Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Για όσους με πρόδωσαν





















Για όσους με πρόδωσαν
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Sunny Μπαλτζή

Τίτλος Δίσκου: Δυο νύχτες μόνο
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτες: Ανδρέας Πρέζας | Αντώνης Βαρδής | Βασίλης Κελαϊδής | Γιώργος Σαμπάνης | Δήμος Αναστασιάδης | Λάκης Παπαδόπουλος | Μάριος Τόκας | Νίκος Καρβέλας | Χρήστος Δάντης
Στιχουργοί: Sunny Μπαλτζή | Βασίλης Γιαννόπουλος | Βασίλης Καπερνάρος | Βίκυ Γεροθόδωρου | Θάνος Παπανικολάου | Μηνάς Βιντιάδης | Νίκος Καρβέλας | Νίκος Μωραΐτης | Νίκος Σαρρής | Όλγα Βλαχοπούλου | Πάνος Φαλάρας

Οι στίχοι: Τα ξέρω όλα | τα έμαθα όλα | εξαφανίσου | πάρε την ψευτιά σου, τα υπάρχοντά σου | την θύμησή σου | Για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό | δεν έχω αίμα, έχω νερό | δεν νιώθω τίποτα, ούτε θυμό | για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό | Η τελευταία σταγόνα μέσα μου όταν στάζει | σαν δυνατή βροχή όλα τα ρημάζει | και η ψυχή μου το βλέμμα μου αλλάζει | κι ο πάγος στα ποτήρια μου γίνεται χαλάζι.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης