Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Τραγουδά ο Στράτος





















01. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

02. Έχασα τη μανούλα μου Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Καημό μεγάλο απόκτησα | βαθιά μες τη καρδιά μου | έχασα τη μανούλα μου | που ήταν παρηγοριά μου | Αρρώστησα και δεν μπορώ | στα πεύκα πήγα επάνω | δυο πόνους τώρα απόκτησα | και δεν μπορώ να γιάνω | Επήρα κάμπους και βουνά | στις ρεματιές απάνω | ωσότου έρθει η ώρα | και πέσω και πεθάνω

03. Ο πασατέμπος Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αυτά που λες εγώ τ' ακούω βερεσέ | Τα παραμύθια σου τ' ανθίστηκα πια τώρα | Και το κατάλαβα πως ήμουνα για σε | Ο πασατέμπος σου για να περνά η ώρα | Κάθε σου φίλημα το βρίσκω πια πικρό | Και τον καημό μου δεν μπορείς να τον γλυκάνεις | Μαζί μου έρχεσαι μπαμπέσικο μικρό | Γιατί γυρεύεις κόνξες σ' άλλονε να κάνεις | Φύγε λοιπόν αφού το θες αλλού να πας | Κι άστες τις μουρμούρες και τις κλάψες και τις γκρίνιες | Κι όταν θα σμίξεις με τον μάγκα π' αγαπάς | Να μην του πεις ότι για πασατέμπο μ' είχες

04. Σιγανοψιχάλισμα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σιγανοψιχάλισμα. Σιγανοψιχάλισμα | Δάκρυ, δάκρυ πέφτουνε της βροχής οι στάλες | Πού να είσαι χάθηκες, να με σκάσεις βάλθηκες | έχω λίγες συμφορές, θα μου φέρεις κι άλλες | με χτυπούν στο πρόσωπο σιγανοψιχάλες | Η βροχή δυνάμωσε, η βροχή δυνάμωσε | για ποιο λόγο άργησες δεν καταλαβαίνω | μήπως ξελογιάστηκες μ’ άλλη αγάπη πιάστηκες | έχω σου τ’ ομολογώ το μυαλό χαμένο | άρχισα ν’ ανησυχώ και σε περιμένω | Ειν’ η ώρα εννιάμισι, ειν’ η ώρα εννιάμισι | αν και πέφτει η βροχή, περιμένω ακόμα | πού να λησμονήθηκες και δε με λυπήθηκες | η αγωνία μου `φερε την ψυχή στο στόμα | ειν’ η ώρα εννιάμισι μα περιμένω ακόμα

05. Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Θυμήσου μ' ορκιζόσουνα | πως θα με περιμένεις | Μα γρήγορα με ξέχασες | και μ’ άλλονε πηγαίνεις | Μα γρήγορα με ξέχασες | και μ' άλλονε πηγαίνεις | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Τα ξέχασες πως όμορφα | περνούσαμε τα βράδια | Με γλέντια με γλυκόλογα | και με φιλιά και χάδια | Με γλέντια με γλυκόλογα | και με φιλιά και χάδια | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Για κοίτα πως με ζώσανε | σαν φίδια τα μεράκια | Λυπήσου τη καρδούλα μου | που πότισες φαρμάκια | Λυπήσου τη καρδούλα μου | που γέμισες φαρμάκια | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Βαγγελιώ δεν είσαι εντάξει | Έχεις γνώμη τώρα αλλάξει

06. Είναι ευτυχής ο άνθρωπος Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας
Είναι ευτυχής ο άνθρωπος | που αγάπη δεν γνωρίζει | και για κοπέλες όμορφες | το νου του δεν σκοτίζει | Δεν έχει χιλίους δυο καημούς | δεν τονε δέρνει ο πόνος | και αν είναι πλούσιος η φτωχός | αυτό το ξέρει μόνος | Κι όμως εγώ π' αγάπησα | κι έχω φωτιά μεγάλη | καημούς που δεν περίμενα | μου 'ρθανε στο κεφάλι

07. Ζούλα σε μια βάρκα μπήκα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Γιώργος Μπάτης | Στίχοι: Γιώργος Μπάτης
Ζούλα σε μια βάρκα μπήκα | και στη σπηλιά του Δράκου βγήκα | Βλέπω τρεις μαστουρωμένοι | βρε και στην άμμο μωρέ ξαπλωμένοι | Ήταν ο Μπάτης βρε κι ο Αρτέμης | μωρέ και ο Στράτος βρε ο Τεμπέλης | Βρε συ Στράτο ντε βρε συ Στράτο | βρε σιάξε ναργιλέ αφράτο | Να φουμάρει βρε το Μπατάκι | βρε που 'ναι χρόνια βρε ντερβισάκι | Να φουμάρει βρε κι ο Αρτέμης | ντε όπου πάει μωρέ και μας φέρνει | Μας στέλνει μαύρο από την Πόλη | βρε και μαστούρια είμαστε όλοι | Τουμπεκί απ’ την Περσία | ντε πίνει ο μάγκας με ησυχία

08. Όσοι με λένε άσωτο Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής
Όσοι με λένε άσωτο και με κατηγορούνε | το ντέρτι πο ‘χω στην καρδιά να σβήσουν δεν μπορούνε | σαν το στοιχειό κατάντησα σε ρημαγμένες στράτες | κι όταν με βλέπουν στρίβουνε οι λιγοστοί διαβάτες | Κι όμως καταδικάστηκα να ζω σαν τον αλήτη | για μιαν αχάριστη καρδιά που μου' κλεισε το σπίτι | εγώ για την αγάπη της θυσίες είχα κάνει | κι εκείνη ποδοπάτησε και σπίτι και στεφάνι | Τώρα γυρίζω μόνος μου με συντροφιά τον πόνο | ψάχνω την άκρη για να βρω στης συμφοράς το δρόμο | πίνω το μαύρο δάκρυ μου που σταζ' απ' την ψυχή μου | αφού αυτή π' αγάπησα ρήμαξε το τσαρδί μου

09. Έχω μια δεκάρα τρύπια Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Χρήστος Στίππας

10. Μες της Πεντέλης τα βουνά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μες της Πεντέλης τα βουνά | στα πεύκα τριγυρίζω | τον Χάρο ψάχνω για να βρω μανούλα μου | μα δεν τον εγνωρίζω | Ένα γλυκό ξημέρωμα | τον Χάρο ανταμώνω | μες της Πεντέλης τα βουνά μανούλα μου | και του μιλώ με πόνο | Χάρε του λέω άσε με | ακόμα για να ζήσω | έχω γυναίκα και παιδιά μανούλα μου | πες μου πού θα τ’ αφήσω | Με βλέπει και χαμογελά | κι αρχίζω πια να σβήνω | μου λέει με δυνατή φωνή μανούλα μου | σε παίρνω δε σ’ αφήνω

11. Ο Βοτανικός Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής

12. Τρεις μάγκες, τρεις γερόμαγκες Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Χρήστος Στίππας
Τρεις μάγκες, τρεις γερόμαγκες | μπήκαν στο μαγαζί μου | καθίσανε σε μια γωνιά | και τα 'πιανε μαζί μου | Μα πάνω στη σκοτούρα μας | και στου πιοτού τη ζάλη | τα σπάσαμε και κάναμε | ζημιά πολύ μεγάλη | Και ήρθαν και μας πήρανε | πεντέξι πολιτσμάνοι | και στη στενή τη φυλακή | μας κλείσαν μάνι, μάνι | Πάνε τα χρόνια τα παλιά | πάν' οι καιροί εκείνοι | μάγκας σε τούτο το ντουνιά | δεν έχει πλέον μείνει

13. Η άμαξα μες στη βροχή Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Η άμαξα μες στη βροχή | τράβα, αμαξά, μη μου βραχεί | το κορίτσι που ‘ναι μέσα, | όμορφο σαν πριγκηπέσα, | μη μου βραχεί. | Τράβα αμαξά μου να χαρείς | όσο πιο γρήγορα μπορείς, | η βροχή όλο δυναμώνει, | το κορίτσι, μου κρυώνει, | μη μου βραχεί. | Μην τυχόν και μου βραχεί. | Έβγα στην άσφαλτο αμαξά | και στρίψε πάλι αριστερά, | να μας φέρεις στο τσαρδί μας, | στη φωλίτσα την κρυφή μας  | τράβα ομαλά | Τράβηξε βρε αμαξά.

14. Καταραμένη φτώχεια Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Δε με φοβίσαν κύματα | βροντές κι ανεμοβρόχια, | όσο με φόβισες εσύ | καταραμένη φτώχεια. | Στον έρωτα και στη ζωή | όπου και να με νιώσεις | φτώχεια δεν πέρασε στιγμή | χωρίς να με πληγώσεις. | Απ' τα φτωχά μου όνειρα | ένα σωστό δεν βγαίνει, | όλα τα σκόρπισες εσύ | φτώχεια καταραμένη.

Για ακρόαση ενός τραγουδιού από αυτό το δίσκο:
Κλικ εδώ