Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Το δίκιο μου





















Το δίκιο μου
Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου

Τίτλος Δίσκου: Καινούριο φιλί
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιώτα Νέγκα
Συνθέτης: Θέμης Καραμουρατίδης
Στιχουργοί: Γεράσιμος Ευαγγελάτος | Δημήτρης Χαλιώτης | Θέμης Καραμουρατίδης | Οδυσσέας Ιωάννου | Λήδα Ρουμάνη

Οι στίχοι: Εγώ έχω το δίκιο μου κι εσύ τον κόσμο όλο | νομίζεις θα βρεθούμε στα μισά | μιλάω με τον ίσκιο μου τρομάζω με το ρόλο | κοιμάμαι με τα μάτια μου ανοιχτά | Εμένα με φωνάζουνε με το μικρό μου μόνο | η σκούφια μου κρατά απ’ το πουθενά | κι εσένα που σε ήξερε κι η πέτρα που σηκώνω | τρομάζεις όταν έρχομαι κοντά | Εγώ μετράω τα ρέστα μου να βγάλω κι άλλο μήνα | ανοίγω και δε βλέπω ουρανό | εσύ έχεις στο πιάτο σου ολόκληρη Αθήνα | ανοίγεις και χαζεύεις το κενό | Εγώ έχω το δίκιο μου κι εσύ τον κόσμο όλο | νομίζεις θα βρεθούμε στα μισά | μιλάω με τον ίσκιο μου τρομάζω με το ρόλο | κοιμάμαι με τα μάτια μου ανοιχτά | Εμένα με φιλήσανε στο στόμα οι ανάγκες | την έκανα τη βόλτα στα βαθιά | κι εσένα το ταξίδι σου δυο καρφωμένες ράγες | νομίζεις ότι πήγες μακριά | Εγώ μετράω τα ρέστα μου να βγάλω κι άλλο μήνα | ανοίγω και δε βλέπω ουρανό | εσύ έχεις στο πιάτο σου ολόκληρη Αθήνα | ανοίγεις και χαζεύεις το κενό


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης