Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

Φωνές της νύχτας




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Τα λόγια θα τελειώσουν Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Πλούταρχος Ρεμπούτσικας | Στίχοι: Τάκης Μπουρμάς
Τα λόγια θα τελειώσουν, θα παλιώσουν | αν δεν έχει η καρδιά φωνή, τα χέρια τι να δώσουν | θα παγώσουν, αν δεν έχει το κορμί να πει | τα λόγια θα τελειώσουν. | Να πονάω, να λυγίζω, να φοβάμαι και να ελπίζω | στα ίδια λάθη να γυρίζω, πάει να πει ακόμα ζω | στο Θεό για σένα πάω, κλέβω τ` άστρα και γυρνάω | στο λαιμό σου τα φοράω, πάει να πει πως σ` αγαπάω. | Τα μάτια αρρωσταίνουν και έτσι μένουν | αν δεν είναι η αγκαλιά ζεστή, τα χείλη υπομένουν | και σωπαίνουν μ` ένα ψεύτικο φιλί | γιατί τα μάτια αρρωσταίνουν.

02. Αχ, ζωή Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Βασίλης Γκάντζος | Στίχοι: Βασίλης Γκάντζος
Ζωή πώς με μαγεύεις | τα νιάτα μου παιδεύεις | και με πετάς σε ξένα | λιμάνια ξεχασμένα. | Αχ ζωή που μαζί σου πλαγιάζω | δεν σε ζω κι όλο αναστενάζω. | Αχ ζωή που μαζί σου πλαγιάζω | δεν σε ζω κι όλο αναστενάζω. | Μην έχεις ψευδαισθήσεις | ό, τι είναι να το ζήσεις | στιγμές που δε γυρνάνε | ας φύγουν και ας πάνε. | Μ` άφησες να νομίζω | ότι εγώ σ` ορίζω | στην αγκαλιά σου μέσα | χάθηκα, βρε μπαμπέσα.

03. Φωνές τις νύχτες Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα & Γιάννης Πάριος
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Το σώμα μου θυμάται και δεν κοιμάται | ντυμένο μοναξιές | οι νύχτες δεν τελειώνουν, δεν ξημερώνουν | κι αφήνουν πάντα χαρακιές. | Φωνές τις νύχτες, μα εσύ δεν ήρθες | να μ` αγκαλιάσεις μια φορά. | Πονάει το σώμα, διψάει το στόμα | να το φιλήσεις μια φορά. | Το σώμα μου μιλάει και δεν ξεχνάει | θυμίζει κάτι απ` τα παλιά. | Φωτιά και σημασία σαν ανταρσία | ξυπνάει μέσα απ` τα παλιά.

04. Έπιασα κουβέντα Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Νικολάου | Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Μια φωτογραφία που ‘μαστε μαζί | κάνει την πληγή μου να αιμορραγεί. | Σαν το νυχτοπούλι στους δρόμους τριγυρνώ | λέω τ` όνομά σου και παραμιλώ. | Έπιασα κουβέντα με τον ουρανό | ρώτησα τ` αστέρια πού να `ρθω να σε βρω. | Το φεγγάρι μου `πε πως δε μ` αγαπάς | άλληνε πιστεύεις κι άλληνε φιλάς. | Έκλαψα για σένα και χάθηκα μετά. | Όλα εδώ συντρίμμια όπως τ` άφησες | μ` όρκους κι υποσχέσεις με φυλάκισες. | Στη ζωή μου μπήκες, τη σημάδεψες | την καρδιά μου πήρες και τη μάτωσες.

05. Το αίμα της καρδιάς μου Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Νικολάου | Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Αν με ρωτάς τι θα `δινα κοντά μου να γυρίσεις | αν με ρωτάς τι θα `δινα δυο λόγια να μου πεις | αν με ρωτάς τι θα `δινα για να με συγχωρήσεις | αν με ρωτάς τι θα `δινα για να μ` εμπιστευτείς. | Ό,τι κι αν έχω στη ζωή, όλα τα όνειρά μου | το δάκρυ απ` τα μάτια μου, το αίμα της καρδιάς μου. | Αν με ρωτάς τι θα `δινα το χθες για να ξεχάσεις | αν με ρωτάς τι θα `δινα για μια καινούρια αρχή | αν με ρωτάς τι θα `δινα για να μην προσπεράσεις | αν με ρωτάς τι θα `δινα κοντά μου να βρεθείς. | Ό,τι κι αν έχω στη ζωή, όλα τα όνειρά μου | το δάκρυ απ` τα μάτια μου, το αίμα της καρδιάς μου.

06. Έρωτας τρελός Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μάτια μου, χαρά μου, χείλη μου, φιλιά μου | μάτια μου, χαρά μου, με μαγεύεις
μη μου κάνεις κόλπα και πονώ | θα πεθάνω, στο `πα να το ξέρεις. | Έρωτας με χτύπησε τρελός | χάνονται τα λόγια και οι λέξεις. | Έρωτας με χτύπησε τρελός | έρωτας με χτύπησε μπαμπέσης. | Σαν γλυκό τραγούδι κάποιο αγγελούδι | στην καρδιά μου έριξε τα βέλη | μη μου κάνεις κόλπα και πονώ | είσαι γλύκα, φως μου, είσαι μέλι.

07. Βρήκα τα φτερά μου Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Μιχάλης Τερζής | Στίχοι: Μιχάλης Τερζής
Βρήκα τα φτερά μου | βρήκα τη χαρά μου, | στα μεγάλα μάτια σου | βλέπω τα όνειρα μου | Πετώ ψηλά στα σύννεφα και πάω | μ’ έναν αϊτό που έχω κι αγαπάω, | πετώ ψηλά στα σύννεφα και κλαίω | και μ’ ένα σπίρτο τα παλιά τα καίω. | Βρήκα τα φτερά μου | μεσ’ την ερημιά μου, | σαν το ρόδι ρόδισες | φως μου κι αγκαλιά μου

08. Παράλληλες γραμμές Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Τάκης Μπουρμάς | Στίχοι: Τάκης Μπουρμάς
Τα μάτια σου θυμήθηκα, καινούρια ελπίδα ντύθηκα | κι είπα θα βρω την άκρη, μα όταν ήρθε η στιγμή | εσύ δεν ήσουνα εκεί και έγιναν όλα στάχτη. | Σαν δυο παράλληλες γραμμές οι δρόμοι μας κυλάνε | ποτέ τους δε χωρίζουνε, ποτέ τους δεν κολλάνε. | Σαν το φεγγάρι με τη γη είμαστε πια δεμένοι | αλλού κορμί, αλλού ψυχή, μακριά κι αγαπημένοι. | Τ` όνειρο παντρεύτηκα, τη μοναξιά του γεύτηκα | σ` ένα μονό κρεβάτι και έκρυψα τον έρωτα | στου κόσμου τ` αφανέρωτα να μην τον βλέπει μάτι.

09. Καταδίκη Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Νικολάου | Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Δε σου χρεώνω τίποτα | γι αυτό μην έχεις τύψεις | μα όταν θα φύγεις μάτια μου | την πόρτα μου θα κλείσεις. | Δε θα σου κάνω εγώ σκηνή | και θα σου εξηγήσω | γιατί από σένα τίποτα | δε θέλω να κρατήσω. | Γιατί το κάθε σου φιλί | για μένα ήταν μαχαίρι | που στην καρδιά μου κάρφωνε | κάποιο μοβόρο χέρι. | Γιατί η κάθε σου ματιά | για μένα ήταν δίκη | που όσα κι αν είχα άλλοθι | γινόταν καταδίκη. | Δε σου χρωστάω τίποτα | όλα είναι μοιρασμένα | εγώ δε σου `κρυψα ποτέ | τι ήσουνα για μένα. | Ξέρω, δεν είναι εύκολο | όμως θα προσπαθήσω | τα μάγια που μου έκανες | για πάντα να τα λύσω.

10. Περασμένα ξεχασμένα Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Μίμης Βαγουρδής
Ένα τρένο φορτωμένο αναμνήσεις και καημούς | πέρασε κυνηγημένο από όλους τους σταθμούς. | Κι όταν στάθηκε στα χιόνια και το έπνιξε η βροχή | μπήκα σ` όλα τα βαγόνια, μα δεν ήσουνα εκεί. | Περασμένα ξεχασμένα τώρα μη μου λες | και για σένα και για μένα μάθε πια να κλαις. | Ένα πλοίο τσακισμένο απ` την κοσμοχαλασιά | έγειρε ναυαγισμένο σε άγρια ακροθαλασσιά | δίχως ναύτες και τιμόνι, καπετάνιο και πανιά | και στ` αμπάρια ήμουν μόνη σαν πουλί στην ερημιά.

11. Τέρμα το λίγο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Τάκης Μπουρμάς | Στίχοι: Τάκης Μπουρμάς
Τα χέρια ανοίγω, τα κάνω φτερά | θα δραπετεύσω, στο λέω σοβαρά. | Την πόρτα ανοίγω, τέρμα το λίγο | κι αυτά που πίστευα παλιά. | Στα `δωσα όλα, δε μου έμεινε καρδιά | κι ό,τι ονειρεύτηκα με πνίγει. | Τέλος τα ψέματα, τα λόγια τα μισά | πριν ξημερώσει θα `χω φύγει | ό, τι ονειρεύτηκα με πνίγει. | Θα ρίξω μία τελευταία ματιά | να μην ξεχάσω τα λάθη τα παλιά | για να θυμάμαι εκεί που θα `μια | πως δε γυρνάω εδώ ξανά.

12. Μάνα πόλη Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα & Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Μάνα πόλη, η καρδιά μου σε αγάπησε | άνοιξε την αγκαλιά της και σε κράτησε. | Μπήκες μέσα σαν τον κλέφτη και την άρπαξες | δίχως να το καταλάβω λεηλάτησες. | Είσαι σκόνη που λερώνει το σεντόνι μου | κι ένα έργο που τελειώνει στην οθόνη μου. | Όμως η ζωή μας έχει και γυρίσματα | ατιμώρητα δε μένουν τα εγκλήματα. | Μάνα πόλη η καρδιά μου που σημάδεψες | φώναζα μη με σκοτώνεις, μα δε μ` άκουγες. | Πήγαν άδικα τα χρόνια κι οι θυσίες μου | φαίνεται παλιές πληρώνω αμαρτίες μου.

13. Μέρα τη μέρα Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Κώστας Φαλκώνης | Στίχοι: Κώστας Φαλκώνης
Μέρα τη μέρα νοσταλγώ τον έρωτά σου | στις αναμνήσεις μου θα ζω παντοτινά | και θα θυμάμαι την καρδιά και τα φιλιά σου | μέρα τη μέρα νοσταλγώ να `ρθεις ξανά. | Ξανά σ` αναζητώ, σε θέλω να σου πω | το πόσο σ` αγαπώ είναι μεγάλο μυστικό. | Σαν τον αέρα σε ζητώ, σε ανασαίνω | μέσα στις φλέβες σαν το αίμα μου κυλάς | σαν την κατάρα τη βαριά κάποιας τσιγγάνας | σκόρπιες κουβέντες που θυμάμαι μιας βραδιάς.

14. Η ζωή είναι ένα όνειρο τρελό Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Βασίλης Γκάντζος | Στίχοι: Βασίλης Γκάντζος
Μια φορά μ` αγαπούσες και τρελά με ποθούσες | κι όμως πέρασες τώρα στη ζωή μου σαν μπόρα. | Η αγάπη η τόση έχει πια τελειώσει | κι όμως μένω για σένα, αλλά εσύ είσαι ένα ψέμα. | Η ζωή είναι ένα όνειρο τρελό | που σε πάει πότε εκεί και πότε εδώ. | Μια φορά σ`αγαπούσα, μα γι` άλλο μιλούσα | όταν έβλεπα τ` άστρα στων ματιών σου τα κάστρα. | Η αγάπη εκείνη έχει απομείνει | να γυρνάει στα χρόνια σ` έρημα σεντόνια. | Η ζωή είναι ένα όνειρο τρελό | που σε πάει πότε εκεί και πότε εδώ. | Μα να ξέρεις όσο κι αν ψηλά πετάς | την αγάπη που πιστεύεις να ζητάς.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης