Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Αγάπη μου επικίνδυνη





















Αγάπη μου επικίνδυνη
Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης  | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης

Τίτλος Δίσκου: Στράτος Διονυσίου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στράτος Διονυσίου
Συνθέτες: Αντώνης Ρεπάνης | Γιάννης Καραμπεσίνης | Μίμης Πλέσσας | Στράτος Διονυσίου
Στιχουργοί: Άκος Δασκαλόπουλος | Γιάννης Καραμπεσίνης | Δημήτρης Γκούτης | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Ηρακλής Παπασιδέρης | Μιχάλης Τουτουντζής | Στράτος Διονυσίου

Οι στίχοι: Με τι καρδιά ξαναγύρισες | συγγνώμη να μου ζητήσεις | κι απάνω που σε λησμόνησα | ότι μου ’κανες να μου θυμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου | Δεν είμαι πια για πειράματα | να φύγεις και να μ’ αφήσεις | δεν έχω πια άλλο τίποτα | μόνο ερείπια για να γκρεμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης