Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Έχω μια αγάπη





















Έχω μια αγάπη
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους

Τίτλος Δίσκου: Στα υπόγεια είναι η θέα
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτης: Γιώργος Θεοφάνους
Στιχουργός: Γιώργος Θεοφάνους

Οι στίχοι: Έχω μια αγάπη φλέβα στο λαιμό | Μου τραγουδάει έναν παλιό καημό | Κι όσο πλαγιάζω τόσα ξύπνια αντέχει | Έχω μια αγάπη κοφτερό γυαλί | Χίλια κομμάτια κόβει το φιλί | Κι ας με ματώνει ξέρω με προσέχει | Έχω μια αγάπη μια πληγή | Που μένει χρόνια ανοιχτή | Κι όταν αλλάζει λίγο ο καιρός | Τότε πονάω σαν τρελός | Και σε θυμάμαι, ψέματα να πω; | Πανάθεμά με... σ' αγαπώ | Έχω μια αγάπη βλέμμα σιωπηλό | Κι αν με τρομάζει εγώ την απειλώ | Κλείνω τα μάτια μα είναι πάντα εμπρός μου | Έχω μια αγάπη φλόγα δυνατή | Που με ζεσταίνει, φίλη μου καλή | Μα όταν λείπει γίνεται εχθρός μου | Έχω μια αγάπη μια πληγή | Που μένει χρόνια ανοιχτή | Κι όταν αλλάζει λίγο ο καιρός | Τότε πονάω σαν τρελός | Και σε θυμάμαι, ψέματα να πω; | Πανάθεμά με... σ' αγαπώ


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης