Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

Λούζεται η αγάπη μου




















Λούζεται η αγάπη μου
Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Χρήστος Λεοντής | Στίχοι: Federico Garcia Lorca | Μετάφραση: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Αχ, έρωτα
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Μανώλης Μητσιάς | Τάνια Τσανακλίδου
Συνθέτης: Χρήστος Λεοντής
Στιχουργός: Federico Garcia Lorca | Λευτέρης Παπαδόπουλος

Οι στίχοι: Λούζεται η αγάπη μου | στο Γουαδαλκιβίρ, | και τ' άνθη παίρνουν ευωδιά | απ' το γλυκό κορμί της | Τρέξε πέτα χελιδόνι | φέρ' της Βενετιάς βελόνι | να κεντήσει στο μαντίλι | τη χαρά της να μου στείλει | Μεταξωτά η αγάπη μου | μαντίλια μου κεντά | κι όλο φιλάει την κλωστή | και βυσσινιά τη βάφει | Τρέξε πέτα χελιδόνι | φέρ' της Βενετιάς βελόνι | να κεντήσει στο μαντίλι | τη χαρά της να μου στείλει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης