Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

Να 'χα δυο καρδιές να σ' αγαπώ





















01. Άγγελος με δάκρυα Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Δε φεύγω απόψε, θα μείνω εδώ, | κάτι με δένει παντοτινό. | Θα γείρω μέσα στην αγκαλιά, | καινούργια αγάπη μου παλιά. | Άσ’ τις ώρες να κυλάνε | σαν φεγγάρια στα σεντόνια μας | κι όλη νύχτα να μιλάμε | με τα αγαπημένα χρόνια μας. | Μάτια μου, μαζί θα πάμε | και στου κόσμου, αν θες, την άκρια. | Μοιάζεις όταν σ’ αγκαλιάζω | άγγελος με δάκρυα. | Δε φεύγω απόψε γιατί μπορεί | να βρω κοντά σου φλέβα χρυσή. | Κι αν βρω αγάπη παντοτινή, | εγώ θα κόψω το σκοινί. | Άσ’ τις ώρες να κυλάνε | σαν φεγγάρια στα σεντόνια μας | κι όλη νύχτα να μιλάμε | με τα αγαπημένα χρόνια μας | Μάτια μου, μαζί θα πάμε | και στου κόσμου, αν θες, την άκρια. | Μοιάζεις όταν σ' αγκαλιάζω | άγγελος με δάκρυα.

02. Να ’χα δυο καρδιές να σ’ αγαπώ Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Ένας ήλιος στη Βεγγάζη | παίζει με τα μάτια σου κρυφτό | με ματιές σε κουβεντιάζει | τριανταφυλλάκι μου κλειστό | με ματιές σε κουβεντιάζει | τριανταφυλλάκι μου κλειστό | να 'χα δυο καρδιές να σ' αγαπώ. | Σε μια βόλτα στον Καρέα | μ' ένα δειλινό χρωματιστό | είχα την καρδιά σου θέα | τριανταφυλλάκι μου κλειστό | είχα την καρδιά σου θέα | τριανταφυλλάκι μου κλειστό | να 'χα δυο καρδιές να σ' αγαπώ. | Ένα βράδυ παραλία | αγκαλιά σε παίρνω και ξεχνώ | στα παλιά βάζω τελεία | στα καινούργια μου σε σεργιανώ | στα παλιά βάζω τελεία | στα καινούργια μου σε σεργιανώ | να 'χα δυο καρδιές να σ' αγαπώ, | να 'χα δυο καρδιές να σ' αγαπώ.

03. Σβήσε με απ' το χάρτη Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Πέρασα, που λες, από συμφορές | και αγάπες σκάρτες | κι είπα ένα πρωί με στεγνό φιλί: | σβήστε με απ' τους χάρτες. | Είπα δεν μπορώ να ταλαιπωρώ | άλλο το κορμί μου, | το 'πε ο καφές, το 'παν κι οι πληγές | από τη ζωή μου. | Είπε ο Θεός "Γενηθήτω φως, | η ζωή ν' ανθίσει", | ήσουν κιβωτός μα μια μέρα πώς | στέρεψες σαν βρύση. | Έτσι ξαφνικά και στα γενικά | πέρασα στην άκρη, | σβήσε μ' από δω, σβήσε μ' από κει | σβήσε με απ' το χάρτη.

04. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Να μην με φώτιζαν τέτοια μάτια, | να μην με λιώνανε τόσοι στεναγμοί, | να μην με χώριζαν δυο κομμάτια, | νύχτες που βγάζουν σ' άλλα μονοπάτια, | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ, | αυτή η αγάπη στ' άστρα μ' ανεβάζει, | κι άσε να καώ όπως θέλω και να χρεωθώ, | αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει | Αγάπη που 'γινες σώμα κι αίμα, | χωρίς εσένα όλα είναι ξενιτιές, | αν η αλήθεια σου γίνει ψέμα, | στάχτη να γίνω μέσα σ' ένα βλέμμα | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές... | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές...

05. Έμεινες όνειρο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Ήξερα πόσο σ' αγαπώ | και μια ζωή σπατάλησα | μα σα φεγγάρι στο νερό | πνιγόμουν που σ' αγκάλιαζα. | Αυτή η σχέση τελικά | ποτέ καρδιά δεν κλείδωσε, | όλο ταξίδευα ανοιχτά | και τη ζωή μου πλήγωσε. | Έμεινες όνειρο και μια συνάντηση | δίχως απάντηση στη μπόρα της καρδιάς. | Ήμουν εδώ κι ήσουν αλλού | σ' αναμονές κουράστηκα | και σ' ένα βράδυ γυρισμού | στα μάτια σου κρεμάστηκα. | Μα ήταν αποχωρισμός | το βλέμμα αυτό το κρύο σου | και καταλήγω δυστυχώς | πως ήμουν ένα αστείο σου.

06. Μη σε ξαναδώ μπροστά μου Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκης Πέτρου
Αφού ξέρεις πως θα χάσεις | γιατί φτιάχνεις καταστάσεις, | αφού ξέρεις πως θα πέσεις | γιατί κάνεις επιθέσεις. | Αφού ξέρεις τι θα πάθεις | γιατί δε ρωτάς να μάθεις, | αφού ξέρεις πως θα λιώσεις | τί τις θέλεις τις δηλώσεις. | Μη σε ξαναδώ μπροστά μου, | στην κρεβατοκάμαρά μου, | δε θα ξαναδείς φουστάνι | μέχρι να φωνάξεις "φτάνει".  | Αφού ξέρεις πως θα χάσεις | τι ζητάς επαναστάσεις, | αφού ξέρεις, θα πονέσεις | γιατί βιάζεσαι να μπλέξεις. | Αφού ξέρεις, θα ενδώσεις | γιατί αγαπάς με δόσεις, | αφού τρέμεις σαν κεράκι | τι σηκώνεις μπαϊράκι. | Μη σε ξαναδώ μπροστά μου, | στην κρεβατοκάμαρά μου, | δε θα ξαναδείς φουστάνι | μέχρι να φωνάξεις "φτάνει".

07. Δεν υπάρχουν άγγελοι Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Δεν υπάρχουν άγγελοι, σου λέω. | Νόμιζα πως είχα αγκαλιά | τον τελευταίο. | Πόσο λάθος έκανα | που για σένα πέθαινα, | τώρα που με πούλησες το ξέρω. | Δεν υπάρχουν άγγελοι. | Δε με ξεγελάνε | τα γαλάζια μάτια, | τα ξανθιά μαλλιά. | Πάντοτε οι άγγελοι | πιο ψηλά μας πάνε, | όμως από σένανε | λείπουν τα φτερά. | Δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε. | Έχω τα σημάδια από σένα | που με καίνε. | Σαν παιδί σου δόθηκα | κι όμως να προδόθηκα, | δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε. | Δεν υπάρχουν άγγελοι...

08. Για να με μάθεις σου τα λέω Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Αυτά που θέλω δεν χωράνε πουθενά, | μ’ αναστατώνουν και με στρώνουνε ξανά. | Κάποτε ψάχνω τα ερωτικά σκοτάδια, | άλλο δεν θέλω την καρδιά μου μόνη κι άδεια. | Για να με μάθεις σου τα λέω, | να σέβεσαι τα λάθη μου, | το δίκιο μου, τα πάθη μου, | να ξέρεις και που φταίω. | Αυτά που θέλω δεν κρατάν ούτε στιγμή, | σου λέω φύγε και μετά φωνάζω μη. | Πότε στης νύχτας θέλω να περνώ τα φώτα, | πότε σιωπή και κλείνω πίσω μου την πόρτα. | Για να με μάθεις σου τα λέω, | να σέβεσαι τα λάθη μου, | το δίκιο μου, τα πάθη μου, | να ξέρεις και που φταίω.

09. Δε θα με παρασύρεις Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Απάνω που σ' αγάπησα σε πήρε το ποτάμι, | και στον καθρέφτη μου έγραψα πως πας κι εσύ χαράμι, | απάνω που σε πίστεψα σε πήρε η κατηφόρα, | λοιπόν, δεν ξεστρατεύομαι, μονάχος σου προχώρα. | Δεν θα με παρασύρεις εκεί που θες εσύ | κι ας ξέρεις να σερβίρεις το πιο γλυκό κρασί, | δε θα με παρασύρεις, θα φύγω μόλις δω | πως η παλιά μου αγάπη δε μένει πια εδώ. | Απάνω που σε δέχτηκα αλλάζεις πάλι τρόπους, | εκεί που μόλις έλεγα πως ξέρω τους ανθρώπους, | απάνω που φαντάστηκα πως έσπασε η γκίνια | δε θα πληρώσω ακριβά και τη δική σου φτήνια. | Δεν θα με παρασύρεις εκεί που θες εσύ | κι ας ξέρεις να σερβίρεις το πιο γλυκό κρασί, | δε θα με παρασύρεις, θα φύγω μόλις δω | πως η παλιά μου αγάπη δε μένει πια εδώ.

10. Ο έρωτας μαζί σου καλοκαίρι Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Κραυγές και ψίθυροι ο έρωτας μαζί σου, | δρόμος τη νύχτα με απότομες στροφές. | Και μοιάζει κρύσταλλο σπασμένο η φωνή σου | σαν παραδίνεσαι και "σ’ αγαπώ" μου λες. | Ο έρωτας μαζί σου καλοκαίρι, | παιχνίδι, τρέλα και ανατροπή. | Ο έρωτας μαζί σου διαφέρει | γιατί κρατάει μια ζωή, | ο έρωτας μαζί σου διαφέρει | γιατί κρατάει, φως μου, μια ζωή. | Φωτιά και ένταση ο έρωτας μαζί σου | και μία έξοδος κινδύνου προς το φως. | Απ’ όσα έζησες απόψε παραιτήσου, | και γίνε έκρηξη, μαζί και πειρασμός. | Ο έρωτας μαζί σου καλοκαίρι | παιχνίδι, τρέλα και ανατροπή. | Ο έρωτας μαζί σου διαφέρει | γιατί κρατάει μια ζωή, | ο έρωτας μαζί σου διαφέρει | γιατί κρατάει, φως μου, μια ζωή.

11. Σ' ακούω Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Δημήτρης Ρήτας
Σ' ακούω όταν με κοιτάζεις, | σ' ακούω όταν με φωνάζεις, | για να 'ρθω πλάι σου να μείνω | κι ένα μ' εσένανε να γίνω, | με το κορμί και με το νου | σ' ακούω αγάπη μου παντού. | Κι όταν δεν είμαστε μαζί | σ' ακούω αγάπη μου μέσα στη σιωπή, | κι όταν δεν είμαστε μαζί | σε πίνω αγάπη μου μέσα στο κρασί. | Σ' ακούω όταν με κοιτάζεις, | σ' ακούω όταν μ' αγκαλιάζεις | κι όταν με σφίγγεις μες στα χέρια | νιώθω χιλιάδες καλοκαίρια, | μέσα στη γλύκα του φιλιού | σ' ακούω αγάπη μου παντού. | Κι όταν δεν είμαστε μαζί | σ' ακούω αγάπη μου μέσα στη σιωπή, | κι όταν δεν είμαστε μαζί | σε πίνω αγάπη μου μέσα στο κρασί.

12. Εσύ αποφασίζεις Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Πίσω σου τρέχω σαν αγέρας να σε φτάσω, | σ’ ανωνυμία σε τυλίγω μη σε χάσω. | Όλη την ώρα δίχως λόγο σε γυρεύω, | σ’ ακολουθώ και το κουράγιο μου παιδεύω. | Εσύ αποφασίζεις τι θέλεις, τι νομίζεις, | αν θες με απαρνιέσαι στη στιγμή. | Εσύ αποφασίζεις, αν θες με συνηθίζεις, | αν θες με απαρνιέσαι στη στιγμή. | Κάνω κουμάντο στης δουλειάς τα ραντεβού σου | και καθαρίζω το λεκέ του βραδινού σου. | Για να μη φύγεις όλα ανάποδα τα φέρνω, | δεν τις μετρώ για σένα πόσες πίκρες παίρνω. | Εσύ αποφασίζεις τι θέλεις, τι νομίζεις, | αν θες με απαρνιέσαι στη στιγμή. | Εσύ αποφασίζεις, αν θες με συνηθίζεις, | αν θες με απαρνιέσαι στη στιγμή.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης