Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Λέω





















01. Θα γυρίσεις Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Ξέρω, θα γυρίσεις μια μέρα | γονατιστή, συγγνώμη να ζητάς | πάνω στα δικά μου τα χέρια | σιγουριά θα θέλεις ν’ ακουμπάς. | Θα γυρίσεις, μα φοβάμαι | όπως ήμουνα δε θα `μια | δεν θα `χω για σένα αγάπης τραγούδια | δεν θα `χω καρδιά | σαν καράβι τσακισμένο | απ’ το κύμα χτυπημένο | το ξέρω, αγάπη γλυκιά μου | πως θα `ρθεις ξανά. | Ξέρω, θα γυρίσεις μια μέρα | μα δυστυχώς, για σένα θα `ναι αργά | μέσα στην καμένη καρδιά μου | θέση να μπεις δε θα `χεις πια καμιά. | Θα γυρίσεις, μα φοβάμαι | όπως ήμουνα δε θα `μια | δεν θα `χω για σένα αγάπης τραγούδια | δεν θα `χω καρδιά | σαν καράβι τσακισμένο | απ’ το κύμα χτυπημένο | το ξέρω, αγάπη γλυκιά μου | πως θα `ρθεις ξανά.

02. Εγίνανε τα περασμένα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Για μένα έχεις πάψει να υπάρχεις | δε νοιάζομαι τι κάνεις, πώς περνάς | και άλλους έρωτες, όσους και να `χεις | είσαι ανάμνηση που δε γυρνάς | Εγίνανε τα περασμένα | σταγόνα στον ωκεανό | ανύπαρκτη είσαι για μένα | κι ας είχα μαζί σου δεσμό | Για μένα έχεις πάψει να υπάρχεις | σε έβγαλα για πάντα απ’ την ψυχή | κι αν από δίπλα μου ξαναπεράσεις | θα `σαι μια άγνωστη περαστική.

03. Μαύρα μάτια Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Γιατί καλέ τα μάτια σου σε μένα δεν τα ρίχνεις | και μπρος στα σκαλοπάτια σου, να λιώνω με αφήνεις. | Μαύρα μάτια, μαύρη νύχτα, ντέρτι δυνατό | καν' τα βλέφαρά σου δίχτυα μέσα να πιαστώ | μαύρα μάτια, μαύρη νύχτα, ντέρτι δυνατό | καν' τα βλέφαρά σου δίχτυα μέσα να πιαστώ. | Γιατί καλέ τα μάτια σου τα παίρνεις μακριά μου | και μες στα φυλλοκάρδια σου δε γράφεις τ' όνομά μου. | Μαύρα μάτια, μαύρη νύχτα, ντέρτι δυνατό | καν' τα βλέφαρά σου δίχτυα μέσα να πιαστώ | μαύρα μάτια, μαύρη νύχτα, ντέρτι δυνατό | καν' τα βλέφαρά σου δίχτυα μέσα να πιαστώ.

04. Άψυχο χαρτί Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Τ’ άψυχο χαρτί άρπαξε φωτιά | από την πρώτη σελίδα | μου ‘γραφες εσύ, φεύγεις μακριά | και σβήνεις κάθε μου ελπίδα. | Πήρες μολύβι και άσπρο χαρτί | την καταδίκη, να γράψεις, αυτή | πες μου, πώς πήγε το χέρι σου | με δύο λέξεις σου να με σκοτώσεις εσύ | πες μου, πώς πήγε το χέρι σου | με δύο λέξεις σου να με σκοτώσεις εσύ. | Τ’ άψυχο χαρτί άρπαξε φωτιά | και δεν τη σβήνει το δάκρυ | πλήγωσες βαθιά μια φτωχή καρδιά | κι έγινε στάχτη η αγάπη. | Πήρες μολύβι και άσπρο χαρτί | την καταδίκη, να γράψεις, αυτή |  πες μου, πώς πήγε το χέρι σου | με δύο λέξεις σου να με σκοτώσεις εσύ | πες μου, πώς πήγε το χέρι σου | με δύο λέξεις σου να με σκοτώσεις εσύ.

05. Μια διαδρομή Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Όπως βλέπω κι όπως βλέπεις | δε σου κάνω δε μου πρέπεις | πρέπει να χωρίσουμε λοιπόν | όσα λόγια και να πούμε | τώρα ματαιοπονούμε | είναι η αγάπη παρελθόν. | Μια διαδρομή στο τέρμα έφτασε | ήρθε η στιγμή, κι ο κρίκος έσπασε | ήρθε η στιγμή, κι ο κρίκος έσπασε | μια διαδρομή στο τέρμα έφτασε. | Όπως βλέπω κι όπως βλέπεις | δε σου κάνω δεν μου πρέπεις | φτάσαμε στο τέρμα του σταθμού | λύση άλλη δεν μας μένει | έτσι η ζωή τα φέρνει | βάρος να 'ναι ο ένας τ' αλλουνού. | Μια διαδρομή στο τέρμα έφτασε | ήρθε η στιγμή, κι ο κρίκος έσπασε | ήρθε η στιγμή, κι ο κρίκος έσπασε | μια διαδρομή στο τέρμα έφτασε.

06. Ασυνείδητη Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Δεν μπορείς, εσύ, γι’ αγάπη να μιλάς, | ασυνείδητη, δικαίωμα δεν έχεις | το κακό που μου `χεις κάνει, το ξεχνάς | ένοχη, ένοχη, | τέτοιο θέατρο να παίζεις, πώς τ’ αντέχεις; | Μια σταλιά φιλότιμο δεν έχεις | απορώ, για πες μου, πως τ’ αντέχεις | πώς μπορείς, στα μάτια, να με βλέπεις | ασυνείδητη | μια σταλιά, δεν έχεις, ευθιξία | και ξεχνάς πως ήσουνα η αιτία | να χαθεί μι’ αγάπη σαν θρησκεία | ασυνείδητη. | Δεν μπορείς, εσύ, γι’ αγάπη να μιλάς | είναι πρόκληση τα λόγια σου για μένα | θα στο πούνε και οι πέτρες που πατάς | ένοχη, ένοχη, | ότι πέθανε μι’ αγάπη από σένα. | Μια σταλιά φιλότιμο δεν έχεις | απορώ, για πες μου, πως τ’ αντέχεις | πώς μπορείς, στα μάτια, να με βλέπεις | ασυνείδητη | μια σταλιά, δεν έχεις, ευθιξία | και ξεχνάς πως ήσουνα η αιτία | να χαθεί μι’ αγάπη σαν θρησκεία | ασυνείδητη.

07. Λέω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Λέω | αν γινότανε, λέω | την καρδιά μου να κάψω | χαρακτήρα ν’ αλλάξω. | Λέω | αν γινότανε, λέω | την καρδιά μου να σκίσω | να μπορώ να σε μισήσω | μοναχός μου να ζήσω | λέω. | Όλο λέω πως θα αλλάξω | της καρδιάς μου τα βήματα. | Κι όσο λέω να σε μισήσω | σ’ αγαπώ πιο δυνατά. | Λέω | αν γινότανε, λέω | την καρδιά μου να βγάλω | και μια πέτρα να βάλω. | Λέω | αν γινότανε, λέω | ένα θαύμα να γίνει | να ξεχάσω κι εκείνη | που φαρμάκια μού δίνει | λέω.

08. Χαμοπούλι Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Ήμουν αετός που πετούσε ψηλά | κι είχα όλα του κόσμου τα καλά. | Με τα φιλιά σου ζαλίστηκα παρασύρθηκα | και έχω πέσει χαμηλά. | Και έχω γίνει χαμοπούλι | με φτερά σπασμένα | στης καρδιάς σου το πεζούλι | τριγυρνώ για σένα, για σένα, για σένα. | Ήμουν αετός που πετούσε ψηλά | κι είχα όνειρα και ιδανικά. | Με τα φιλιά σου ζαλίστηκα παρασύρθηκα | κι είμαι τώρα χαμηλά. | Και έχω γίνει χαμοπούλι | με φτερά σπασμένα | στης καρδιάς σου το πεζούλι | τριγυρνώ για σένα, για σένα, για σένα.

09. Μπράβο σου κυρά μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Το 'πες και το 'κανες πως θα με κατακτήσεις | και θα με κάνεις σαν τρελός να σ' αγαπώ | το 'πες και το 'κανες κι ας είχα αντιρρήσεις | τώρα σ' αξίζει ένα μπράβο να σου πω. | Μπράβο, μπράβο σου κυρά μου | όπως το 'πες έγινε | η καρδιά μου στην καρδιά σου | αμανάτι έμεινε | μπράβο, μπράβο σου κυρά μου | όπως το 'πες έγινε | η καρδιά μου στην καρδιά σου | αμανάτι έμεινε. | Το 'πες και το 'κανες και το 'παιρνα γι' αστείο | τώρα το βλέπω πόσο ήταν σοβαρό | το 'πες και το 'κανες κι αν γίνομαι θηρίο | όσο κι αν θέλω να σε διώξω δεν μπορώ. | Μπράβο, μπράβο σου κυρά μου | όπως το 'πες έγινε | η καρδιά μου στην καρδιά σου | αμανάτι έμεινε | μπράβο, μπράβο σου κυρά μου | όπως το 'πες έγινε | η καρδιά μου στην καρδιά σου | αμανάτι έμεινε.

10. Απλά κι εσύ αγάπησέ με Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Πολύδωρος
Λόγια, δεν έμαθα, μεγάλα | κι εσύ δεν τρέμεις σαν μ’ ακούς | μα σου μιλώ σαν την ψιχάλα | που δένει γη και ουρανούς | μα σου μιλώ σαν την ψιχάλα | που δένει γη και ουρανούς | λόγια, δεν έμαθα, μεγάλα | κι εσύ δεν τρέμεις σαν μ’ ακούς. | Δεν πήγα δίπλα σε σοφούς | κι ούτ’ έμαθα καινούργιους τρόπους | για την αγάπη σαν μιλώ | πονώ σαν όλους τους ανθρώπους. | Που δεν μπορώ, συγχώρεσέ με | με λόγια να σε συγκινώ | απλά, κι εσύ, αγάπησέ με | σαν έναν άνθρωπο απλό | απλά, κι εσύ, αγάπησέ με | σαν έναν άνθρωπο απλό | που δεν μπορώ, συγχώρεσέ με | με λόγια να σε συγκινώ. | Δεν πήγα δίπλα σε σοφούς | κι ούτ’ έμαθα καινούργιους τρόπους | για την αγάπη σαν μιλώ | πονώ σαν όλους τους ανθρώπους.

11. Πάρε την αγάπη μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Μόνη σου, γλυκιά μου αγαπημένη | στης μοναξιάς την παγωνιά δεν βρίσκεις ζεστασιά | μόνος του, ο έρωτας πεθαίνει | γι’ αυτό γυρεύει και θέλει το ταίρι της κάθε καρδιά. | Πάρε την αγάπη μου και δώσ’ μου τη δική σου | διώξε τον βοριά απ’ την καρδιά, αγάπη μου | τις στιγμές που έζησες μαζί μου, θα θυμάσαι | μόνη θα πονάς, μην το ξεχνάς, αγάπη μου. | Μόνη σου, γλυκιά μου αγαπημένη | στης μοναξιάς την παγωνιά δε θα βρεις γιατρειά | μόνο του, την άνοιξη δε φέρνει | το χελιδόνι που θα `ρθει παράκαιρα στη χειμωνιά. | Πάρε την αγάπη μου και δώσ’ μου την δική σου | διώξε τον βοριά απ’ την καρδιά, αγάπη μου | τις στιγμές που έζησες μαζί μου, θα θυμάσαι | μόνη θα πονάς, μην το ξεχνάς, αγάπη μου.

12. Φανταστικός κόσμος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ε. Ατραΐδης & Γ. Βασιλόπουλος
Έχω φτιάξει έναν κόσμο μέσα στο μυαλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο, όμορφο κι απλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο | δίχως δάκρυα και πόνο και χωρίς καημό. | Κόσμος ωραίος, είναι ο φανταστικός μου | αυτός ο κόσμος είναι ο ιδανικός μου | αυτόν τον κόσμο θέλω για τον εαυτό μου | χάνεται όμως όταν σβήνει τ’ όνειρό μου. | Έχω φτιάξει έναν κόσμο μέσα στο μυαλό | έχω φτιάξει έναν κόσμο κι ας με πουν τρελό | τις χαρές μου και τις πίκρες | μόνο αυτός καταλαβαίνει όταν του μιλώ. | Κόσμος ωραίος, είναι ο φανταστικός μου | αυτός ο κόσμος είναι ο ιδανικός μου | αυτόν τον κόσμο θέλω για τον εαυτό μου | χάνεται όμως όταν σβήνει τ’ όνειρό μου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης