Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Όνειρο δεμένο




















Όνειρο δεμένο
Πάνος Γαβαλάς και Ρία Κούρτη  
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας

Τίτλος Δίσκου: Πρώτη εκτέλεση
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Αλέκα Μαβίλη | Βίκυ Μοσχολιού | Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Ζωή Φυτούση | Πάνος Γαβαλάς | Πόλυ Πάνου
Συνθέτης: Σταύρος Ξαρχάκος
Στιχουργοί: Αλέκος Γαλανός | Αλέκος Σακελλάριος | Βαγγέλης Γκούφας | Λευτέρης Παπαδόπουλος | Νίκος Γκάτσος

Οι στίχοι: Όνειρο δεμένο στο μουράγιο | πόρτα μου κλεισμένη στο νοτιά | έκανα τον πόνο μου κουράγιο | στην αγάπη μου έβαλα φωτιά. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς. | Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι | κι από τ' άστρα κλέψανε το φώς | άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι | κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης