Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Παλιόκαιρος




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Θα σε παρατήσει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Μόνο εσύ τη βλέπεις τέλεια | ενώ έρχετ' η συντέλεια | μες στα μάτια τώρα την κοιτάς | και της λες ότι την αγαπάς | θα σε παρατήσει, θα σε παρατήσει | θα σε κάνει θύμα της και θα σε αφήσει. | Να 'ξερες που έμπλεξες και που έχεις πέσει | λες και την επέλεξες να σε καταστρέψει | θα σε παρατήσει, θα σε παρατήσει | με το χαρακτήρα της έχεις καθαρίσει. | Πίσω απ' το αθώο βλέμμα της | κρύβει μια ζωή το ψέμα της, | κι όση είναι η προπαίδεια | άλλα τόσα έχει σχέδια, | θα σε παρατήσει, θα σε παρατήσει | θα σε κάνει θύμα της και θα σε αφήσει. | Να 'ξερες που έμπλεξες και που έχεις πέσει | λες και την επέλεξες να σε καταστρέψει | θα σε παρατήσει, θα σε παρατήσει | με το χαρακτήρα της έχεις καθαρίσει.

02. Μόνιμος κάτοικος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Δυο αγάπες έχω δύο | και στα δυο μοιράζομαι | Απ΄τη μια στην άλλη πάω | και τις δυο χρειάζομαι | Δυο αγάπες έχω δύο | και στα δυο μοιράζομαι | Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης | μόνιμος κάτοικος, και στο κορμί της | Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης | μόνιμος κάτοικος, και στο φιλί της | Δυο αγάπες έχω δύο | και κομμάτια γίνομαι | Με ψυχή καρδία και σώμα | και στις δύο δίνομαι | Δυο αγάπες έχω δύο | και κομμάτια γίνομαι | Μόνιμος κάτοικος..

03. Παλιόκαιρος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Δεν έχω περιθώρια στενέψανε τα όρια | χωρίς καρδιά δε θέλω να γυρίζω | σιγά, σιγά πεθαίνουμε στα ίδια πάντα μένουμε | μα μια ζωή καλύτερη αξίζω | Συγγνώμες κι άλλα θύματα θα πάρουνε τα κύματα | βουλιάζεις στην ελπίδα που κρατάω | σιγά, σιγά διαλύθηκα τον έρωτα φοβήθηκα | για μια ζωή καλύτερη θα πάω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε | Τα χρόνια που μετρήσαμε ποτέ μας δεν τα ζήσαμε | με τι ψυχή, ψυχή θα παραδώσω | λοιπόν τι περιμένουμε γεννιόμαστε πεθαίνουμε | ζητάς κι εγώ τι άλλο να σου δώσω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε.

04. Τι σε νοιάζει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Έτσι όπως τα 'κανες ψάχνεις για μιαν άκρη | όλα τα ωραία τελειώνουν μ' ένα δάκρυ, | η αγάπη, στο 'λεγα, θέλει υποχωρήσεις | πάει και τελείωσε, μην ψάχνεις εξηγήσεις. | Τι σε νοιάζει που πηγαίνω, | τι σε νοιάζει και ρωτάς, | μια και μέσα απ' την καρδιά σου | λίγο-λίγο με πετάς, | τι σε νοιάζει με ποιους βγαίνω | ποιες παρέες συναντώ, | το αντίο που μου είπες | μες στα χέρια μου κρατώ. | Έτσι όπως ήθελες, σου ήρθανε ωραία | κάτσε εσύ στο λάθος σου και κάνε του παρέα, | κάτσε στο αντίο σου να κάνεις ερωτήσεις | πάει και τελείωσε, για 'μένα μη ρωτήσεις. | Τι σε νοιάζει που πηγαίνω, | τι σε νοιάζει και ρωτάς, | μια και μέσα απ' την καρδιά σου | λίγο-λίγο με πετάς, | τι σε νοιάζει με ποιους βγαίνω | ποιες παρέες συναντώ, | το αντίο που μου είπες | μες στα χέρια μου κρατώ. | Από που κι ως που ζητάς εσύ | να 'μαστε δυο φίλοι, δυο γνωστοί | τι σε νοιάζει που γυρνάω, που | τι σε νοιάζει από που κι ως που. | από που κι ως που. | Τι σε νοιάζει που πηγαίνω, | τι σε νοιάζει και ρωτάς, | μια και μέσα απ' την καρδιά σου | λίγο-λίγο με πετάς, | τι σε νοιάζει με ποιους βγαίνω | ποιες παρέες συναντώ, | το αντίο που μου είπες | μες στα χέρια μου κρατώ.

05. Ποιός είναι αυτός Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Κάνε μια στάση τώρα κι άκου να σου πω | δεν επιτρέπεται τα πάντα να γκρεμίζεις | για ένα πάθος κι έναν ενθουσιασμό | εμένα που σε αγαπώ να χαραμίζεις. | Ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα | κι αν σ' αγαπάει όσο σ' αγαπώ εγώ | τι έκανε αγάπη μου για σένα | ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα. | Κάνε μια στάση τώρα λίγο να σκεφτείς | είναι παράλογο αυτό που πας να κάνεις | για ένα πείσμα να μ' αφήσεις, δεν μπορείς | εμένα που σε αγαπώ να με πεθάνεις. | Ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα | κι αν σ' αγαπάει όσο σ' αγαπώ εγώ | τι έκανε αγάπη μου για σένα | ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα. | Ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα | κι αν σ' αγαπάει όσο σ' αγαπώ εγώ | τι έκανε αγάπη μου για σένα | ποιος είναι αυτός που σου 'χει πάρει το μυαλό | ποιος είναι αυτός που θα σε πάρει από μένα.

06. Ξεχνάει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Αν ήτανε στο χέρι μου να την κρατήσω | και τη σκληρή καρδιά της να λυγίσω | την προσοχή της πάλι να τραβήξω | μα δεν πονάει, δε μ' αγαπάει, με τυραννάει. | Ξεχνάει, ποιος ήμουνα ξεχνάει | τι έκανα ξεχνάει, τι έλεγε ξεχνάει, | που έκλαιγε ξεχνάει και πίσω δε γυρνάει. | Αν ήτανε στο χέρι μου να την αλλάξω | το παρελθόν μες στη φωτιά να κάψω | σ' όλους τους δρόμους σ' αγαπώ να γράψω | μα δεν πονάει, δε μ' αγαπάει, με τυραννάει. | Ξεχνάει, ποιος ήμουνα ξεχνάει | τι έκανα ξεχνάει, τι έλεγε ξεχνάει | που έκλαιγε ξεχνάει και πίσω δε γυρνάει.

07. Θα κλαις Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Το σπίτι είναι άδειο, μου λείπει η μορφή σου | πού να 'σαι τώρα | παντού δικά σου πράγματα, παντού η θύμηση σου | μου λείπεις τώρα. | Ό,τι και να γίνει θα ‘χεις όλη την ευθύνη | θα μετανιώσεις, θα καταλάβεις και θα πονάς. | Θα κλαις, θα κλαις | θα πονάς και θα γυρνάς στο χθες | θα κλαις, θα κλαις | θα θυμάσαι πως για όλα φταις, | θα κλαις, θα κλαις | όπου και να πας δε θα γλυτώσεις | όπως ένιωσα κι εσύ θα νιώσεις | θα κλαις, θα κλαις, θα κλαις. | Δεν έχει τώρα νόημα ποιος έφταιξε καρδιά μου | αυτή την ώρα | αν έχω πιθανότητες να 'ρθεις πάλι κοντά μου | να έρθεις τώρα. | Ό,τι και να γίνει θα ‘χεις όλη την ευθύνη | θα μετανιώσεις, θα καταλάβεις και θα πονάς. | Θα κλαις, θα κλαις | θα πονάς και θα γυρνάς στο χθες | θα κλαις, θα κλαις | θα θυμάσαι πως για όλα φταις | θα κλαις, θα κλαις | όπου και να πας δε θα γλυτώσεις | όπως ένιωσα κι εσύ θα νιώσεις | θα κλαις, θα κλαις, θα κλαις.

08. Αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Οι φωτεινές επιγραφές θα έχουν σβήσει | και το φεγγάρι θα χαθεί μες στη βροχή | θα μαραθεί όλο το πράσινο απ' τη φύση | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλοι οι δρόμοι θα γλιστράνε απ' το χώμα | και το νερό θ' αφήσει έρημη τη γη | κόκκινα χείλη δε θα βλέπεις πια στο στόμα | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. | Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. | Η μουσική θα ακουστεί με φάλτσες νότες | στο σινεμά το τέλος θα 'χει για αρχή | θα 'ρθούνε δεύτερες οι ώρες που ήταν πρώτες | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. | Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. | Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί | όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή | αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί.

09. Τώρα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Τώρα σε άλληνε μιλώ, και άλλα χείλη πια φιλώ | μα ώρες-ώρες νιώθω πως κρατάω εσένα | Τώρα σε άλληνε αγκαλιά μοιράζω χάδια και φιλιά | μα δεν ξεχνώ τα μάτια σου τ' αγαπημένα | Τώρα τι να με πληγώσει | τώρα τι να με σκοτώσει | τώρα πού να βρω παρηγοριά | Τώρα που αλλού γυρίζω | κι άλλα μάτια αντικρίζω | πόσο δύσκολα περνάει η βραδιά | Τώρα τι να με πληγώσει | τώρα τι να με χρεώσει | τώρα που με πόνεσες εσύ | Τώρα που γυρνώ δε ξέρω | σ' άλλα χείλη υποφέρω | ζω χωρίς να ζω καμιά ζωή.

10. Φεύγοντας Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Αν θες να φύγεις, άνεμος γίνε | τον έρωτά μας να σκορπίσεις | άσε να φταίω, σκοπός σου είναι | τις εντυπώσεις να κερδίσεις | Φεύγοντας να πάρεις ό,τι θες | πράγματα αναμνήσεις ενοχές | Φεύγοντας στην πόρτα μη σταθείς | βρες τον τρόπο να δικαιωθείς | Να σε κρατήσω δεν έχει αξία | ν’ αλλάξω την απόφασή σου | μα στη ουσία λεηλασία | κάνεις στην ίδια την ζωή σου.

11. Ρώτησα τα μάτια μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Ρώτησα τα μάτια μου, τι έχουν και πονάνε | και μου 'παν ότι πέρασα, πολλά, μα σ' αγαπάνε | ρώτησα τα μάτια μου, γιατί είναι δακρυσμένα | και μου παν πως δακρύσανε, γιατί είδανε εσένα | Ήρθες, ήρθες, ήρθες για να φύγεις πάλι | ήρθες, ήρθες, ήρθες για να με σκοτώσεις | ήρθες, ήρθες, ήρθες για να φύγεις πάλι | ήρθες, ήρθες, ήρθες να με αποτελειώσεις | Ρώτησα τα μάτια μου, γιατί 'ναι γελασμένα | και μου 'παν πως αγάπησαν, και πίστεψαν στο ψέμα | ρώτησα τα μάτια μου, τι έχουν και πονάνε | και μου 'παν ότι πέρασα, πολλά, μα σ' αγαπάνε.

12. Αν την αγαπάς Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Μια γυναίκα φίλε σ' έκαψε | σαν κουρέλι και σε πέταξε | Ό,τι έχτιζες το γκρέμιζε | και με δάκρυα το γέμιζε | Τώρα έρημος και μόνος σου | πίνεις και τραβάς το δρόμο σου | Στ' όνομά της πάλι κόλλησες | και για πάντα μελαγχόλησες | Αν την αγαπάς, αν την αγαπάς | Όλα της τα λάθη να τα συγχωράς | Αν την αγαπάς, αν την αγαπάς | τα περασμένα μην της τα χτυπάς | Μια γυναίκα λες σε πλήγωσε | με τα λόγια σε μαστίγωσε | Γιατί τόσο την αγάπησες | και ποτέ δεν παραστράτησες | Τώρα έρημος και μόνος σου | πίνεις και τραβάς το δρόμο σου | Μια γυναίκα φίλε σ' έκαψε | σαν κουρέλι και σε πέταξε.

13. Πονάω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Όταν αυτή με κυνηγούσε, δε την ήθελα | τώρα δε θέλει ούτε καν να της μιλάω | Είναι όλα αυτά αδικαιολόγητα στον έρωτα | πατάει γερά αυτή κι εγώ παραπατάω | Πονάω, με την απόγνωση μιλάω | Μέρα και νύχτα τη ζητάω | γιατί μου το ‘κανε αυτό | Πονάω, όποιον κι αν βλέπω τον ρωτάω | που να 'ναι αυτή που αγαπάω | που μ' έχει πάρει το μυαλό, πονάω | Μ' έπαιρνε νύχτα στο τηλέφωνο | και το 'κλεινα | Τώρα εγώ τηλεφωνώ | και μου το κλείνουν | Είν' όλα αυτά αδικαιολόγητα στον έρωτα | μόνο σημάδια από πόνο | μου αφήνουν.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης