Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Άσε με να σ’ αγαπάω




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Άσε με να σ’ αγαπάω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Τι σου ζητάω να ’μαι η σκιά σου όπου πας | τι σου ζητάω να ’μαι το χώμα που πατάς τι σου ζητάω. | Τι σου ζητάω άσε με, άσε με, άσε με να σ’ αγαπάω. | Άσε με κάθε στιγμή στην αγκαλιά σου να πεθαίνω | άσε με να με σκοτώνεις και να λέω "ανασαίνω" | άσε με εσύ να φταις κι εγώ συγγνώμη να ζητάω | άσε με, άσε με, άσε με να σ’ αγαπάω. | Τι σου ζητάω όταν πονάς εγώ για σένα να πονάω | κι όταν γελάς από χαρά να τραγουδάω. | Τι σου ζητάω άσε με, άσε με, άσε με να σ’ αγαπάω. | Άσε με κάθε στιγμή στην αγκαλιά σου να πεθαίνω | άσε με να με σκοτώνεις και να λέω "ανασαίνω" | άσε με εσύ να φταις κι εγώ συγγνώμη να ζητάω | άσε με, άσε με, άσε με να σ’ αγαπάω.

02. Οι κατακτήσεις παν καλά Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Οι κατακτήσεις παν καλά | (πολύ καλά) | κι οι άντρες όλοι στη σειρά. | Μα εγώ δε δίνω προσοχή | (γιατί, γιατί;) | και δε μου καίγεται καρφί. | Δε θέλω άντρα να τρέχει πίσω μου, | γυναίκα είμαι κι είναι καπρίτσιο μου. | Κι όποιος άντρας πει το όχι | θα με πιάσει μέσα στην απόχη. | Κι όποιος άντρας πει το όχι | θα με πια, θα με πιάσει στην απόχη. | Οι κατακτήσεις παν καλά | (πολύ καλά) | και το τηλέφωνο χτυπά. | Μα στον ΟΤΕ θα πάω εγώ | (γιατί, γιατί;) | για να μ’ αλλάξουν αριθμό. | Δε θέλω άντρα να τρέχει πίσω μου, | γυναίκα είμαι κι είναι καπρίτσιο μου. | Κι όποιος άντρας πει το όχι | θα με πιάσει μέσα στην απόχη. | Κι όποιος άντρας πει το όχι | θα με πια, θα με πιάσει στην απόχη.

03. Αλλιώς τα λες Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Αλέκος Χρυσοβέργης
Κι αλλιώς τα λες, αλλιώς μετράς | κι όλο τα λόγια σου μασάς. | Σωστά ξηγήσου! | Και παραμύθια μην πουλάς | αφού σε πιάνω πού το πας | κι άντε. | Δεν είν’ αστεία αυτά που κάνεις | αλλού να κρέμεσαι κι αλλού να πιάνεις. | Δεν είν’ αστεία αυτά που κάνεις, | τώρα θα τρέχεις και δε θα φτάνεις. | Κι αλλιώς τα λες, αλλιώς μετράς | κι όλο τα λόγια σου μασάς. | Σωστά ξηγήσου! | Και παραμύθια μην πουλάς | αφού σε πιάνω πού το πας | κι άντε. | Άντε, παιδί μου, άντε κι αντίο | πριν να την κάνω εγώ λαχείο. | Βρες καμιάν άλλη να την τρελάνεις, | θύμα δικό σου δε θα με κάνεις. | Κι αλλιώς τα λες, αλλιώς μετράς | κι όλο τα λόγια σου μασάς. | Σωστά ξηγήσου! | Και παραμύθια μην πουλάς | αφού σε πιάνω πού το πας | κι άντε.

04. Αλίμονο μας Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Πόσο φοβάμαι μήπως έρθει η ώρα | που η αγάπη μας στο φως θα φανεί, | κι όσο κι αν θέλω να χαρούμε το τώρα | ξέρω πως δεν είν’ η ώρα αυτή μακρινή. | Αλίμονο μας, αν καταλάβουν πως αγαπιόμαστε | κι αν στις ματιές μας δούνε το πόθο όταν κοιτιόμαστε. | Αλίμονο μας για την αγάπη, αν μας μισήσουνε, | μα αλίμονο τους, αν προσπαθήσουν να μας χωρίσουνε. | Ίσως μια μέρα να μπορούμε να πούμε | πόσο μεγάλη είν’ η ιστορία αυτή, | μα μέχρι νά ’ρθει εκείνη η μέρα θα ζούμε | με μιαν αγάπη για τους άλλους κρυφή. | Αλίμονο μας, αν καταλάβουν πως αγαπιόμαστε | κι αν στις ματιές μας δούνε το πόθο όταν κοιτιόμαστε. | Αλίμονο μας για την αγάπη, αν μας μισήσουνε, | μα αλίμονο τους, αν προσπαθήσουν να μας χωρίσουνε.

05. Πάλι τρέλα πουλάς Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Πάλι τρέλα πουλάς, | πάλι τρέλα πουλάς | και μου λες μ’ αγαπάς | και μου λες μ’ αγαπάς. | Τελικά πού το πας; | Πάλι τρέλα πουλάς, | πάλι τρέλα πουλάς. | Στάχτη στα μάτια μου ’ριξες | και τις υπόνοιες μου ’σβησες, | μα έλα που το ήξερα | πως θα το ξανακάνεις. | Κι αυτή τη δόση σίγουρα | στον ύπνο δε με πιάνεις. | Πάλι τρέλα πουλάς,  | Για τα παραπατήματα | σου έκανα μαθήματα, | μα τώρα πια που σ’ έμαθα | αυτά δεν τα μετράω. | Εσύ γι’ αγάπη μού μιλάς | κι εγώ αλλού κοιτάω. | Πάλι τρέλα πουλάς.

06. Σου ‘λεγα θα φύγω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Σου ’λεγα "θα φύγω", μου ’λεγες "μακάρι", | σου ’λεγα "θα κλάψεις", μου ’λεγες "τι λες". | Κι απόψε που πλαγιάζεις σε άδειο μαξιλάρι | εσύ, ο άντρας, κλαις. | Τώρα να μείνω, να μείνω μου ζητάς, | μα η φωνή σου στην καρδιά μου είναι ξένη. | Πέτρα που κύλησε μην την σταματάς. | Θα φύγω, η ζωή με περιμένει. | Θα φύγω. | Σου ’λεγα "θα φύγω", το ’βρισκες αστείο | και μου απαντούσες "κάνε ό,τι θες". | Κι απόψε που σου λέω το τελευταίο αντίο | εσύ, ο άντρας, κλαις. | Τώρα να μείνω, να μείνω μου ζητάς, | μα η φωνή σου στην καρδιά μου είναι ξένη. | Πέτρα που κύλησε μην την σταματάς. | Θα φύγω, η ζωή με περιμένει. | Θα φύγω.

07. Στάσου Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Αλέκος Χρυσοβέργης
Ζητάς να κόψουμε στα δύο την αγάπη μας | κι αυτή τη νύχτα να χαθούμε στη βροχή. | Ζητάς ο ήλιος να χαθεί μέσ’ απ’ τα μάτια μας | και να χτυπήσουν την καρδιά μας κεραυνοί. | Στάσου, | σε πάνε στο γκρεμό τα βήματά σου. | Στάσου, | θα ’ναι σεισμός ο χωρισμός | κι οι αναμνήσεις σαν αγκάθια στην καρδιά σου. | Στάσου. | Ζητάς ν’ αλλάξουμε κι οι δυο άλλη κατεύθυνση | και η αγάπη μας να κλείσει βιαστικά. | Μα θα ’ρθουν νύχτες που φωτιές θα σε τυλίγουνε, | που θα με ψάχνεις και δε θα ’μαι πουθενά. | Στάσου, | σε πάνε στο γκρεμό τα βήματά σου. | Στάσου, | θα ’ναι σεισμός ο χωρισμός | κι οι αναμνήσεις σαν αγκάθια στην καρδιά σου. | Στάσου.

08. Γιώργο κάτσε στο σκαμνί Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Γ. Μπόσινας
Γιώργο, κάτσε στο σκαμνί κι απολογήσου. | Τι μου, τι μου έκανες εκεί, άντε εξηγήσου. | Γιώργο, κάτσε στο σκαμνί κι απολογήσου. | Έμαθα πως κάνεις βόλτες εξωοικογενειακές | και σ’ ανοίγουν ξένες πόρτες ύποπτες και πονηρές. | Γιώργο, κάτσε στο σκαμνί κι απολογήσου. | Έμαθα πως περπατούσες στην παλιά την Κοκκινιά | και στους δρόμους προχωρούσες ύποπτα και πονηρά. | Γιώργο, κάτσε στο σκαμνί κι απολογήσου. ...

09. Λίγο πολύ Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Αλέκος Χρυσοβέργης
Όλο παράπονα μου κάνεις κάθε μέρα | να μη μιλήσω και μην κοιτάξω πουθενά. | Μα το δεσμό μας τον τινάζω στον αέρα | και κάνε πέρα και κάνε πέρα. | Λίγο πολύ, λίγο πολύ | είμαστε όλοι αμαρτωλοί. | Γι’ αυτό τον άγιο μην πας να παραστήσεις, | η αμαρτία μες στις φλέβες μας κυλά. | Ανάμεσά μας δεν υπάρχουν αναμνήσεις | και να μ’ αφήσεις και να μ’ αφήσεις. | Λίγο πολύ, λίγο πολύ | Είμαστε όλοι αμαρτωλοί.

10. Μίλησε το παιδί Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μίλησε το παιδί και είπε | πως μ’ αγαπάει του θανατά. | Μίλησε το παιδί και είπε, | τ’ άλλα τα βρίσκουμε μετά. | Μίλησε το παιδί, μίλησε. | Βάλτε πάλι πιοτό στα ποτήρια | και να μην του χαλάτε χατίρια. | Στην υγειά μου να πιεις, στην υγεία μου | να του στρώσω να πλαγιάσει στην καρδιά μου. | Μίλησε το παιδί και είπε | Μες στα μάτια γλυκά με κοιτάει, | σαν γυαλί η καρδούλα μου σπάει. | Το παιδί που μου λέει μ’ αγαπάει | τη ζωή μου μες στα χέρια του κρατάει. | Μίλησε το παιδί και είπε …

11. Το παρελθόν Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Γ. Μπόσινας
Αυτόν που ξέχασα μη μου θυμίζετε, | μη μου ξυπνάτε ό,τι πονά. | Ό,τι με πλήγωσε μην το γυρίζετε | μέσα στο νου μου να ξαγρυπνά. | Το παρελθόν μου είναι για μένα | κι άλλον κανένα δεν αφορά. | Δεν επιτρέπω τα περασμένα | πίσω να φέρνετε ξανά. | Αυτά που έσβησα μη μου ανάβετε, | ανήκουν τώρα στο παρελθόν. | Γιατί δε θέλετε να καταλάβετε; | Για μένα υπάρχει μόνο παρόν.

12. Με τέτοια εξυπνάδα Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Βρε, με τέτοια εξυπνάδα | κι είσ’ ακόμα στην Ελλάδα; | Από πού το συμπεραίνεις, από πού, | ότι δίνω την καρδιά μου και αλλού; | Από πού το συμπεραίνεις | κι έρχεσαι και με τρελαίνεις; | Από πού το συμπεραίνεις, από πού; | Άργησα ένα τεταρτάκι | και το λες ραντεβουδάκι. | Βρε, με τέτοια εξυπνάδα | κι είσ’ ακόμα στην Ελλάδα; | Αφορμή γιατί γυρεύεις αφορμή | και χαλάς κάθε ωραία μας στιγμή; | Αφορμή γιατί γυρεύεις | κι ό,τι πω δεν το πιστεύεις; | Αφορμή γιατί γυρεύεις αφορμή; | Άργησα ένα τεταρτάκι | και το λες ραντεβουδάκι. | Βρε, με τέτοια εξυπνάδα | κι είσ’ ακόμα στην Ελλάδα;

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης