Σάββατο, 18 Μαρτίου 2017

Ήλιε μου σε παρακαλώ




















Ήλιε μου σε παρακαλώ
Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Να 'χαμε τι να 'χαμε
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Καλατζής | Γιώργος Νταλάρας
Συνθέτης: Μάνος Λοΐζος
Στιχουργός: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Οι στίχοι: Τα πουλιά τα βρίσκει ο χάρος στο φτερό | τα ελάφια όταν σκύβουν για νερό | μα εμένα που ‘μαι δέντρο μες τη γη | με ξεριζώνει κάθε χαραυγή | Ήλιε μου σε παρακαλώ | πες τους χαροκαμένους | να κλαιν στης πίκρας το γιαλό | για μας τους προδομένους | Σαν φονιάς τη μαύρη νύχτα ξαγρυπνώ | πίνω δάκρυ πίνω πρόστυχο καπνό | με μαχαίρια στην καρδιά μου δεν μπορώ | να τραγουδήσω και να καρτερώ | Ήλιε μου σε παρακαλώ | πες τους χαροκαμένους | να κλαιν στης πίκρας το γιαλό | για μας τους προδομένους


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης