Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

Μαζί ως το ξημέρωμα














Ελένη Τσαλιγοπούλου και Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς 
Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς

Οι στίχοι: 
Ας μείνουμε να δούμε το ξημέρωμα | ας μείνουμε σε λίγο ξημερώνει | μετά από τέτοια νύχτα θα΄ ταν άδικο | να μην αντέξουμε έξω λίγο ακόμη. | Ας μείνουμε τ’ αστέρια μας φωνάζουνε | καθώς φεύγουν και σβήνουν απ΄ το πλάνο | να πάμε κατευθείαν στον παράδεισο | για τέτοιο φως τον ύπνο μου τον χάνω. | Μόνο έτσι θα δεις με το πρώτο το φως της αυγής | όσα δεν θα μπορώ αύριο πια να σου πω, να σου πω | καθαρά θα το δεις στη δροσιά μιας καινούριας αρχής | κι ίσως αν αφεθείς και λιγάκι εκτεθείς φως μου μη φοβηθείς | κι αν λιγάκι εκτεθείς πες πως φταίει το ποτό, το ποτό. | Ας μείνουμε να δούμε το ξημέρωμα | ας μείνουμε με πρόσωπα κρυμμένα | εγώ ήρθα απόψε εδώ μόνο για σένανε | μείνε κι εσύ απόψε εδώ για μένα. | Εγώ ήρθα ως εδώ μόνο για σένανε | μείνε κι εσύ ως το πρωί για μένα. | Μόνο έτσι θα δεις με το πρώτο το φως της αυγής | όσα δεν θα μπορώ αύριο πια να σου πω, να σου πω | καθαρά θα το δεις στη δροσιά μιας καινούριας αρχής | κι ίσως αν αφεθείς και λιγάκι εκτεθείς φως μου μη φοβηθείς | κι αν λιγάκι εκτεθείς πες πως φταίει το ποτό, το ποτό. | Μόνο έτσι θα δεις με το πρώτο το φως της αυγής | όσα δεν θα μπορώ αύριο πια να σου πω, να σου πω | καθαρά θα το δεις στη δροσιά μιας καινούριας αρχής | κι ίσως αν αφεθείς και λιγάκι εκτεθείς φως μου μη φοβηθείς | κι αν λιγάκι εκτεθείς πες πως φταίει το ποτό, το ποτό.