Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

Αχ κορίτσι μου





















Αχ κορίτσι μου
Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Μπουρής | Στίχοι: Κοσμάς Κιφοκέρης

Τίτλος Δίσκου: Αχ κορίτσι μου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Πλούταρχος
Συνθέτες: Αλέξης Σέρκος | Βασίλης Κελαϊδής | Γιάννης Πλούταρχος | Γιώργος Καφετζόπουλος  | Δημήτρης Κορδατζής | Νίκος Παπαδόπουλος
Στιχουργοί: Βασίλης Παπαδόπουλος | Εύη Δρούτσα | Ηλίας Φιλίππου | Κοσμάς Κιφοκέρης | Λάζαρος Κομνηνός | Ναταλί | Νίκος Βαξαβανέλης | Νίκος Παπαδόπουλος | Πάνος Φαλάρας | Πίτσα Βαξαβανέλλη-Τσιάλτα

Οι στίχοι: Μου έλειψες απόψε θα το μάθεις | Σαν φτάσεις μυστικά θα σου το πω | Περίμενα να `ρθείς στα μάτια να με δεις | Να σου ζητήσω ότι λαχταρώ | Αχ κορίτσι μου | Στους χτύπους της καρδιάς μου | Απόψε χόρεψε | Φτερά αγγέλου στο κορμί μου φόρεσε | Να φτάσω ως τη πόρτα του ουρανού | Αχ κορίτσι μου | Δικά σου της ψυχής μου τ’ αφανέρωτα | Τα έκρυψα σε βράδια αξημέρωτα | Κανένας μη τα δει μόνο εσύ | Περίμενα τόσο καιρό εσένα | Να έρθεις στη ζωή μου να φανείς | Εγώ σε καρτερώ σου φώναζα εδώ | Να μείνεις μη περάσεις και διαβείς


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης