Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017

Δεν πάω πουθενά





















Δεν πάω πουθενά
Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατρός

Τίτλος Δίσκου: Δεν πάω πουθενά
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Βασίλης Καρράς
Συνθέτες: Αλέκος Χρυσοβέργης | Παναγιώτης Αποστολίδης
Στιχουργοί: Αργύρης Αράπης | Βασίλης Καρράς | Ειρήνη Χρυσοβέργη | Σπύρος Γιατράς

Οι στίχοι: Μη μου ζητάς να φύγω | μες στα μεσάνυχτα | να πάρω πάλι σβάρνα | τα ξενυχτάδικα | Αυτά τα ξένα λόγια | που κάθεσαι και ακούς | από ερωτευμένους | μας κάνανε εχθρούς | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά | εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω  | Μη μου ζητάς να φύγω | χωρίς να το σκεφτώ | γιατί μπορεί να πάρω | το δρόμο το κακό | Εγώ στην αγκαλιά σου | νοιώθω ασφάλεια | κι αν φύγω θα γεμίσω | με ανασφάλεια | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά | εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης