Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Δε θέλω τέτοιους φίλους














Νατάσα Θεοδωρίδου και Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιάννης Παπαδόπουλος 
Στίχοι: Γιώργος Πηλιανίδης

Οι στίχοι: 
Το διάβασα στα μάτια σου | το `δα στο παγωμένο σου το βλέμμα | πως θέλεις να χωρίσουμε | και τι δε θα `δινα αυτό να ήταν ψέμα | Μου τα `πανε τα μάτια σου | αυτά που θέλουν να μου πουν τα δυο σου χείλη | Μου τα `πανε τα μάτια σου | πως τώρα πια θέλεις να μείνουμε δυο φίλοι | Δε θέλω τέτοιους φίλους | δεν θέλω τέτοιους φίλους | Που να με κάνουνε πικρά να πληγωθώ | Δε θέλω δε θέλω δε θέλω τέτοιους φίλους | Φίλους που θέλουν να με βλέπουν να πονώ | Το διάβασα στα μάτια σου | αυτό που τώρα κρύβεις στην ψυχή σου | πως θέλεις να χωρίσουμε | δεν ξέρεις πόσο με ματώνει η σιωπή σου | Μου τα `πανε τα μάτια σου | αυτά που θέλουν να μου πουν τα δυο σου χείλη | Μου τα `πανε τα μάτια σου | πως τώρα πια θέλεις να μείνουμε δυο φίλοι | Δε θέλω τέτοιους φίλους | δεν θέλω τέτοιους φίλους | Που να με κάνουνε πικρά να πληγωθώ | Δε θέλω δε θέλω δε θέλω τέτοιους φίλους | Φίλους που θέλουν να με βλέπουν να πονώ.