Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017

Άσμα ασμάτων













Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης

Οι στίχοι: 
Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου | με το καθημερνό της φόρεμα | κι ένα χτενάκι στα μαλλιά. | Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία. | Κοπέλες του Άουσβιτς, | του Νταχάου κοπέλες, | μην είδατε την αγάπη μου; | Την είδαμε σε μακρινό ταξίδι, | δεν είχε πια το φόρεμά της | ούτε χτενάκι στα μαλλιά. | Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου, | η χαϊδεμένη από τη μάνα της | και τ’ αδελφού της τα φιλιά. | Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία. | Κοπέλες του Μαουτχάουζεν, | κοπέλες του Μπέλσεν, | μην είδατε την αγάπη μου; | Την είδαμε στην παγερή πλατεία | μ’ ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι, | με κίτρινο άστρο στην καρδιά. | Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου, | η χαϊδεμένη από τη μάνα της | και τ’ αδελφού της τα φιλιά. | Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.