Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

Αγάπη μου




















Αγάπη μου
Μελίνα Μερκούρη
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης

Τίτλος Δίσκου: Στη μεγάλη οθόνη του Μίκη
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Φέρτης | Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Εντίθ Πιαφ | Μαίρη Λίντα | Μαργαρίτα Ζορμπαλά | Μαρινέλλα | Μελίνα Μερκούρη | Μίκης Θεοδωράκης | Τζένη Καρέζη
Συνθέτης: Μίκης Θεοδωράκης
Στιχουργοί: Jacques Plante | Γιάννης Θεοδωράκης | Δημήτρης Χριστοδούλου | Μανώλης Αναγνωστάκης | Μίκης Θεοδωράκης | Λεωνίδας Μαλένης | Νίκος Γκάτσος | Τάσος Λειβαδίτης

Οι στίχοι: Αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου | κοντά σου θά 'ρθω πάλι, κοντά σου θά 'ρθω μιαν αυγή | για να σου πάρω ένα φιλί και να με πάρεις πάλι. | Αγάπη μου, αγάπη μου, η νύχτα θα μας πάρει, | τ' άστρα κι ο ουρανός, το κρύο το φεγγάρι. | Θα σ' αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά | θα σ' αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά. | Ο ποταμός είναι ρηχός | κι ο ωκεανός είναι μικρός | να πάρουν τον καημό μου. | Να διώξουνε τα μάτια σου | να πνίξουνε τους όρκους σου | από το λογισμό μου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης