Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Τα καλύτερα ταξίδια




















Τα καλύτερα ταξίδια
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Αγγελική Μακρυνιώτη

Τίτλος Δίσκου: Τα καλύτερα ταξίδια
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Βασίλης Καρράς
Συνθέτες: Αλέξης Παπαδημητρίου | Αργύρης Αράπης | Βασίλης Γαβριηλίδης | Βασίλης Καρράς | Δημήτρης Βύζας | Διονύσης Παπασχοινάς | Θοδωρής Κοτονιάς | Μίλτος Ιωαννίδης | Παναγιώτης Ραφαήλ | Χρήστος Δάντης
Στιχουργοί: Αγγελική Μακρυνιώτη | Αναστασία Μουτσάτσου | Βασίλης Γιαννόπουλος | Βασίλης Καρράς | Γιάννης Μπαγουλής | Δημήτρης Χαϊντούτης | Ελένη Γιαννατσούλια | Θοδωρής Κοτονιάς | Νίκος Σαρρής | Τάσος Παναγής

Οι στίχοι: Δίχως ετικέτες και τιμές ότι πάρεις | έχει πάντα η νύχτα ότι θες και γουστάρεις | έλα να μοιράσουμε ποτό και παρέα | φως δεν έχει γύρω αρκετό μα είναι ωραία | Εκεί που μου πάνε ποτέ μου να μην πάω | εκεί που λέγανε ποτέ μην ακουμπάω | Στα σκουπίδια, | εκεί έχω κάνει τα καλύτερα ταξίδια | εκεί με κέρασαν καπνό, φιλιά και ξύδια | όταν χαρμάνιαζε μονάχη η καρδιά | Στα σκουπίδια, | βρήκα διαμάντια που οι άλλοι είχαν πετάξει | φίλους και έρωτες που χρόνια είχα ψάξει | μες στα σκουπίδια ήταν όλοι τελικά | εκεί συχνάζουν τα καλύτερα παιδιά. | Δεν φοράει μάσκα εδώ κανείς, στις ουλές του | και πληρώνει πάντα μετρητοίς τις ζημιές του | κοίτα που βρεθήκαμε κι εμείς εδώ μέσα | θέλει κόπο να μην λερωθείς, θέλει μπέσα. | Εκεί που μου πάνε ποτέ μου να μην πάω | εκεί που λέγανε ποτέ μην ακουμπάω | Στα σκουπίδια, | εκεί έχω κάνει τα καλύτερα ταξίδια | εκεί με κέρασαν καπνό, φιλιά και ξύδια | όταν χαρμάνιαζε μονάχη η καρδιά | Στα σκουπίδια, | βρήκα διαμάντια που οι άλλοι είχαν πετάξει | φίλους και έρωτες που χρόνια είχα ψάξει | μες στα σκουπίδια ήταν όλοι τελικά | εκεί συχνάζουν τα καλύτερα παιδιά.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης