Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Καινούριο φιλί





















01. Καινούριο φιλί Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Ένα καινούριο σου φιλί | με τα παλιά φυλάω | γιατί όταν είσαι μακριά | για τα φιλιά διψάω | Ούτε που το φαντάζεσαι | σε ποιο κελί το κλείνεις | κάθε καινούριο σου φιλί | την ώρα που το δίνεις | Ένα άγγιγμα σου τρυφερό | μαζί μ’ ένα τυχαίο | να μη θυμάται το κορμί | ποιο ήρθε τελευταίο

02. Σε ευθεία γραμμή Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Λήδα Ρουμάνη
Σε ευθεία γραμμή | ώρα τρεις το πρωί | το τιμόνι κρατώ | με το βλέμμα υγρό | Δεν μπορώ να σε δω | με σκισμένο εαυτό | δε μπορώ να με βλέπεις | να γέρνω | Κι ας με ξέρεις καλά | κι ας σου λέω πολλά | πάντα κάτι θ’ αφήνω απέξω | Θα μετράω φωναχτά | μα είναι τόσα πολλά | όλα αυτά που ζητάς να παλέψω | Σε ευθεία γραμμή, | ούτε μία στροφή | και το τέρμα μακριά | πάντα θα ‘ναι αργά | Τους καημούς σου φορώ | πάντα δίπλα σου εγώ | πάντα εγώ που γελάς | κι ομορφαίνω

03. Αγάπη στις επαναλήψεις Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Λήδα Ρουμάνη
Ό,τι κι αν πεις, το `χω ακούσει | Ό,τι κι αν δεις, το έχω δει | Τώρα ξανά θα θυμώσεις | Θα βάλεις φωνές και θα υψώσεις | Τον τοίχο και δε θα με νιώσεις | Αγάπη στις επαναλήψεις | Κι ούτε που θέλεις ξανά να το κρύψεις | Αγάπη δεν πάει πιο κάτω | Και δε σ `αφήνει να δεις παρακάτω | Αγάπη... | Αγκάθι στο στόμα, στο βλέμμα, στο σώμα | Αγκάθι... | Τρυπάς την ψυχή μου ακόμα | Ό,τι κι αν πω, λες το ξέρεις | Ό,τι κι αν δω, το `χεις δει | Κι όταν η θύελλα φύγει | Ο ίδιος καπνός θα με πνίγει | Θα θέλεις μα θα `χω πια φύγει | Αγάπη στις επαναλήψεις | Κι ούτε που θέλεις πια να το κρύψεις | Αγάπη δεν πάει πιο κάτω | Και δε σ `αφήνει να δεις παρακάτω | Αγάπη... | Αγκάθι στο στόμα, στο βλέμμα, στο σώμα | Αγκάθι... | Τρυπάς την ψυχή μου ακόμα | Στο στόμα, στο σώμα, στο βλέμμα | Αγκάθι... | Τρυπάς την ψυχή μου ακόμα

04. Το σερί Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Όχι πως δεν ήθελα κι εγώ | να `χα κάνει κάτι πιο σωστό | να `χα αναμνήσεις που τα βράδια | να μου καίνε το μυαλό | Όχι πως δεν έχω κουραστεί | μα δεν ήρθε μια ζαριά σωστή | κι ό,τι έχω κάνει για να γίνει | μου `χει βγάλει την ψυχή | Δεν έχει τέλος το σερί | πήρα το λίγο για πολύ | Έχασα πολύτιμο καιρό | ούτε που μου πήγε το μυαλό | πως για κάθε χρόνο που θα ζήσω | θα πετάξω άλλα δυο | Κι ό,τι μου `χε μείνει από κορμί | το `δινα για μια καινούρια αρχή | κι όλα να τελειώνουν με το δύσκολο τον τρόπο | μια ζωή | Δεν έχει τέλος το σερί | πήρα το λίγο για πολύ

05. Στα ψέματα Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Θέμης Καραμουρατίδης
Στα ψέματα σε μάλωσα | γιατί έφυγες και πάγωσα | που ήρθε ο χειμώνας σε μιαν ώρα | Στα ψέματα σου θύμωσα | γιατί όσα κι αν σου δήλωσα | δεν τ’ άκουσες και έφυγες με φόρα | Στα αλήθεια όμως έκλαψα | που μες στο σπίτι σ’ έψαξα | και έλειπες απ’ όλα | Στ’ αλήθεια όμως πόνεσα | που δίπλα σου δεν μπόρεσα | να περπατάω για χρόνια | Στα ψέματα σου φώναξα | γιατί έφυγες και τρόμαξα | που έμεινε στη μέση η αγάπη | Στα ψέματα σ’ αρνήθηκα | γιατί είδα πως νικήθηκα | απ’ όλα σου κι απ’ όλα μου τα λάθη | Στα αλήθεια όμως έκλαψα | που μες στο σπίτι σ’ έψαξα | και έλειπες απ’ όλα | Στ’ αλήθεια όμως πόνεσα | που δίπλα σου δεν μπόρεσα | να περπατάω για χρόνια

06. Το δίκιο μου Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Εγώ έχω το δίκιο μου κι εσύ τον κόσμο όλο | νομίζεις θα βρεθούμε στα μισά | μιλάω με τον ίσκιο μου τρομάζω με το ρόλο | κοιμάμαι με τα μάτια μου ανοιχτά | Εμένα με φωνάζουνε με το μικρό μου μόνο | η σκούφια μου κρατά απ’ το πουθενά | κι εσένα που σε ήξερε κι η πέτρα που σηκώνω | τρομάζεις όταν έρχομαι κοντά | Εγώ μετράω τα ρέστα μου να βγάλω κι άλλο μήνα | ανοίγω και δε βλέπω ουρανό | εσύ έχεις στο πιάτο σου ολόκληρη Αθήνα | ανοίγεις και χαζεύεις το κενό | Εγώ έχω το δίκιο μου κι εσύ τον κόσμο όλο | νομίζεις θα βρεθούμε στα μισά | μιλάω με τον ίσκιο μου τρομάζω με το ρόλο | κοιμάμαι με τα μάτια μου ανοιχτά | Εμένα με φιλήσανε στο στόμα οι ανάγκες | την έκανα τη βόλτα στα βαθιά | κι εσένα το ταξίδι σου δυο καρφωμένες ράγες | νομίζεις ότι πήγες μακριά | Εγώ μετράω τα ρέστα μου να βγάλω κι άλλο μήνα | ανοίγω και δε βλέπω ουρανό | εσύ έχεις στο πιάτο σου ολόκληρη Αθήνα | ανοίγεις και χαζεύεις το κενό

07. Όνομα δισύλλαβο Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Όνομα δισύλλαβο | δε θα σε μαρτυρήσω | μονάχα στον αντίλαλο | για να σε φέρει πίσω | Νύχτα μονάχα έρχεσαι | και μου χτυπάς την πόρτα | σφαλίζω τα παράθυρα | και σβήνω όλα τα φώτα | Μη φοβηθείς αγάπη μου | εδώ δεν κινδυνεύεις | θα γίνω σκάλα αν σε βρουν | στο δρόμο να κατέβεις | Θα γίνω σκάλα αν σε βρουν | στο δρόμο να κατέβεις | μη φοβηθείς αγάπη μου | εδώ δεν κινδυνεύεις | Όνομα δισύλλαβο | σε φέρνει ο αέρας | με μοναχό σου αντίπαλο | το χάραμα της μέρας | Νύχτα μονάχα έρχεσαι | και μου χτυπάς την πόρτα | σφαλίζω τα παράθυρα | και σβήνω όλα τα φώτα | Μη φοβηθείς αγάπη μου | εδώ δεν κινδυνεύεις | θα γίνω σκάλα αν σε βρουν | στο δρόμο να κατέβεις | Θα γίνω σκάλα αν σε βρουν | στο δρόμο να κατέβεις | μη φοβηθείς αγάπη μου | εδώ δεν κινδυνεύεις

08. Στο φιλικό Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Στο φιλικό, αφού σου λείπει, | για ένα καφέ, για σινεμά ή για τα ψώνια | Το φιλικό κρατάει χρόνια, όσο και η λύπη... | Στο φιλικό, κάνουμε σκόντο, | μιας και δε θες να πάρεις τώρα αποφάσεις | Στο φιλικό, μη και με χάσεις, από το φόντο... | Στο φιλικό... | Και μένω εγώ στο πλάι σου, κρυώνω στη σκιά σου | Και αλλάζω την αγάπη μου, για λίγη από τη δικιά σου. | Για λίγη από τη δικιά σου... | Στο φιλικό, ότι σου πρέπει, | για να σε αγγίζω μόνο κάτω από το τραπέζι | Όταν κανένας δε σε παίζει | και δε μας βλέπει... | Και μένω εγώ στο πλάι σου, κρυώνω στη σκιά σου | Και αλλάζω την αγάπη μου, για λίγη από τη δικιά σου. | Για λίγη από τη δικιά σου.. | Στο φιλικό, ότι σου πρέπει, | για να σε αγγίζω μόνο κάτω από το τραπέζι...

09. Το μίσος Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Σε ώρες άσχετες αργά | σε παίρνω και δεν κλείνω | ρωτάς ποιος είναι τσιμουδιά | απάντηση δε δίνω | Μονάχα ανασαίνω | σ’ ακούω και σωπαίνω | Μ’ απελευθερώνει κι όμως δεν τελειώνει | αυτό το μίσος | όσοι μένουν μόνοι | με νιώθουν ίσως | Ένας θυμός, ένα καπό | και τα παλιά κλειδιά μου | καθώς θα βρίζεις θα κρυφτώ | μαζί με τη σκιά μου | Σ’ ακούω και σωπαίνω | μονάχα ανασαίνω | Μ’ απελευθερώνει κι όμως δεν τελειώνει | αυτό το μίσος | όσοι μένουν μόνοι | με νιώθουν ίσως

10. Το τέλος του κόσμου Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης | Στίχοι: Δημήτρης Χαλιώτης
Και να το τέλος του κόσμου | χαλάρωσε φως μου | κοιμήσου εσύ | Εγώ δηλώνω αθώος | θα βγω πάλι σώος | με μια προσευχή | Και πάλι φταίνε οι άλλοι | μικροί και μεγάλοι | και όλα καλά | Αφού τον έχω λαδώσει | να μη με χρεώσει | κι αυτή τη φορά | Δεν τρέχει τίποτα | και δε βαριέσαι | όλα υπό έλεγχο | μη μου χαλιέσαι | Αναλογίσου πως φτάσαμε εδώ | νιώσε περήφανος | και γύρισε πλευρό | Και να που καίγεται η Τροία | καμιά ανησυχία | κανείς πανικός | θα παίξω πάλι τον τύπο | στο Δούρειο Ίππο | που μένει ασφαλώς | κι αν όλα στάχτη έχουν γίνει | δε φέρω ευθύνη | δε φταίω εγώ | εμένα κάτι με δένει | μ’ αυτήν την Ελένη | που χρόνια ζητώ | Δε τρέχει τίποτα | και δε βαριέσαι | όλα υπό έλεγχο | μη μου χαλιέσαι | Αναλογίσου πως φτάσαμε εδώ | νιώσε περήφανος | και γύρισε πλευρό.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης