Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

Μα εγώ είμαι Έλληνας





















Μα εγώ είμαι Έλληνας
Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Κώστας Χορλιαφάκης | Στράτος Κουμπάς | Στίχοι: Κώστας Χορλιαφάκης

Τίτλος Δίσκου: Μαζί
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Νότης Σφακιανάκης
Συνθέτες: Βασίλης Δαραμούσκας | Γιάννης Φρασέρης | Γιώργος Μουκίδης | Δήμος Αναστασιάδης | Διονύσης Παπασχοινάς | Ελντίνα Παπαναστασίου | Ηλίας Σακαβίτσης | Κώστας Χορλιαφάκης | Λεωνίδας Αθανασάκος | Νίκος Σαπουντζάκης | Παναγιώτης Μπρακούλιας | Στράτος Κουμπάς | Φώντας Θεοδώρου | Χρύσανθος Χρυσάνθους
Στιχουργοί: Ανδρέας Κακονάς | Βασίλης Δαραμούσκας | Βίκυ Γεροθόδωρου | Γιώργος Μουκίδης | Διονύσης Παπασχοινάς | Ηλίας Σακαβίτσης | Κώστας Χορλιαφάκης | Λεωνίδας Αθανασάκος | Νίκος Βαξαβανέλης | Νίκος Σαπουντζάκης | Σόφη Παππά | Χρήστος Πέτρου

Οι στίχοι: Χρόνια με χτυπάτε | Χρόνια στέκομαι | Χρόνια με πουλάτε και τ' ανέχομαι | Χρόνια ο σκοπός σας, ν' αφανιστώ | Έλληνας χαμένος, πρόγραμμα βατό | Έλληνας θαμμένος, γη χωρίς Θεό | Μα εγώ είμαι Έλληνας | Δεν θα πεθάνω | Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω | Είμαι αυτός που σου χει μάθει, | Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη | Εγώ σε γέννησα, σ' έχω αναθρέψει | Κι ότι δικό σου, μου το 'χεις κλέψει | Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης | Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης | Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή σου χαίρεται | Τώρα ξεπουλιέμαι, μα ποιος Θεός το δέχεται | Τώρα μου ζητάτε το υπάρχον μου | Ως κι την ψυχή μου, που 'χω πάνω μου | Δε θα μου τα πάρεις, ούτε από τον τάφο μου | Μα εγώ είμαι Έλληνας | Δεν θα πεθάνω | Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω | Είμαι αυτός που σου 'χει μάθει, | Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη | Εγώ σε γέννησα, σ' έχω αναθρέψει | Κι ότι δικό σου, μου το 'χεις κλέψει | Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης | Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης | Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος | Σ' επαναστάσεις αναθρεμμένος | Έχω παλέψει, έχω νικήσει | Θεριά ανήμερα, έχω λυγίσει | Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω | Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω | Αυτούς Ελλάδα μου, που χρόνια τώρα | Τον δρόμο σου άνοιξαν στη κατηφόρα


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης