια | Στο πρωινό τσιγάρο | Τα χέρια τρέμουνε | Φόβοι πεθαίνουνε | Μόνες καρδιές χάνονται στα σκοτάδια.

12. Μην του μιλάτε του τρελού Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μην του μιλάτε του τρελού | δεν σας καταλαβαίνει | είναι χιλιόμετρα αλλού | Και μακριά πηγαίνει | Ξέρει τα λόγια της σιωπής | Με την ψυχή μιλάει | στο δρόμο της ζωής | μονάχος περπατάει | Ζήτω ο τρελός κι η τρέλα του | Που 'χει μες στο μυαλό του | Στου κόσμου την παράνοια | Βρήκε τον εαυτό του | Ζήτω ο τρελός κι η τρέλα του | Που 'χει μες στο μυαλό του | Ποιος τον καταλαβαίνει ποιος | Στον παραλογισμό του | Μην του μιλάτε του τρελού | Για ό,τι κι αν συμβαίνει | Παίρνει τους δρόμους του μυαλού | Κι απ' όλα ξεμακραίνει | Έχει αποδράσει από καιρό | Από τη φυλακή του | Σε κόσμο πιο σωστό | Βρήκε την λογική του

13. Δεν έχει η κόλαση φωτιές Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν βγαίνει ο ήλιος πρωί, χωρίς τη συννεφιά σου | Δεν βρίσκει λόγο η καρδιά για να χτυπάει μακριά σου | Δεν έχει η κόλαση φωτιές | Δεν έχει αύριο το χθες | Δεν έχει ο παράδεισος κλειδιά χωρίς εσένα | Χωρίς το πικρό σου το «γιατί» οι Κυριακές πονάνε | Χωρίς τον δικό σου τον καημό τα ούζα δεν μεθάνε | Δεν έχει η κόλαση φωτιές | Δεν έχει αύριο το χθες | Δεν έχει ο παράδεισος κλειδιά χωρίς εσένα.

14. Έρωτα μου, θάλασσα μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Μ' ακούς; μ' έχεις μαγέψει | είσαι σειρήνα μέσα στο πέλαγο του νου | Μ' ακούς; έχω πιστέψει | όλα τα λόγια κι είμαι στην άκρη του γκρεμού. | Έρωτα μου, θάλασσα μου στου φιλιού σου το βυθό | άφησα ζωή, κορμί, μυαλό. | Μ' ακούς; σου τραγουδάω | λέξεις δικές μου, λόγια ανείπωτα κρυφά | Μ 'ακούς; σε περπατάω | όπου δε φτάνει βήμα ανθρώπου δε πατά. | Έρωτα μου, θάλασσα μου στου φιλιού σου το βυθό | άφησα ζωή, κορμί, μυαλό. | Έρωτα μου, θάλασσα μου στου φιλιού σου το βυθό | άφησα ζωή, κορμί, μυαλό. | Μ ' ακούς;

15. Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Άλλη μια ζωή αν μου χρωστούσε ο θεός | θα σου τη χάριζα κι αυτή | γιατί σε θέλω σαν τρελός | Κι ούτε μια στιγμή | δεν θα μπορούσα να σκεφτώ | πως θα χωρίζαμε ποτέ | εμείς οι δυο | Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου | θα σου τη χάριζα εγώ | χωρίς κανένα ενδοιασμό | Μόνο μην προδώσεις τα όνειρά μου | δεν το μπορώ το χωρισμό | Άλλη μια φορά | αν ξαναζούσα απ' την αρχή | πάλι τα χείλη σου να πιω | θα λαχταρούσα μια ζωή | Είσαι μια πληγή | είσαι ένα λάθος τραγικό | μα δεν μετάνιωσα ποτέ | που σ' αγαπώ | Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου | θα σου τη χάριζα εγώ | χωρίς κανένα ενδοιασμό | Μόνο μην προδώσεις τα όνειρά μου | δεν το μπορώ το χωρισμό

16. Θα 'ρθω απόψε να σε βρω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Ανδρέας Πρέζας | Στίχοι: Βασίλης Καπερνάρος
Θα ‘ρθω απόψε να σε βρω γιατί γουστάρω | πες στους δικούς σου ν΄ αποφύγουν το κακό | θα ‘ρθω φτιαγμένος ειδικά για να σε πάρω | και θα ‘μαι έτοιμος για πόλεμο ανοιχτό | Θα σταματήσω μεσ΄ την μέση στο Βαρδάρη | και θα φωνάξω πως για σένα μόνο ζω | κι αν έρθει ο νόμος με στοιχεία να με πάρει | την αγαπώ και πάρτε δρόμο θα τους πω | Θα ‘ρθω απόψε και θα είναι όλα δικά μου | θα είσαι πλάι μου σαν ήλιος το πρωί | κοίταξε μόνο μην προδώσεις τα όνειρα μου | χωρίς εσένα δεν υπάρχει πια ζωή

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης