Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Παλιόκαιρος




















Παλιόκαιρος
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα

Τίτλος Δίσκου: Παλιόκαιρος
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτες: Γιάννης Καραλής | Γιώργος Θεοφάνους | Κυριάκος Παπαδόπουλος
Στιχουργοί: Γιάννης Καραλής | Εύη Δρούτσα | Ηλίας Φιλίππου

Οι στίχοι: Δεν έχω περιθώρια στενέψανε τα όρια | χωρίς καρδιά δε θέλω να γυρίζω | σιγά, σιγά πεθαίνουμε στα ίδια πάντα μένουμε | μα μια ζωή καλύτερη αξίζω | Συγγνώμες κι άλλα θύματα θα πάρουνε τα κύματα | βουλιάζεις στην ελπίδα που κρατάω | σιγά, σιγά διαλύθηκα τον έρωτα φοβήθηκα | για μια ζωή καλύτερη θα πάω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε | Τα χρόνια που μετρήσαμε ποτέ μας δεν τα ζήσαμε | με τι ψυχή, ψυχή θα παραδώσω | λοιπόν τι περιμένουμε γεννιόμαστε πεθαίνουμε | ζητάς κι εγώ τι άλλο να σου δώσω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης