Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

Σ' αγαπώ




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Εγκλωβισμένη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Νιώθω πάλι εγκλωβισμένη | Και σηκώνομαι να φύγω διαλυμένη. | Τα κλειδιά μου και μια τσάντα | Φεύγω λέω από μέσα μου για πάντα... | Μπαίνω στ’ αυτοκίνητό μου | Και στο κάθισμα πετάω το κινητό μου. | Νευρικά πατάω γκάζι, | Σε θυμάμαι κι η καρδιά φαρμάκι στάζει... | Σταματάω στο φανάρι | Και ματώνει της ψυχής μου το φεγγάρι. | Σβήνω τη μεγάλη σκάλα, | Ας γινόταν να μ’ αγάπαγες μια στάλα. | Βάζω πρώτη και μαρσάρω, | Παραλίγο με ένα βλάκα να τρακάρω. | Αγκαλιάζω το τιμόνι | Δεν αντέχω άλλο πλέον να `μαι μόνη... | Δε μ’ αγαπάς, τη ψυχή μου σκορπάς | Με χτυπάς και σε χίλια κομμάτια με σπας! | Με απειλείς και όλο με προκαλείς, | Με σημαδεύεις και με πυροβολείς! | Νύχτα είναι, θα περάσει. | Η καρδιά μου όμως νιώθω πως θα σπάσει. | Οδηγώ και απ’ το καθρέφτη | Η ματιά μου πάνω στη μορφή σου πέφτει... | Βγάζω αλάρμ, κάνω στην άκρη | Και αγωνίζομαι να πνίξω ένα δάκρυ, | Σαν εμένα τη φιλούσες | Τη στιγμή που από το πλάι μου περνούσες... | Δε μ’ αγαπάς, τη ψυχή μου σκορπάς, | Με χτυπάς και σε χίλια κομμάτια με σπας! | Με απειλείς και όλο με προκαλείς, | Με σημαδεύεις και με πυροβολείς! | Άσε με, μες τη τρέλα μου άσε με! | Τώρα φεύγω και ψάξε με! | Κι αν μπορείς, έλα πιάσε με!..

02. Ακόμα σ’ αγαπώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ξαφνικά σε είδα και σταμάτησα | Και ένα δάκρυ να μην τρέξει κράτησα. | Είσαι εσύ ή κάποιος που μου θύμιζε το πρόσωπό σου... | Δεν μπορεί θα κάνω λάθος σκέφτηκα | Και όμως είσαι εσύ που ερωτεύτηκα | Είσαι εσύ που κάποια νύχτα πρόδωσες τον άνθρωπό σου... | Δεν είχα δύναμη, στ’ ορκίζομαι να φύγω | Να σε αποφύγω και έμεινα για λίγο. | Πριν γίνω στάχτη στη φωτιά που μου ανάβεις, | Φεύγω πριν προλάβεις, πριν το καταλάβεις | Πως ακόμα σ’ αγαπώ! | Ξαφνικά σε είδα και διαλύθηκα | Και ό,τι μου `χες ορκιστεί θυμήθηκα | Πως ποτέ σου τάχα δε θα μ’ έβγαζες απ’ το μυαλό σου...

03. Αν σε χάσω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Στο τασάκι το μικρό, | το τσιγάρο το στριφτό | Και ο διπλός σου ο καφές | Εσένα περιμένουν από χτες. | Δεν ζητώ να ξαναρθείς, | ούτε να απολογηθείς. | Αν βαρέθηκες εδώ, | καρδιά μου, στο καλό. | Εγώ να ξέρεις αν σε χάσω, | Δε θα `χω τίποτα να χάσω | Δε θα `χω ανάγκη να σε δω, | Γιατί ποτέ δεν ήσουνα εδώ | Εγώ να ξέρεις αν σε χάσω, | Δε θα `χω τίποτα να χάσω | Μα θα το ήθελα πολύ | Να ζούσαμε μαζί για μια ζωή | Τρεις η ώρα και μισή, | πάλι δε θα `ρθεις εσύ | Και νομίζεις πως εγώ | Στους δρόμους θα γυρίζω να σε βρω. | Δεν μπορείς να φανταστείς | πόσο θα με χρειαστείς. | Θα με ψάχνεις σαν τρελός, | χαμένος, εντελώς.

04. Δυο ζωές Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Απόψε πάμε όπου θες | ξέχνα το αύριο και το χθες | βάλε φωτιά στη λογική | η νύχτα είναι μαγική | σαν αγκαλιά μοναδική | Σου λέω αν είχα δυο ζωές | θα σ αγαπούσα δυο φορές | γιατί δε φτάνει μόνο μια | για να χωρέσει η καρδιά τα ακριβά σου μυστικά | σ’ αγαπώ και ποτέ μου δε σ αλλάζω | σ’ αγαπώ κι όσο ζω θα στο φωνάζω | Στο αποκλείω κάποια μέρα να χαθώ | θα μαι σκιά σου και θα σε ακολουθώ | είσαι ανάγκη της ψυχής μου και το μηδέν της λογικής μου | δώσ’ μου το σύνθημα να σου παραδοθώ | Απόψε κράτα με σφιχτά | ξέχνα το πριν και το μετά | όσο υπάρχω στη ζωή θα μας ενώνει στο 'χω πει | μια τέτοια αγάπη δυνατή | σ’ αγαπώ και ποτέ μου δε σ αλλάζω | σ’ αγαπώ κι όσο ζω θα στο φωνάζω | Στο αποκλείω κάποια μέρα να χαθώ | θα μαι σκιά σου και θα σε ακολουθώ | είσαι ανάγκη της ψυχής μου και το μηδέν της λογικής μου | δώσ’ μου το σύνθημα να σου παραδοθώ | σ’ αγαπώ και ποτέ μου δε σ αλλάζω | σ’ αγαπώ κι όσο ζω θα στο φωνάζω

05. Με φωνάζουν οι φίλοι τρελή Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Είναι κάτι στιγμές που σε έχω ανάγκη, | Κι είναι τόσα πολλά που θέλω να πω. | Όμως πάλι σε χάνω, να σ’ αγγίξω δε φτάνω. | Πως να αντέξει κανείς να πει "σ’ αγαπώ". | Είναι κάτι στιγμές που με εξουσιάζεις, | Του κορμιού σου εγώ δηλώνω σκιά. | Πόσο θα ΄θελα να σε πληγώσω, | Να θυμώσω και να σε προδώσω. | Όπως νιώθω να νιώσεις και εσύ μια φορά. | Με φωνάζουν οι φίλοι τρελή | επειδή σ’ αγαπάω πολύ | Και με βρίζουν που μένω εδώ | Και δεν προσπαθώ μια λύση να βρω | Με φωνάζουν οι φίλοι τρελή | που με λιώνεις με ένα φιλί. | Μα όσο υπάρχω στο κόσμο αυτό, | εσένα θα έχω θεό | Είναι κάτι στιγμές που θέλω να φύγω | Στη δική σου ζωή να βάλω φωτιά. | Πόσο θα ΄θελα να σε πληγώσω, | Να θυμώσω και να σε προδώσω. | Όπως νιώθω να νιώσεις και εσύ μια φορά.

06. Ανάμνηση Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου & Αντώνης Βαρδής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Νίκος Παλαβιτσίνης
Σβήνω το τσιγάρο, κατεβαίνω τα σκαλιά, | Το ρολόι δείχνει πάλι πέντε. | Ρώτησα για σένα, μα δεν είσαι πουθενά, | Ούτε και οι φίλοι δε μου λένε. | Έρχεσαι τις νύχτες που δεν ζω, | Όταν στο μηδέν ακροβατώ, | Κάτι ώρες δύσκολες βραδιές που δε περνάνε. | Έσβησα τα φώτα να σε δω, | Μέσα στο σκοτάδι να σε βρω, | Χάνομαι στα μάτια σου που πια δε μου μιλάνε. | Φύγε μακριά, ανάμνηση παλιά, | Το τσιγάρο ανάβω να καεί η μοναξιά | Έρχεσαι ξανά στο δάκρυ που κυλά, | Σαν το νερό στο χώμα σε ένα σώμα που διψά | Έκλεισα την πόρτα, τα παράθυρα κλειστά, | Πάλι το μυαλό παγίδες βάζει. | Σκέφτηκα και σένα τελευταία μου φορά, | Τίποτα ο χρόνος δεν αλλάζει.

07. Ο χωρισμός σου θάνατος Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Σβήνω το τσιγάρο κατεβαίνω τα σκαλιά | το ρολόι δείχνει πάλι πέντε | ρώτησα για σένα μα δεν είσαι πουθενά | ούτε και οι φίλοι δε μου λένε | Έρχεσαι τις νύχτες που δε ζω | όταν στο μηδέν ακροβατώ | κάτι ώρες δύσκολες | βραδιές που δεν περνάνε | Έσβησα τα φώτα να σε δω | μέσα στο σκοτάδι να σε βρω | χάνομαι στα μάτια σου πια | δε μου μιλάνε | Φύγε μακριά ανάμνηση παλιά | το τσιγάρο ανάβω να καεί η μοναξιά | έρχεσαι ξανά στο δάκρυ που κυλά | σαν το νερό στο χώμα που διψά | Έκλεισα την πόρτα τα παράθυρα κλειστά | πάλι το μυαλό παγίδες βάζει | σκέφτηκα και σένα τελευταία μου φορά | τίποτα ο χρόνος δεν αλλάζει | Έρχεσαι τις νύχτες που δε ζω | όταν στο μηδέν ακροβατώ | κάτι ώρες δύσκολες | βραδιές που δεν περνάνε | Έσβησα τα φώτα να σε δω | μέσα στο σκοτάδι να σε βρω | χάνομαι στα μάτια σου που πια | δε μου μιλάνε | Φύγε μακριά ανάμνηση παλιά | το τσιγάρο ανάβω να καεί η μοναξιά | έρχεσαι ξανά στο δάκρυ που κυλά | σαν το νερό στο χώμα που διψά

08. Μη με κατακρίνεις Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ήρθες πάλι στο μυαλό μου ξημερώματα | Της ψυχής μου να ενώσεις τα αποκόμματα. | Μια σταγόνα ήσουν πόνος που ξεχείλισε | Και απ’ τα μάτια ένα δάκρυ πάλι κύλησε. | Ξέρω ήρθες να με κρίνεις, | πάλι θα με κατακρίνεις | Και κομμάτια θα μου κάνεις την καρδιά... | Μη με κατακρίνεις μια στιγμή αν μείνεις, | Στην ερημιά του κόσμου, μάτια μου, | Ακόμη μια φορά μη με αφήνεις! | Μη με κατακρίνεις μια στιγμή αν μείνεις, | Με αγκαλιές που σε ξεχάσανε | Και εφήμερα φιλιά μη με συγκρίνεις! | Κι ήρθες πάλι στο όνειρό μου τα χαράματα | Και με βρήκες να γυρνάω στα χαλάσματα. | Μια ζωή που και οι δυο μας καταστρέψαμε | Που δεν είμαστε μαζί κι οι δυο μας φταίξαμε...

09. Τι μου συμβαίνει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τι μου συμβαίνει δεν έχω πιει μα λειτουργώ σαν μεθυσμένη και σαν χαμένη | τι μου συμβαίνει κι αυτό το πάθος ξαφνικά με ξετρελαίνει | μ’ ένα βλέμμα με κλειδώνεις στη δική σου φυλακή | και ισόβια μου ζητάς μια αγάπη δίχως λογική | τι μου συμβαίνει μες στο γκρεμό σου η ζωή με παρασέρνει | Πως φοβάμαι μην τελειώσει το όνειρο αυτό | μη χαθούμε και ματώσει το σ’ αγαπώ | πως φοβάμαι το στριμμένο χαρακτήρα μου | που κόντρα πάει στη μοίρα μου | κι σ’ ότι λαχταρώ | Πως φοβάμαι μην τελειώσει το όνειρο αυτό | μη χαθούμε και ματώσει το σ’ αγαπώ | πόσο θα θελα καρδιά μου να παλέψουμε | στα δύσκολα να αντέξουμε κι οι δυο | Τι μου συμβαίνει και το κορμί μου σαν τρελό σε περιμένει | και με πεθαίνει | τι μου συμβαίνει και η ψυχή να σε καλεί δεν προλαβαίνει | μ’ ένα βλέμμα με κλειδώνεις στη δική σου φυλακή | και ισόβια μου ζητάς μια αγάπη δίχως λογική | τι μου συμβαίνει μες στο γκρεμό σου η ζωή με παρασέρνει | Πως φοβάμαι μην τελειώσει το όνειρο αυτό | μη χαθούμε και ματώσει το σ’ αγαπώ | πόσο θα θελα καρδιά μου να παλέψουμε | στα δύσκολα να αντέξουμε κι οι δυο.

10. Πόσο μοιάζουμε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τα δικά μου δειλινά έχουν το δικό σου χρώμα. | Έχεις φύγει μακριά και όμως είσαι εδώ ακόμα. | Τι και να ζούμε χωριστά, ίδια νύχτα μας σκεπάζει, | Ίδια και η μοναξιά που ματώνει την καρδιά. | Μα πόσο μοιάζουμε λες και ζούμε σε ένα σώμα εμείς οι δυο. | Μα πόσο μοιάζουμε λες και είσαι εσύ το άλλο μου μισό. | Χωρίς αγάπη είναι άδεια η ζωή | Και εμείς, καρδιά μου, κάπου έχουμε χαθεί. | Είμαστε μόνοι στο κενό, | φεγγάρια δίχως ουρανό | εμείς οι δυο | Η δική μου αγκαλιά άδεια πόλη γκρεμισμένη, | Η δική σου η ζωή δίχως χάδι και φιλί.

11. Πόσο ίδια σκέφτομαι κι εγώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ένα πρωινό θολό και κρύο | Φεύγεις απ’ το σπίτι σαν τρελή, | Χέρι να πιαστείς δεν έχεις πουθενά ούτε για αστείο | Έξοδο ζητάς ηρωική... | Έχεις βαρεθεί να κλαις τα βράδια, | Ψάχνεις μια αγκαλιά για να κρυφτείς. | Μα τη νύχτα σαν απόκληρη γυρνάς μες τα σκοτάδια | Και ζητάς εδώ να ξαναρθείς... | Ένα χειμωνιάτικο πρωί | Πήρες την απόφαση να φύγεις, | Γύριζες στους δρόμους σαν τρελή | Απ’ τη μοναξιά σου να ξεφύγεις... | Θεέ μου, πόσο σε καταλαβαίνω! | Πόσο ίδια σκέφτομαι κι εγώ! | Θέλω να σου πω πως όταν τραγουδάς εγώ πεθαίνω, | Όταν τραγουδάς εγώ σιωπώ... | Ένα χειμωνιάτικο πρωί | Πήρες την απόφαση να φύγεις, | Γύριζες στους δρόμους σαν τρελή | Απ’ τη μοναξιά σου να ξεφύγεις... | Ένα χειμωνιάτικο πρωί | Τρέχοντας το χρόνο να προλάβω | Πέρασε απ’ το πλάι μου η ζωή | Θεέ μου, δίχως να το καταλάβω...

12. Ψάχνοντας τ’ όνειρο να βρω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Με ένα βήμα απ’ τις αλάνες βρέθηκα εδώ, | Μα η σκόνη έχει μείνει. | Τώρα είπα θα την κάνω δε θα φοβηθώ, | Θα ρισκάρω και ό,τι γίνει. | Στο λαιμό τη Σαλονίκη κρέμασα σταυρό | Κι είπα μέσα μου ξεκίνα. | Είχα πει πως δε θα φύγω, πάντα θα `μαι εδώ | Και όμως να `μαι στην Αθήνα, | Ψάχνοντας το όνειρο να βρω... | Εγώ δε ζήτησα βοήθεια από κανέναν | Και σε κανέναν δε χρωστώ. | Κι αν την αγάπη μου τη φύλαξα για σένα, | Πανάκριβα το πλήρωσα κι αυτό! | Ψάχνοντας το όνειρο να βρω... | Κι αν τη πόρτα της καρδιάς μου κλείδωσα εγώ | Στης αγάπης το παιχνίδι. | Πάντα κάποιον περιμένω να `ρθει ως εδώ | Με μια αγάπη αντικλείδι, | Ψάχνοντας το όνειρο να βρω...

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης