Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2017

Αναπνοή μου





















Αναπνοή μου
Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κ. Ασημακόπουλος | Θ. Σπυρόπουλος | Π. Παπαδούκας

Τίτλος Δίσκου: Τα πορτραίτα της MINOS και EMI
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Τώνης Μαρούδας
Συνθέτες: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Γιώργος Μουζάκης | Κώστας Καπνίσης | Λυκούργος Μαρκέας | Μιχάλης Σουγιούλ | Μανώλης Χιώτης | Σταύρος Ρουχωτάς | Τάκης Μωράκης | Τώνης Μαρούδας | Φίλων Αρίας
Στιχουργοί: Αλέκος Σακελλάριος | Βασίλης Σπυρόπουλος | Γιάννης Φερμάνογλου | Γιώργος Οικονομίδης | Δημήτρης Φραγκιουδάκης | Ηλίας Λυμπερόπουλος | Θάνος Σοφός | Κώστας Γιαννίδης | Κώστας Κοφινιώτης | Κώστας Πρετεντέρης | Νίκος Φατσέας | Τάκης Σωτήρχος | Φίλων Αρίας | Χρήστος Γιαννακόπουλος | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Ένα τραγούδι θα σου πω, ακόμα ένα, | από τα τόσα που σου είπα τα πολλά | τα τόσα που ίσως τα 'χεις ξεχασμένα | καθώς ο χρόνος φεύγει και κυλά | Δε θα 'ναι πια η μελωδία του θλιμμένη | δε θα 'χει πια ούτε τη λέξη σ' αγαπώ | θα λέει αυτό που χρόνια μου συμβαίνει | κι απόψε ήρθ' η ώρα να στο πω. | Αναπνοή μου, όταν σε χάνω | όλα μου φταίνε και να ζήσω δεν μπορώ | είσαι η ζωή μου κι ότι κι αν κάνω | πάλι κοντά σου να γυρίσω λαχταρώ | Όταν δε βλέπω τα γλυκά ματάκια σου | όταν μου λείπουν τα θερμά σου τα φιλιά | αναπνοή μου, σβήνει η πνοή μου | και ψάχνω να 'βρω τη θερμή σου αγκαλιά


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης