Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

Ασ’ τα όλα κι έλα





















01. Ασ’ τα όλα κι έλα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Νύχτα πυκνή, μα δες… προβολείς αν ρίξεις | Πόσο απέχει απ’ το χώρια το μαζί | Όσο μια πόρτα απ’ τη διπλανή ζωή | Αν την διαρρήξεις | Νύχτα συχνά, ρωτάς ετοιμόρροπά σου | Αν είμαι ακόμα δεδομένο ανοιχτό | Τις πιθανότητες θα σου τις πω εγώ | Που `χω για μάρτυρα καμένο ουρανό | Άστα όλα κι έλα… τι ζητάω | Μακριά σου δύσκολα περνάω | Όσο σε θυμάμαι, με ξεχνάω όμηρο εδώ | Άστα όλα κι έλα… μεγαλώνω | Ό,τι μας χωρίζει, στο χρεώνω | Ένας κόκκος άμμου ήταν μόνο | Το `δες για βουνό | Δε σηκώνω άλλο… τόσο πόνο | Έλα, σ’ αγαπώ | Νύχτα πυκνή μπορείς, τώρα να την σκίσεις | Να το μικρύνεις το «τελείως μακριά» | Τον ήλιο που `μεινε στης δύσης τη μεριά | Να φοβερίσεις | Νύχτα κι εχθροί παντού… και το σύνορό σου | Σαν το ατσάλι αδιαπέραστο κι αυτό | Αν δε γυρίσεις, πώς θα ζω… τι θα `μαι εγώ | Δίχως ταυτότητα, κανέναν εαυτό | Την αγάπη σαν εχθρό σου φοβάσαι | Πλάτη πλάτη με τα «θέλω» κοιμάσαι | Τα `χω βάλει μαζί σου, που φτάσαμε εδώ

02. Ανήσυχος καιρός Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Σπάνε καρδιές, σπάνε και μάτια τα λόγια που λες | Στ’ άδειο στενό την πόρτα μου άνοιξες για το κενό | Κοιτάς τα φωτισμένα τρένα, διαλέγεις ένα, με παρατάς | Η απουσία προδοσία, σαν αδικία, δε μ’ αγαπάς | Ένας ανήσυχος καιρός και φίλος μου κι εχθρός | σε φύσηξε σε άλλη αγκαλιά | Γιατί να ακούω την καρδιά δεν είμαι εγώ γι’ αυτά, | ανήκω μια ζωή στη μοναξιά | Ένας ανήσυχος καιρός και φίλος μου κι εχθρός | μου θύμισε πως όλα τα μπορώ, | κι αν ο θυμός με κυβερνά, | μια μέρα τελικά για αυτό που είσαι θα σε συγχωρώ | Φύλλα ξερά, δέντρα σπασμένα, τα χείλη πικρά | Λόγος λυγμού, το απερίγραπτο του χωρισμού | Κοιτάς τα φωτισμένα τρένα, διαλέγεις ένα, με παρατάς | Η απουσία προδοσία σαν αδικία, δε μ’ αγαπάς | Ένας ανήσυχος καιρός και φίλος μου κι εχθρός | σε φύσηξε σε άλλη αγκαλιά | Γιατί να ακούω την καρδιά δεν είμαι εγώ για αυτά, | ανήκω μια ζωή στη μοναξιά | Ένας ανήσυχος καιρός και φίλος μου κι εχθρός | μου θύμισε πως όλα τα μπορώ | Κι αν ο θυμός με κυβερνά, | μια μέρα τελικά για αυτό που είσαι θα σε συγχωρώ | Λόγος λυγμού, το απερίγραπτο του χωρισμού

03. Αν είχα μείνει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Όλγα Βλαχοπούλου
Τι θα γίνει μετά από σένα | τι θ” αλλάξει στο τέλος για μένα | Κάπου ανάμεσα θα είναι η αλήθεια | Η αγάπη χάνει, όταν γίνεται συνήθεια | Έκλεισα πίσω μου την πόρτα δυνατά | να μην αφήσω άλλον ήχο να περάσει | Για μια στιγμή, για λίγο στάθηκα | Μα τελικά σου αντιστάθηκα | Αν είχα μείνει | θα ‘ταν όλα ένα ψέμα | Δες τα ζητούμενα | πως γίναν δεδομένα | Είχε τελειώσει μεταξύ κατά βάθος | Αν είχα μείνει | θα ‘ταν όλα ένα λάθος | Τι υπάρχει ακόμα να νιώσω | σαν παιχνίδι που θέλω να δώσω | γιατί κουράστηκα να παίζω | αυτόν τον ρόλο | Να προσπαθώ να σώσω | τον κόσμο όσο όλο | Έκλεισα πίσω μου την πόρτα δυνατά | να μην αφήσω άλλον ήχο να περάσει | Για μια στιγμή, για λίγο στάθηκα | Μα τελικά σου αντιστάθηκα | Αν είχα μείνει | θα ‘ταν όλα ένα ψέμα | Δες τα ζητούμενα | πως γίναν δεδομένα | Είχε τελειώσει μεταξύ κατά βάθος | Αν είχα μείνει | θα ‘ταν όλα ένα λάθος

04. Δείξε χαρακτήρα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Φρασέρης | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Δεν περίμενα ποτέ μου | Να τελειώσει αυτή η αγάπη | Και να γίνεις κάποια μέρα | Στην παλάμη μου καρφί | Από την αναπνοή μου | Σ’ έχω πιο μεγάλη ανάγκη | Λείπεις κι έχει σκοτεινιάσει η ζωή | Όσοι μ’ αγαπάνε λένε | Δείξε χαρακτήρα | Και προχώρα παρακάτω | Όμως δεν μπορώ | Τί να κάνω το τσιγάρο | Δίχως αναπτήρα | Τί να κάνω την καρδιά μου | Αν δεν σ’ αγαπώ | Πάλι ξάπλωσα απόψε | Στο δικό σου μαξιλάρι | Είπα τα παράπονά μου | Και το πήρα αγκαλιά | Νόμιζα πως θα περνούσα | Ένα δύσκολο φεγγάρι | Μα το δίκιο που με πνίγει δεν περνά | Όσοι μ’ αγαπάνε λένε | Δείξε χαρακτήρα | Και προχώρα παρακάτω | Όμως δεν μπορώ | Τί να κάνω το τσιγάρο | Δίχως αναπτήρα | Τί να κάνω την καρδιά μου | Αν δεν σ’ αγαπώ

05. Αν μ’ αγαπούσες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Τρέχει η ζωή όπως το νερό | Κι έχω κουραστεί να αντέχω και να συγχωρώ | Μην το προσπαθείς μην το συζητάς | Ό,τι κι αν μου πεις το ξέρω πως δεν μ’ αγαπάς | Αν μ’ αγαπούσες θα ‘ταν οι μέρες μας γιορτές | Θα με κρατούσες σ’ όλες τις δύσκολες στιγμές | Δεν θα μπορούσες τα όνειρά μου σαν τσιγάρα να τα καις | Αν μ ’αγαπούσες θα ‘σουν το άλλο μου μισό | Δεν θα ‘χα λόγο τις αναμνήσεις να μισώ | Για σένα νιώθω μια πίκρα μόνο που την έκανες θυμό | Μου έδινες φιλιά χάδια τυπικά | Όμως δεν μ’ αγάπησες ποτέ πραγματικά | Έκανα εγώ όνειρα για ‘μας | Είχες όμως πάντα ένα τρόπο να ξεχνάς | Αν μ’ αγαπούσες θα ‘ταν οι μέρες μας γιορτές | Θα με κρατούσες σ’ όλες τις δύσκολες στιγμές | Δεν θα μπορούσες τα όνειρά μου σαν τσιγάρα να τα καις | Αν μ ’αγαπούσες θα ‘σουν το άλλο μου μισό | Δεν θα ‘χα λόγο τις αναμνήσεις να μισώ | Για σένα νιώθω μια πίκρα μόνο που την έκανες θυμό

06. Ήταν αλλιώς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Φρασέρης | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Παράλογες αιτίες παράλογο κενό | Γράφω και σβήνω λόγια ξανά χωρίς ειρμό | Δεν θα σου στείλω ούτε το μήνυμα αυτό | Μα είναι ότι θέλω απόψε να σου πω | Ήταν αλλιώς | Με τη δική σου την αγάπη η ζωή μου | Ήταν αλλιώς να σ’ έχω δίπλα μου μια δύσκολη στιγμή | Τώρα μετράω στη σιωπή τη δύναμή μου | Κι η μοναξιά τη νύχτα με διεκδικεί | Ήταν αλλιώς | Στην αγκαλιά σου ο ύπνος και το ξύπνημά μου | Ήταν αλλιώς να σχεδιάζουμε μαζί την Κυριακή | Τώρα μαζεύω τα κομμάτια απ’ την καρδιά μου | Αφού εσύ σε όλα αυτά δεν είσαι εκεί | Μαζί σου έχω κόψει τελείως επαφές | Και μέσα στο μυαλό μου το έκανα σαφές | Πως πρέπει για ν’ αντέξω να φύγω απ’ το χθες | Μα είσαι ακόμα ένα κάρβουνο που καις | Ήταν αλλιώς | Με τη δική σου την αγάπη η ζωή μου | Ήταν αλλιώς να σ’ έχω δίπλα μου μια δύσκολη στιγμή | Τώρα μετράω στη σιωπή τη δύναμή μου | Κι η μοναξιά τη νύχτα με διεκδικεί | Ήταν αλλιώς | Στην αγκαλιά σου ο ύπνος και το ξύπνημά μου | Ήταν αλλιώς να σχεδιάζουμε μαζί την Κυριακή | Τώρα μαζεύω τα κομμάτια απ’ την καρδιά μου | Αφού εσύ σε όλα αυτά δεν είσαι εκεί

07. Τι νόημα έχει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Όλγα Βλαχοπούλου
Όλα έχουν μείνει πίσω όπως τ’ άφησες | Και ξαπλώνω να σε νιώσω όπου ξάπλωσες | Τα πράγματά σου μέσα στο συρτάρι | Κλεισμένες και οι σκέψεις μου εκεί | Έλειπε απόψε το φεγγάρι πάλι | Έλειπες | Έλειπες κι εσύ | Τι νόημα έχει | Να δείχνω εντάξει | Στην σκέψη μου είσαι | Κι αυτό δεν θα αλλάξει | Να ήξερες μόνο πως θα ‘θελα τώρα | Μπροστά μου να σε δω | Τι νόημα έχει | Η κάθε ημέρα | Αν είναι Τέταρτη αν είναι Δευτέρα | Αφού τη ζωή μου εγώ την περνάω | Χωρίς | Χωρίς να είσαι εδώ | Όλα έχουν μείνει πίσω σε θυμίζουνε | Στα όνειρά μου οι στιγμές μας τριγυρίζουνε | Πέρασα τόσα βράδια μακριά σου | Σταμάτησα αλήθεια να μετρώ | Στα χείλη μου την γεύση απ’ το φιλί σου έχω | Πριν να κοιμηθώ | Τι νόημα έχει | Να δείχνω εντάξει | Στην σκέψη μου είσαι | Κι αυτό δεν θα αλλάξει | Να ήξερες μόνο πως θα ‘θελα τώρα | Μπροστά μου να σε δω | Τι νόημα έχει | Η κάθε ημέρα | Αν είναι Τέταρτη αν είναι Δευτέρα | Αφού τη ζωή μου εγώ την περνάω | Χωρίς | Χωρίς να είσαι εδώ

08. Για χάρη σου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δεν με χωράει το σπίτι | Εφτά του μήνα και Τρίτη | Και τόσες μέρες χωριστά | Χαράζει και σκοτεινιάζω | Σε αναμνήσεις λιμνάζω | Που σ’ αγαπώ αληθινά | Για χάρη σου | Εγώ χρεώθηκα σαν βάρη μου τα βάρη σου | Ταξίδια χάραξα στο άδειο μαξιλάρι σου | Στο απροχώρητο μαζί μου για να πας | Για χάρη σου | Τα όνειρά μου είχα κρύψει στο συρτάρι σου | Από το χέρι μου ανάβανε οι φάροι σου | Για να με βρίσκεις όταν θα μ’ αναζητάς | Κι εσύ για χάρη μου καμιά συγνώμη | Δεν σε γύρισαν οι δρόμοι που άνοιγα για να τους περπατάς | Κάτι δεν σ’ αλλάζει γνώμη κι όσο δεν με ξεπερνάς | Για χάρη μου απ’ το σπίτι δεν περνάς | Αν θα σε βρουν οι αναμνήσεις | Και το σταθμό να γυρίσεις | Θα παίζει η ίδια μουσική | Κανείς ποτέ δεν το σκάει | Απ’ ό,τι εντός του κυλάει | Κι αυτή η σιωπή σου σ’ αδικεί

09. Δεν στα ‘πα όλα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Η συγνώμη που αργεί γυάλινη λέξη | Πέφτει σπάει θα κοπείς | Είναι λάθος η στιγμή που ‘χεις διαλέξει για να μου την πεις | Ο παράδρομος κοντά η νύχτα τρύπια | Και το σκάει η καρδιά | Είχα χείμαρρο τα λόγια μα δεν είπα ούτε τα μισά | Δεν είπα ούτε τα μισά | Δεν στα ‘πα όλα | Η νύχτα που ‘φευγε στα λόγια σου μαστίγιο | Εγώ δεν είχα μια αγκαλιά για καταφύγιο | Στο τίποτα μου ένα κάτι να πιαστώ | Δεν στα ‘πα όλα | Μαζί σας είδα στα στενά που περπατήσαμε | Κι όλο λέω να σκοτώσω ότι ζήσαμε | Και μ’ απελπίζω που ελπίζω να σε δω | Φοβάμαι να στο πω | Πεθαίνω να σε δω | Η συγνώμη που αργεί πύρινη λέξη | Άφησέ την θα καείς | Σε λαβύρινθο κλειστό που μ’ έχεις μπλέξει φύγε να σωθείς | Μια αόρατη κλωστή θα μας συνδέει | Όπου είσαι κι όπου ζω | Κι όσα δίστασα να πω θα σου τα λέει το τραγούδι αυτό | Δικό σου το τραγούδι αυτό | Χθες το βράδυ είχα άμυνες το νόημα απέφευγα | Άλλα είπα κι άλλα ήθελα να έλεγα

10. Το μηδέν και το άπειρο Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Ηλίας Καμπακάκης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Όπως παλιά σιωπηλά | Θα σου ανοίξω την πόρτα | Της αγάπης τα φώτα | Κι όμοια σαν γυμνό πρωινό | Αγκαλιά σου θα πέσω θα σε φορέσω | Το μηδέν μου είσαι και το άπειρο | Της ζωής μου πεπρωμένο | Στου κενού το ανοιχτό παράθυρο | Όλο εσένα περιμένω | Το μηδέν μου είσαι και το άπειρο | Και χαμός και σωτηρία | Στην καρδιά μου σπάνιο μου λάφυρο | Που ‘χει γράψει ιστορία | Είσαι κρυφός στεναγμός | Η ζωή με προδίδει | Αν δεν σ’ έχω ταξίδι | Κι όπως τον λυγμό συγκρατώ | Σ’ αγαπώ φυλλοβόλα μέσα μου όλα | Το μηδέν μου είσαι και το άπειρο | Της ζωής μου πεπρωμένο | Στου κενού το ανοιχτό παράθυρο | Όλο εσένα περιμένω | Το μηδέν μου είσαι και το άπειρο | Και χαμός και σωτηρία | Στην καρδιά μου σπάνιο μου λάφυρο | Που ‘χει γράψει ιστορία

11. Σ’ αγαπάω μ’ ακούς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Δεν με ρώτησε κανείς πώς ήτανε η μέρα μου | Δεν με ρώτησε κανείς πώς πάει η δουλειά | Δεν με ρώτησε κανείς ο έρωτας τί γίνεται | Κι αν ζω ακόμα στη δική σου αγκαλιά | Να γράψω θέλω ένα τραγούδι όπως μιλάω | Να λέω φύγε δεν με νοιάζει | Να θυμώσω να τα σπάσω να σε βρίσω | Να λέω έλα να λέω φύγε | Να μην ξέρω τί γράφω τί λέω τί κάνω | Να ξεσπάω σε σένα να ξεσπάω σε μένα | Σ’ αγαπάω μ’ ακούς | Δεν με ρώτησε κανείς πώς ήτανε η νύχτα μου | Δεν με ρώτησε κανείς αν έχω μοναξιά | Δεν με ρώτησε κανείς τί κάνω και πού βρίσκομαι | Κι αν ζω ακόμα στη δική σου αγκαλιά | Να γράψω θέλω ένα τραγούδι όπως μιλάω | Να λέω φύγε δεν με νοιάζει | Να θυμώσω να τα σπάσω να σε βρίσω | Να λέω έλα να λέω φύγε | Να μην ξέρω τί γράφω τί λέω τί κάνω | Να ξεσπάω σε σένα να ξεσπάω σε μένα | Σ’ αγαπάω μ’ ακούς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης