Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Είσαι μια θύελλα





















01. Είσαι μια θύελλα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Σ' ερωτικά ταξίδια ας απογειωθούμε, | τον έλεγχό σου χάσε κι έλα ν' αγαπηθούμε, | όλα για όλα πάρ' τα, σε θέλω να σε νιώσω, | δική σου η ζωή μου, στη δίνω όσο-όσο. | Είσαι μια θύελλα γι' αυτό σ' αγαπώ | μα εσύ με παίρνεις, πετάμε κι οι δυο | στο μαγικό της αγάπης χαλί, | θύελλα είσαι, αγάπη τρελή.  | Έτσι κι αλλιώς τα πάντα με μια ανάσα ζούμε | βρεθήκαμε επί τέλους, ας το παραδεχθούμε, | η τελευταία λέξη στον έρωτα, δική μου, | εσύ αποφασίζεις κι ακολουθώ μαζί σου. | Είσαι μια θύελλα γι' αυτό σ' αγαπώ | μα εσύ με παίρνεις, πετάμε κι οι δυο | στο μαγικό της αγάπης χαλί, | θύελλα είσαι, αγάπη τρελή.

02. Σε γυρεύω παντού Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πέφτει μια μονότονη βροχή, | μια βροχή που φτάνει ως την ψυχή, | κι είμ’ απόψε δίχως αντοχή, μοναχή, | κι άλλη μία νύχτα δίχως λύση, | ούτε το πιοτό θα με ζαλίσει, | ποιος για σένα, ποιος θα μου μιλήσει, | ποιος θα κάνει απόψε την αρχή. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη. | Έξω απ’ το παράθυρο κοιτώ | και νομίζω ότι θα σε δω, | δεν μπορώ στιγμή να λυτρωθώ, να σωθώ, | είσαι μια πληγή που δεν αντέχω, | στη ζωή σου πια δε συμμετέχω, | μόνο με τη σκέψη τώρα σ’ έχω, | να `τανε να μη σε θυμηθώ. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη.

03. Εγώ, το σήμερα ζω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Μη ρωτάς παλιά πως είχα ζήσει, | σήμερα απ’ το μηδέν ξαναζώ, | σ’ ένιωσα και μ’ έχεις συγκλονίσει, | πριν να `ρθείς δεν ήμουνα εγώ, τώρα ζω. | Εγώ, το σήμερα ζω και ζω μόνο για σένα | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές, | εγώ, το σήμερα ζω, δεν ξέρω άλλον κανένα, | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές. | Μη ρωτάς, δε γίνονται συγκρίσεις, | σήμερα για σένα υπάρχω και ζω, | πάρε με σαν φλόγα να με σβήσεις, | πριν να `ρθείς δεν ήμουνα εγώ, τώρα ζω. | Εγώ, το σήμερα ζω και ζω μόνο για σένα | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές, | εγώ, το σήμερα ζω, δεν ξέρω άλλον κανένα, | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές.

04. Γι' αυτό μ' αρέσεις Τραγούδι:
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα

05. Κοίτα σύμπτωση Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Κάπως απρόοπτα εμείς συναντηθήκαμε, | ίσως ο ένας για τον άλλον γεννηθήκαμε, | και στη κατάλληλη σε γνώρισα την ώρα, | ήθελα τόσο ν' αγαπήσω πάλι, τώρα. | Κοίτα σύμπτωση απάνω σου να πέσω, | να με δεις και να μου πεις πως σου αρέσω, | μα δεν μπόρεσα καθόλου να αντιδράσω, | μόνο σκέφτηκα μην φύγεις και σε χάσω. | Και ξεδιπλώθηκε η μοίρα μπρος στα πόδια μου, | μα όταν μίλησες τα μπέρδεψα τα λόγια μου, | σε μια στιγμή είχαν συμβεί σε 'μένα τόσα, | μα η αγάπη έχει ψυχή, δεν έχει γλώσσα. | Κοίτα σύμπτωση απάνω σου να πέσω, | να με δεις και να μου πεις πως σου αρέσω, | και δεν μπόρεσα καθόλου να αντιδράσω, | μόνο σκέφτηκα μην φύγεις και σε χάσω.

06. Έλα και ταξίδεψέ με Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος & Θάνος Σοφός | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Σαν κι αυτή τη νύχτα πού θα ξαναβρώ, | μέσα στο κορμί σου άσε με να μπω, | όσα βράδια λείπεις έπαψα να ζω, | πάρε με κοντά σου, είμαι πια δικιά σου. | Έλα και ταξίδεψέ με, | όλη νύχτα κράτησέ με, | στα φιλιά σου ξόδεψέ με, | καίω σαν φωτιά. | Κράτα με κοντά σου μέχρι το πρωί, | μία νύχτα αξίζει όσο μια ζωή, | πες μου αυτά τα λόγια που δε μου `χεις πει, | πάρε με κοντά σου, είμαι πια δικιά σου. | Έλα και ταξίδεψέ με, | όλη νύχτα κράτησέ με, | στα φιλιά σου ξόδεψέ με, | καίω σαν φωτιά.

07. Πρέπει να φύγω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πρέπει να φύγω, | να φύγω, να φύγω, γιατί | δεν το αντέχω το χρώμα | το γκρίζο που έχει η σιωπή. | Σαν τη σκιά τοίχο-τοίχο | κρυφά θα γλιστρήσω, γιατί, | κι έτσι όπως ήρθα | θα φύγω αθόρυβα, δίχως ντροπή. | Τα φτερά μου ανοίγω | κι από σένα θα φύγω, δυστυχώς. | Δεν μπορώ, δεν αντέχω | κι άλλη λύση δεν έχω, δυστυχώς. | Πρέπει να φύγω, να φύγω, | να φύγω, να φύγω, γιατί. | Πρέπει να φύγω, | να φύγω, να φύγω, γιατί | δεν το μπορώ στο καπνό, | στο πιοτό να σε κρύβω, γιατί. | Πόσο κακό σου 'χω κάνει | το βλέπω, το νιώθω παντού. | Μόνο το σώμα σου μένει, | η σκέψη σου είναι αλλού. | Τα φτερά μου ανοίγω | κι από σένα θα φύγω, δυστυχώς. | Δεν μπορώ, δεν αντέχω | κι άλλη λύση δεν έχω, δυστυχώς. | Πρέπει να φύγω, να φύγω, | να φύγω, να φύγω, γιατί.

08. Κουβέντες λιγάκι μελό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Η αγάπη μας μην φτάσει παραέξω, | έτσι μπράβο, το παιχνίδι μας θα παίξω. | Ασ' τους φίλους μας να βλέπουν | πως υπάρχουν τσακωμοί | και ανοιχτοί προς το παρόν λογαριασμοί. | Κουβέντες λιγάκι μελό | ας κάνουμε για το καλό. | Σχεδόν άνω-κάτω ας γίνουμε εμείς, | να μη μας ματιάσει κανείς. | Δεν αφήνουνε τον άλλον ν' αγαπήσει, | με τα λόγια τους τον έχουνε χωρίσει. | Έτσι, μπράβο σου, | μ' αρέσει που σε όλα συμφωνείς, | τέτοια αγάπη δεν την έζησε κανείς. | Κουβέντες λιγάκι μελό | ας κάνουμε για το καλό. | Σχεδόν άνω-κάτω ας γίνουμε εμείς, | να μη μας ματιάσει κανείς.

09. Λέγε μου ψέματα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πες μου πως μ’ αγαπάς | έστω κι αν είναι ψέμα, | το ψέμα είναι γλυκό, | γλυκό σαν το πιοτό. | Λέγε μου ψέματα, | τώρα πια έμαθα. | Λέγε μου ψέματα | κι όσα θέλεις παραμύθια, | είν’ επικίνδυνο | απ’ το ψέμα μου να βγω. | Καλύτερα να ζω | να ζω με ψευδαισθήσεις, | τις όμορφες στιγμές | μ’ αλήθεια μην τις καις. | Λέγε μου ψέματα, | τώρα πια έμαθα. | Λέγε μου ψέματα | κι όσα θέλεις παραμύθια, | είν’ επικίνδυνο | απ’ το ψέμα μου να βγω.

10. Μια επανάληψη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης