Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Και μόνο που με κοιτάς λιώνω




















Και μόνο που με κοιτάς λιώνω
Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

Τίτλος Δίσκου: Και μόνο που με κοιτάς λιώνω
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιώργος Σαρρής
Συνθέτης: Τάκης Μουσαφίρης
Στιχουργός: Τάκης Μουσαφίρης

Οι στίχοι: Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια ηλεκτρισμένα, | δώρο που έστειλ' ο Θεός | μόνο για μένα. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | αγαπημένα. | Και μόνο που με κοιτάς λιώνω | και μόνο που με κοιτάς. | Και μόνο που με κοιτάς λιώνω, | σκέψου να μ' αγαπάς. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια μου λατρεμένα, | φλόγα που καίει το σώμα μου | κάθε σας βλέμμα. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια θλιμμένα.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης